AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #61 Del Skrevet 23. desember 2010 I år har jeg hatt litt dårlig råd, så hun får en body lotion og en hårspray. Føler meg elendig da jeg har kjøpt gaver for 3000 til alle andre tilsammen, mens damas har jeg drøya helt til jeg ble blakk.. Gruer meg litt til å se henne åpne den, da vi hadde planlagt å bruke rundt ett tusen på hverandre, og hennes kom på 100.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 24. desember 2010 #62 Del Skrevet 24. desember 2010 I år har jeg hatt litt dårlig råd, så hun får en body lotion og en hårspray. Føler meg elendig da jeg har kjøpt gaver for 3000 til alle andre tilsammen, mens damas har jeg drøya helt til jeg ble blakk.. Gruer meg litt til å se henne åpne den, da vi hadde planlagt å bruke rundt ett tusen på hverandre, og hennes kom på 100.. Da lager du en liten eske, med små lapper (10-15 stk kanskje) med ting dere kan gjøre sammen. Noe som koster penger (som da du betaler når du får penger igjen) og noe som er gratis. F.eks ut og spise, tur på kino, et besøk på et galleri. Fotassasje, kroppsmassasje, heftig sex osv. Da slår du flere fluer i en smekk; en egenlaga og personlig gave, du utsetter litt pengebruk, og du slipper å grue deg til hun åpner det du allerede har kjøpt. Regner med at hun har forståelse for at du må spre pengene litt utover, og derfor gir gaven på denne måten. Lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 24. desember 2010 #63 Del Skrevet 24. desember 2010 Det var en kjempegod idè fruBeist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 24. desember 2010 #64 Del Skrevet 24. desember 2010 Det var en kjempegod idè fruBeist!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå