Yme Skrevet 11. desember 2010 #21 Del Skrevet 11. desember 2010 Que?? Hvorfor gjør du sånn? Hvordan vil du at vi skal reagere på dette? Her har du bildet hu sikter til. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=15408 Hu ser ut som en helt normal dame (normal blir vel en femmer?) men jeg lurer litt på om den instillinga der gir et par minuspoeng hehehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. desember 2010 #22 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) At de kategoriserer utseende etter skalaer du mener? Jeg gjør ikke det i allefall,til vanlig.Vanligvis ville jeg ikke svart i en sånn tråd i utgangspunktet fordi det er helt meningsløst,men så gjorde jeg det likevell. Jeg tror genuint på at du er en 10`er.Du er sikkert en kjempevakker kvinne.(Jeg også,bare for å ha sagt det). Neida, alle er pene og mindre pene,etter hvilken form og dagsform man er i vil jeg tro.Bortsett fra Viktoria Silvstedt,da! Eventuelt en veldig pen mann... Det er bilde av meg både i avataren og i signaturen, men jeg ser jo veldig feminin ut, så jeg skjønner at du trodde jeg var dame hehehehe Jeg har litt inntrykk av at mennesker har veldig lett for å være overfladiske, så selv om man ikke nødvendigvis setter folk på noen skala, dømmer man etter utseende, å det er vel det denne skalaen kommer fra... Personlig syns det er å ta det litt langt. Endret 11. desember 2010 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #23 Del Skrevet 11. desember 2010 Her har du bildet hu sikter til. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=15408 Hu ser ut som en helt normal dame (normal blir vel en femmer?) men jeg lurer litt på om den instillinga der gir et par minuspoeng hehehe Jeg kan bare gjenta kommentaren min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 11. desember 2010 #24 Del Skrevet 11. desember 2010 Denne tråden bare bekrefter at 90% tror de er blant de 10% som er noe mer enn snittet.Ja her er det tilogmed bildebevis på denne oppleste og vedtatte sannheten. Men for all del, selvtillit er veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 11. desember 2010 #25 Del Skrevet 11. desember 2010 Eventuelt en veldig pen mann... Det er bilde av meg både i avataren og i signaturen, men jeg ser jo veldig feminin ut, så jeg skjønner at du trodde jeg var dame hehehehe Jeg har litt inntrykk av at mennesker har veldig lett for å være overfladiske, så selv om man ikke nødvendigvis setter folk på noen skala, dømmer man etter utseende, å det er vel det denne skalaen kommer fra... Personlig syns det er å ta det litt langt. Åja,hahah... En veldig pen mann,beklager den Joda,folk kan være overfladiske,helt klart.Men jeg står for det når jeg sier,at JEG ikke dømmer folk etter utseende. Når jeg ser en mann eller en kvinne i RL,tenker jeg aldri etter om det er en 2`er eller 9`er! Jeg har andre ting å tenke på enn dèt. Men skjønner poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 11. desember 2010 #26 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg tror folk er sånn i virkeligheten. Det finnes så mange merkelige tankesettinger her i verden Personlig er jeg selvfølgelig en 10er da, bare for å ha nevnt det. Pleier ofte bare stå foran speilet og beundre meg selv, og lure på hvorfor verden er så urettferdig for alle andre (det er en jukke-smily!) ' det gjør vi alle Yme Ikke kom her og tro du er spesiell! (jukke-smiley her også) Litt sånn somhttp://www.youtube.com/watch?v=SGJN7q4B7ug... bare at jeg ikke trenger å gjemme den slik som du må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 11. desember 2010 #27 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg syns det blir vanskelig å tallfeste skjønnhet. For selv om det er visse "sannheter" som symmetri og ren hud, etc så er det veldig individuelt hva vi syns er vakkert. Noen syns de typiske glamourmodellene er kjempevakre, andre syns de ser rare ut og liker en mer naturlig look. Noen syns helt lys hud og rødlig hår er vakkert, andre sverger til mer sydlandsk. Selv er jeg helt ordinær, mao en femmer. Så er det sikkert noen som syns jeg er en 4'er, eller kanskje også en 3'er, mens det også er de som sikkert syns jeg er en 6'er på en spesielt heldig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. desember 2010 #28 Del Skrevet 11. desember 2010 Åja,hahah... En veldig pen mann,beklager den Joda,folk kan være overfladiske,helt klart.Men jeg står for det når jeg sier,at JEG ikke dømmer folk etter utseende. Når jeg ser en mann eller en kvinne i RL,tenker jeg aldri etter om det er en 2`er eller 9`er! Jeg har andre ting å tenke på enn dèt. Men skjønner poenget. Men selvom man ikke nødvendigvis setter folk på en skala, dømmer man jo på en måte litt etter utseende forde. Hvordan man ser ut skaper jo førsteinntrykket, og noen mennesker ser jo rett og slett skumle ut Heldigvis blir stygge folk pene, om de er kule, og pene folk blir stygge, om de er duste, så det viktigste er å være hyggelig. ' det gjør vi alle Yme Ikke kom her og tro du er spesiell! (jukke-smiley her også) Litt sånn somhttp://www.youtube.com/watch?v=SGJN7q4B7ug... bare at jeg ikke trenger å gjemme den slik som du må. Hah! Penisen min er så liten at man skal leite lenge for å finne noe som helst, så der drrrrreit du deg ut! høhøhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 11. desember 2010 #29 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Her har du bildet hu sikter til. