Pingting Skrevet 13. desember 2010 #21 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Man skal være forsiktig med å tenke at alle jenter liker bestemte typer gaver. Selv ville jeg blitt skuffet over å få et standard diamantsmykke - sånt betyr virkelig ingen ting for meg (og dte har jeg gitt klart uttrykk for), og jeg ville tatt det som et tegn på at han enten ikke kjenner meg eller hadde panikkhandlet gave i siste liten. Velværeprodukter og undertøy derimot, kunne jeg satt pris på. Med andre ord: folk er forskjellige. Surprise, surprise. Jeg synes supporterurstyr var en knallfin gave, jeg. Og jeg synes ikke at det er en for liten gave - men det er jo også enormt store forskjeller på hvor mye folk bruker på hverandre. Om du vil ha noe mer i tillegg, så kan jo smykker, velværeting eller noe sånt være en idé hvis du tror hun vil sette pris på det. Prøv å spionere litt på hva slags smykker hun har på seg og om hun har mye dilldall på badet - kan hende du får noen ideer der Endret 13. desember 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #22 Del Skrevet 13. desember 2010 Woolfmoon: Jeg sa ikke at det han allerede hadde kjøpt var dårlig, men hvis han ville ha noe i tillegg så kunne de tingene være tips! Ærlig talt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einna Skrevet 13. desember 2010 #23 Del Skrevet 13. desember 2010 Synes supporterutstyr høres koselig ut jeg, orginalt og gjennomtenkt. Jeg synes innrammet bilde av dere to hadde vært fint i tillegg! Siden hun er sporty kan eventuelt en god drikkeflaske fra sportsbutikk være noe? Camelbak er et godt merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susanne_89 Skrevet 13. desember 2010 #24 Del Skrevet 13. desember 2010 TS: Eg er ikkje den superengasjerte supporter, men hadde eg fått Sogndal si supportarskjorte til jul av mannen min hadde eg jubla! Eg veit at den er rimeleg dyr og supporterutstyr generelt er dyrt. Viss du vil ha ein litt personleg gave i tillegg kan du få tak i smykker som er forma som navnet hennar. Kjempefine og personlige. Masse masse lykke til med julegaven til jenta di! Eg trur ho blir glad for gaven ho får av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M0niq Skrevet 13. desember 2010 #25 Del Skrevet 13. desember 2010 Enig i det flere skriver her. Supporterutstyr til en fan er jo en fin gave, men siden det er kjæresten så kanskje det hadde gjort seg med en litt finere ting i tillegg:) Som smykke, ring, gavekort, kanskje "gavekort" på et romantisk restaurantbesøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 14. desember 2010 #26 Del Skrevet 14. desember 2010 Gaven du har kjøpt viser at du kjenner henne godt. Jeg synes det var oppfinnsomt og kult. Mange jenter liker kanskje å få smykker, ringer, undertøy osv i gave av kjæresten, men det er litt standard. Alle klarer det, det står jo anbefalinger om slikt i annenhver artikkel med julegavetips. Det ikke alle klarer derimot er å kjøpe noe som viser at du kjenner vedkommende godt. Men det har du klart, det er mer personlig en alliansering til 1498,- på gullfunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. desember 2010 #27 Del Skrevet 14. desember 2010 er man supporter blir man glad for alt utstyr. Det er jo knall gave. Du trenger ikke kjøpe mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ken Skrevet 15. desember 2010 #28 Del Skrevet 15. desember 2010 Takker for mange gode forslag :D kjøpte et par småting til, en hjerte varmer (man bøyer et hjerte formet element også blir det varmt) / på samme måte som hun varmer mitt hjerte <3 og i tillegg kjøpte jeg dusjsåpe i hennes favoritt duft tenkte i tillegg å skrive et lite kort og legge med :D så får vi se om hun liker det :) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #29 Del Skrevet 15. desember 2010 Åh, jeg kjenner jeg savner kjæresten min noe voldsomt når jeg ser hva du skriver Hjerteformet varmeelement er kjempeskjønt, husk å skrive det med at hun varmer hjertet ditt, så blir hun garantert ekstra forelsket i deg. Vær stolt av deg selv, mange menn er håpløse på å kjøpe gave og ender opp med noe kjøpt inn i hui og hast lille julaften. Du har virkelig tenkt nøye gjennom det og kjøpt kjæresten din en nydelig gave. Nå kan du glede deg til julaften 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå