Gå til innhold

Hvordan ser en 7´er ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes hun (i "forkledning") ligger omtrent samme sted på skalaen som deg, jeg. Dvs. rundt 5,5 (håret ditt trekker tallet litt opp). Nok et bevis på at det fungerer dårlig å beskrive mennesker med et tall, siden hva som er pent varierer fra person til person.

Et veldig godt poeng. Skjønnhet er et svært subjektivt begrep, og når vi da setter et tall på personer(slik vi gjør her), er det våre personlige meninger som kommer til uttrykk; noen objektiv fasit sitter ingen av oss på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Applecore

Men du kommer ikke unna at det at hun er gjort "Hollywood - stygg" VIRKER; ingen kan hevde at hun er spesielt vakker i "Ugly Betty". At hun er en pen dame i virkeligheten, er jeg helt enig i, men dèt endrer ikke på at hun ikke er særlig pen på bildet TS la ut.

I så fall er det ingen som kan kalle seg en "permanent" 3'er eller 8'er eller whatever.

Om noen hadde tatt bilder av meg gjennom dagen, av morratrynet mitt, uten sminke, nystelt med sminke, med oppsatt hår, med bustete hår, med mat i munnen, sliten etter å ha kommet hjem, for ikke å snakke om lysforhold etc. etc., så kunne jeg sikkert ha blitt rangert fra alt til en en 2'er til en 8'er.

I tillegg kommer alt an på øyet som ser. Dvs. noen skjønnhetstrekk er nokså universelle, som f.eks symmetrisk ansikt, pen hud og klare øyne osv, men mens mange synes at Angelina Jolie er en klar 10'er, så er det flere jeg kjenner som ikke finner henne tiltrekkende i det hele tatt og dermed plasserer henne lengre ned på skalaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...