Gå til innhold

Hurra, snøen kommer!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ifølge både puppedamene på TV2 og dobbelthakemennene på NRK skal Sør-Norge kunne få litt snø til uken!

YI-HAAA!

*finner frem brett, akebrett og ymse skuffer*

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
HVA ER DET DU SIER?????? :sjokkert:

Sjekk innlegget over ditt, så får du svar...

Skrevet
Ifølge både puppedamene på TV2 og dobbelthakemennene på NRK skal Sør-Norge kunne få litt snø til uken!

YI-HAAA!

Oi nå ble jeg gald at jeg har flyttet...

Og håper så inderlig at snøen holder seg langt vekk i hvertfall fram til julaften :blunke:

Skrevet

Da jeg gikk på tur i går kveld var det is på :hår: vannpyttene :hår:

Skrevet

YI-HAAA!

Tulliball!

De sa det blir snø i nord, men ikke i sør om de da ikke har foranda mening fra i går...

Suz :wink:

Skrevet

Jeg vil IKKE ha snø!

Det betyr at det blir kaldt, slapsete, og dessuten må jeg måke! :evil:

Skrevet
Jeg vil IKKE ha snø!

Det betyr at det blir kaldt, slapsete, og dessuten må jeg måke! :evil:

Enig. Vel, jeg slipper å måke for jeg har en stor og sterk mann, jeg likefullt hater jeg snø!!!!! :-?

Gjest sunshine-t
Skrevet

jaja. jeg fikk ikke med meg værmeldinga i går, men jeg tviler på det kommer snø her jeg bor jaffal.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
jaja. jeg fikk ikke med meg værmeldinga i går' date=' men jeg tviler på det kommer snø her jeg bor jaffal.. :ler:

Hvis du pottle og græve blir vel vinteren som vanlig en lørdag ettermiddag, før våren overtar igjen på kvelden...

Skrevet

Minner meg på hvorfor jeg foreslo at at vi skulle bo i Danmark, ikke i Norge...

Jennifer

Gjest sunshine-t
Skrevet

Hvis du pottle og græve blir vel vinteren som vanlig en lørdag ettermiddag, før våren overtar igjen på kvelden...

:ler::ler::ler: ok, fikk værmeldingen med meg i går. men på jæren blåser all snøen vekk

Gjest sunshine-t
Skrevet

det er ett skikkelig jærsk uttrykk. pottle å græve= styrer og steller/svinser og svanser noe liknendes det.

Gjest sunshine-t
Skrevet

det er ikke lett å forstå seg på jærsk skjønner du. jeg har bare bodd her i litt over 4 år, men det skal jammen ikke være lett.... :ler:

Skrevet

Jaså....

Kommer vel etterhvert da, håper jeg :blunke:

Gjest sunshine-t
Skrevet

joda, snakker av og til sånn jeg og dessverre.. men det er bare sånne gamle skikkelig lokale uttrykk jeg ikke har peiling på :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...