Gå til innhold

Christiane skal flytte til Tjøme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

...og i den anlednig skal de ha salg i butikken i Haakon 7. gate en eller annen dag i neste uke. Så det er bare å følge med på deres hjemmeside eller i avisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde det hadde vært salg i butikken i Oslo siden september jeg, og at det skal være salg i butikken på Tjøme i neste uke? Butikken i Oslo skal vel ikke flytte?? Bare gjøre plass til 2004 kolleksjonen? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal kun ha butikk på Tjøme fra og med neste år. Jeg har kjøpt kjole der og grunnen til at de ikke er gått ut med det ennå er fordi de er i ferd med å informere alle kundene som allerede har kjøpt kjoler der til sommeren 2004. De ville at kundene skulle få vite det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Ut med en søplebutikk og forhåpentligvis inn med en bedre erstatter.

De som jobber der er jo så sure og grinete at det er like greit at de flytter.

nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du virkelig det? Jeg har vært kjempefornøyd der jeg. Etter at jeg var på en runde i byen og innom Grace og brudekjolen var jeg strålende fornøyd da jeg fikk hjelp av Nina som virkelig skjønte hva jeg var ute etter. :D

Men det var min mening da...

Siw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15. desember er siste åpningsdag for Christiane, hele greia flyttes ned til den andre butikken på Tjøme. de regner med å ha salg en dag i neste uke, og etterhvert begynne å flytte nedover stæsj de ikke har solgt.

Jeg har snakket med dem på tlf idag, og de setter annonse i avisen neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha kjole fra Christiane, og de sa til meg i går kveld da de ringte at butikken i Oslo vil eksistere frem til 31.12, men at de stenger rundt den 15.12. for å rydde og tømme.

Cepen din får du helt sikkert i og med at de fortsatt skal drive butikk.

Jeg er ihvertfall ikke bekymret for kjolen min selv om den ikke kommer før etter nyttår.

Siw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er leit at Christiane skal stenge. Jeg har også leid cape der men snakket med de hyggelige damene i butikken i dag. De forsikkret meg om at jeg fikk leie capen uansett og at vi fikk finne en løsning på hvordan jeg skal levere den tilbake. Jeg har ikke mulighet til å levere den i Tjøme å det hadde de stor forståelse for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...