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=15408 Hu ser ut som en helt normal dame (normal blir vel en femmer?) men jeg lurer litt på om den instillinga der gir et par minuspoeng hehehe Ja, måten hun la det frem på og innstillingen trekker veldig ned. De personene som går inn for å være pene, og gjør alt for å vise hvor pene de er, og samtidig må si hvor pene de er iforhold til andre mennesker - de blir "stygge" i mine øyne ... Da klarer jeg ikke svare på om de er pene eller ei, så jeg velger å forholde meg nøytral til dette. Jeg syns det som gjør et menneske vakkert er den indre utstrålingen. Jeg syns de med vakker utstråling blir så utrolig vakre i forhold til de som ikke er så pene på innsiden. Det indre vil alltid skinne igjennom, og det er det som teller om man er en 2-er eller 8-er Alle blir penere når man sminker seg, men jeg liker f-eks naturlig skjønnhet best, siden jeg er naturlig pen selv. Endret 11. desember 2010 av meridian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 11. desember 2010 #30 Del Skrevet 11. desember 2010 Men selvom man ikke nødvendigvis setter folk på en skala, dømmer man jo på en måte litt etter utseende forde. Hvordan man ser ut skaper jo førsteinntrykket, og noen mennesker ser jo rett og slett skumle ut Heldigvis blir stygge folk pene, om de er kule, og pene folk blir stygge, om de er duste, så det viktigste er å være hyggelig. Hah! Penisen min er så liten at man skal leite lenge for å finne noe som helst, så der drrrrreit du deg ut! høhøhø Doo'h jeg som brukte minst 3 minutter på å finne den videoen, så viser det seg at du er så selværklert liten at den ikke illustrerte poenget mitt?! Lei meg Der ødela du kvelden min, hvordan skal jeg klare å lese til eksamen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. desember 2010 #31 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Jeg syns det som gjør et menneske vakkert er den indre utstrålingen. Jeg syns de med vakker utstråling blir så utrolig vakre i forhold til de som ikke er så pene på innsiden. Det indre vil alltid skinne igjennom, og det er det som teller om man er en 2-er eller 8-er Helt enig! Folk som er pene fordi de har en flott personlighet, er alltid penere enn de som bare er født pene og har en kjedelig personlighet. Det finnes selvfølgelig pene mennesker som er kule også, men alt i alt så tels personligheten mest, men da må man rekke å bli kjent, å det er jo ikke alltid man får kjangs til det. Doo'h jeg som brukte minst 3 minutter på å finne den videoen, så viser det seg at du er så selværklert liten at den ikke illustrerte poenget mitt?! Lei meg Der ødela du kvelden min, hvordan skal jeg klare å lese til eksamen nå? Ser ut som karma kom og sparka deg litt i puppen der, gitt! Håper den svei godt, og ødela kvelden din såpass at hele eksamen (og utdannelsen din... Og egentlig hele framtiden din) gikk rett i dass! (på en positiv måte da, selvfølgelig) Endret 11. desember 2010 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. desember 2010 #32 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg syns det som gjør et menneske vakkert er den indre utstrålingen. Jeg syns de med vakker utstråling blir så utrolig vakre i forhold til de som ikke er så pene på innsiden. Det indre vil alltid skinne igjennom, og det er det som teller om man er en 2-er eller 8-er Alle blir penere når man sminker seg, men jeg liker f-eks naturlig skjønnhet best, siden jeg er naturlig pen selv. Helt enig! Folk som er pene fordi de har en flott personlighet, er alltid penere enn de som bare er født pene og har en kjedelig personlighet. Det finnes selvfølgelig pene mennesker som er kule også, men alt i alt så tels personligheten mest, men da må man rekke å bli kjent, å det er jo ikke alltid man får kjangs til det. Ey, det er ikke bare meg på denne planeten. Den er bebodd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 11. desember 2010 #33 Del Skrevet 11. desember 2010 Ser ut som karma kom og sparka deg litt i puppen der, gitt! Håper den svei godt, og ødela kvelden din såpass at hele eksamen (og utdannelsen din... Og egentlig hele framtiden din) gikk rett i dass! (på en positiv måte da, selvfølgelig) Now it will.... Håper du har det godt med deg selv nå....! Dust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 11. desember 2010 #34 Del Skrevet 11. desember 2010 Ja, måten hun la det frem på og innstillingen trekker veldig ned. De personene som går inn for å være pene, og gjør alt for å vise hvor pene de er, og samtidig må si hvor pene de er iforhold til andre mennesker - de blir "stygge" i mine øyne ... Da klarer jeg ikke svare på om de er pene eller ei, så jeg velger å forholde meg nøytral til dette. Jeg syns det som gjør et menneske vakkert er den indre utstrålingen. Jeg syns de med vakker utstråling blir så utrolig vakre i forhold til de som ikke er så pene på innsiden. Det indre vil alltid skinne igjennom, og det er det som teller om man er en 2-er eller 8-er Alle blir penere når man sminker seg, men jeg liker f-eks naturlig skjønnhet best, siden jeg er naturlig pen selv. Jeg er både enig Jeg er både uenig og enig med deg, men man kan ikke lage gull av gråstein og heller ikke motsatt. Utstråling kan trekke noe opp og noe ned, men den kan ikke trylle eller trylle vekk. Jeg synes helt klart mennesker jeg på mange måter finner ufyslige er vakre, og jeg ser også at mennesker jeg liker ikke akkurat er skjønnhetsdronninger. Jeg viste forøvrig samboer bilde som skulle være en åtter uten at han var forutintatt i forhold til selværklæringen om å være en åtter og spurte han hva han syntes. Første svaret var "hun var ikke noe fin", når jeg bad han utdype mellom 1 og 10 så svarte han 3. Jeg er forsåvidt ganske enig med han når jeg tenker meg om. Heldigvis er smaken som baken, så det er sånn sett nok til alle. Vi velger dessuten mennesker i vår egen kategori i forhold til hva vi "tørr" å prøve oss på. Ihvertfall de av oss som er utstyrt med en viss form for sosial intelligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. desember 2010 #35 Del Skrevet 11. desember 2010 Now it will.... Håper du har det godt med deg selv nå....! Dust Slapp helt av, Lykkelitenen (hvorfor med ekstra "en" på slutten?), det har jeg aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 11. desember 2010 #36 Del Skrevet 11. desember 2010 Slapp helt av, Lykkelitenen (hvorfor med ekstra "en" på slutten?), det har jeg aldri Intern spøk som gjorde at den ekstra "en" ble hengende på og ikke kom seg av igjen. Leit når slikt skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 12. desember 2010 #37 Del Skrevet 12. desember 2010 For å være ærlig så føler jeg meg ikke komfortabel med å klassifisere noen som en 2'er. Men bildet som ble vist der er jo av en vakker kvinne, som er gjort "Hollywood-stygg" ved hjelp av briller og regulering. Hvis det er alt som skal til for at noen kaller henne for en 2'er, så synes jeg nesten det rett og slett er trist. Regulering er jo aldri pent på noen, men ellers er hun jo en pen dame. Men du kommer ikke unna at det at hun er gjort "Hollywood - stygg" VIRKER; ingen kan hevde at hun er spesielt vakker i "Ugly Betty". At hun er en pen dame i virkeligheten, er jeg helt enig i, men dèt endrer ikke på at hun ikke er særlig pen på bildet TS la ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. desember 2010 #38 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Men du kommer ikke unna at det at hun er gjort "Hollywood - stygg" VIRKER; ingen kan hevde at hun er spesielt vakker i "Ugly Betty". At hun er en pen dame i virkeligheten, er jeg helt enig i, men dèt endrer ikke på at hun ikke er særlig pen på bildet TS la ut. Jeg er ikke enig. Bortsett fra reguleringen synes jeg hun er en pen dame. Men som andre også har sagt - utstrålingen og personligheten har også mye å si, for den påvirker utseendet. Endret 12. desember 2010 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 12. desember 2010 #39 Del Skrevet 12. desember 2010 Men du kommer ikke unna at det at hun er gjort "Hollywood - stygg" VIRKER; ingen kan hevde at hun er spesielt vakker i "Ugly Betty". At hun er en pen dame i virkeligheten, er jeg helt enig i, men dèt endrer ikke på at hun ikke er særlig pen på bildet TS la ut. Synes hun (i "forkledning") ligger omtrent samme sted på skalaen som deg, jeg. Dvs. rundt 5,5 (håret ditt trekker tallet litt opp). Nok et bevis på at det fungerer dårlig å beskrive mennesker med et tall, siden hva som er pent varierer fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #40 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvis skala er fra 1 til 10, så for meg innebærer dette en Gaussfordeling, altså de aller fleste bør være 5. I mangel på mine egne eksempler, kan jeg prøve å bedømme andre som er allerede nevnt her. Charlize Theron er definitivt en 10`er, hun er den aller vakreste. Også Emma Watson er en 10er. Elisabeth Hurley er lett en 9er. Nicole Kidman er en 7er for meg, fin kropp og fantastisk utstråling, men det er noe med hennes ansiktstrekk som jeg ikke liker. Men jeg kan jo ikke si at hun er under gjennomsnittet når det gjelder utseendet, nei. Mariah Carey er for meg en 5er, en gjennomsnittlig jente, verken mer eller mindre. Det er jo styling, utstråling og sminke gjør at hun blir forvandlet til en 9er på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå