Gå til innhold

Livet i nabohuset

Gjest Nabojenta

Anbefalte innlegg

Gjest Nabojenta

Tja, da hadde man anskaffet en "dagbok" av mangel på noe å gjøre.

Sikkert ikke så mange her som vet hvem jeg er, så får vel fortelle litt om meg selv.

Jeg er 18 år, og jeg befinner meg i Nord-Norge. Er opprinnelig sørfra. Jeg går siste året mitt på videregående, altså allmenn påbyggning. Har vært sammen med verdens herligste i litt over ett år nå, men bor enda hjemme hos min mor og stefar. Det skal jeg sannsynligvis fortsette med frem til i august, da skal jeg inn i sanitetsbataljonen i forsvaret. Hva jeg skal gjøre etter det har jeg ikke peiling på enda, vi får se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nabojenta

I dag har jeg egentlig bare hatt en lat dag.

Jeg og kjæresten har vært hos "svigers" og spist hjemmelaget pizza og sjokolade pudding idag som broren hans hadde laget. Han hadde visst fått en oppgave i heimkunnskap, men flink det var han.

Ettersom jeg enda bor hjemme, har jeg hjulpet mamma med å stryke juleduker. Har og sett på at mamma og stefaren min har laget delfiakake, som forøvrig smakte utmerket! Det har med andre ord vært en en svært usunn dag.

Kjæresten har sagt seg frivillig til å være vakt på en russefest idag. Så dermed får jeg alenetid, noe jeg ikke sier nei takk til. :jepp:

Nå er det ikke lenge igjen til jul heller! Da reiser jeg sørover til familien. Ser familien (utenom mamma) maks to-tre ganger i året så det blir utrolig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nabojenta

Velkommen i nabolaget her da, vennen :)

Seint på natta nå, men deilig å sitte oppe og kose seg!

Takk takk :)

Ja, det er sant! Men nå er det tid for The vampire diaries :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nabojenta

I dag har jeg vært og gått tur sammen med mamma og de to digre hundene våre. På grunn av diverse saker er vi helst "nødt" til å gå steder hvor det er litt øde.

Fikk også besøk en snartur av ei god venninne av kjæresten min, koselig det:)

Og nå sitter jeg og skal skrive en jobbsøknad til Ica. Har jo vært arbeidsledig i noen måneder nå etter flyttingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nabojenta

Lindex er nok litt mer spennende enn ICA ja!

Ja, det tror jeg også! :)

Dessuten får jeg en mulighet til å bli flinkere til å kle meg, og følge med på motene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nabojenta

Var på kettlebells igår sammen med mamma. Dette er en treningsmetode jeg annbefaler på det sterkeste! Det er jo godt for både utholdenhet og styrke, og i tilleg er det moro. Så jeg skal dra igjen på torsdag. :)

Nå sitter jeg på skolen og øver litt til mattetentamen vi har på fredag. Vi har prøvestoff i tre kapittel. Tall og algebra, sannsynlighet og funksjoner. Det høres kanskje lett ut, men det er det virkelig ikke. Vg3 matten er vanskelig!

Øvings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nabojenta

Jippi! Lindex ringte meg nettopp og spurte om mailen min slik at de kunne sende meg en spørreundersøkelse om diverse ting. Håper virkelig jeg får jobben! :)

Dumme meg som glemte å legge ved mailen min på søknaden, haha. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nabojenta

Skal til Trondheim på mandag og besøke familien, så nå må jeg begynne med klesvask og rydding. Det er virkelig ett hat, spesielt nå siden jeg har ekstremt vondt i ryggen. Neste gang jeg skal på kettlebells skal jeg i alle fall ha riktig holdning! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nabojenta

Igår var jeg, kjæresten, bestevenninna mi og kjæresten hennes på shopping:) Fant endelig et pent antrekk for å ha på juleaften. Stakk innom Lindex mest for å hilse på ei venninne som var på jobb, men så var visst sjefen der så da fikk jeg avtalt tidspunkt for jobbintervju også:) Flotters!

Så imorgen må jeg stå opp tidlig for å dra på jobbintervjuet som er kl 10, også går flyet mitt til Trondheim kl 3. Det blir en stressende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nabojenta

I dag var jeg og søsteren min på Club 4 shop i Trondheim for å kjøpe en gave. Ble utrolig overrasket over den gode servicen de har der, og hvor billig det var der! Er jo sykt mye billigere enn på Kondomeriet. Var også kult at det var en mann som jobbet der, har aldri sett at menn har jobbet på slike steder før.

Når vi hadde betalt fikk vi høre at det var bra at det var noen som fokuserte på mannen også, eller noe i den dur. :)

Det fikk oss til å tenke, er det virkelig ikke vanlig å kjøpe slikt til kjæresten sin? Eller i det minste og kjøpe slikt sammen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nabojenta

Er helt utrulig hvor lite effektiv det går an å være! Vi handlet inn til å lage delfiakake, iskrem og risboller på tirsdagen, og har kun lagd delfiakaka hittil. Og den ble lagd i ett tiden i natt. Jaja. :sjenert:

Jeg var på Blow i Trondheim idag for å farge og klippe håret. Gikk fra å være blond til å være brunette, og fikk en mer markert og rett lugg. Ble kjempe fornøyd. :) Bra plass, og flinke frisører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt utrulig hvor lite effektiv det går an å være! Vi handlet inn til å lage delfiakake, iskrem og risboller på tirsdagen, og har kun lagd delfiakaka hittil. Og den ble lagd i ett tiden i natt. Jaja. :sjenert:

Jeg var på Blow i Trondheim idag for å farge og klippe håret. Gikk fra å være blond til å være brunette, og fikk en mer markert og rett lugg. Ble kjempe fornøyd. :) Bra plass, og flinke frisører!

Høres ut til at dere har det både travelt og koselig :) Og det er da ikke stress med noe som helst, egentlig. Så å bake kl 1 på natta er kjempefint det:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nabojenta

Høres ut til at dere har det både travelt og koselig :) Og det er da ikke stress med noe som helst, egentlig. Så å bake kl 1 på natta er kjempefint det:)))

Stemmer det :)

Og kaka ble forresten kjempe god! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nabojenta

I morgen venter det en dag fylt av venting. Drar til flyplassen i to tiden, og er hjemme rundt klokken ti. :snurt:

Endret av Nabojenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Nabojenta

Begynte å jobbe på Lindex på tirsdag, og jeg stortrives!

Alle jeg jobber med er kjempehyggeige, så tror det her blir bra!:jepp:

:natti: :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nabojenta

Jeg kjeder meg om dagene! Så dersom noen som leser dette bor rundt om i Troms en plass, ta kontakt! Jeg trenger noe å gjøre, haha.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg om dagene! Så dersom noen som leser dette bor rundt om i Troms en plass, ta kontakt! Jeg trenger noe å gjøre, haha.

:fnise:

Jaaa, jeg bor i Troms, og har masse du kan gjøre....men tror egentlig ikke at du har så god tid som du sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...