Gjest Hilde K S Skrevet 16. oktober 2003 #41 Del Skrevet 16. oktober 2003 Neida, Ivanka. Både postmannen og de andre trår villig til og hjelper med resten også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #42 Del Skrevet 16. oktober 2003 :o Jammen, bare ser de på da, eller? Hvis ikke blir det jo ikke akkurat, ja du vet, sex m deg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyldenløwe_ Skrevet 16. oktober 2003 #43 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det hende at jeg våkner etter natt på byen og ikke husker navnet mitt. Føler meg litt billig da, men det blir gjerne en kjapp en før frokost likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #44 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det hende at jeg våkner etter natt på byen og ikke husker navnet mitt. Føler meg litt billig da' date=' men det blir gjerne en kjapp en før frokost likevel...[/quote'] Går fint det så lenge du klarer å snike deg ut før du begynner å spørre om telefonnummer eller noe sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #45 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det hende at jeg våkner etter natt på byen og ikke husker navnet mitt. Føler meg litt billig da' date=' men det blir gjerne en kjapp en før frokost likevel...[/quote'] LØWEN!!!! Der er du!!! Har savna deg jeg 8) Bedre med du, eller? Håper det, sånn at du kan sjekke meg opp når du ikke bare er ute etter trøst :blunke: Ellers så har jeg også opplevd det du beskriver her, ganske ekkelt og ubehagelig, egentlig. Pleier ikke å bli til frokost, nei smyger meg ut mens jeg er i dusjen... Så slipper jeg å oppgi galt telefonnummer og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 16. oktober 2003 #46 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nei..ofte er det kjedelig. Men det er jo bare om å dekke et behov der og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #47 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tjena, Glammy! Savnet meg? Det var snilt av deg :D Jeg har det egentlig helt greit nå. Er inne i en liten misogynistisk fase akkurat nå (a la "Alle damer er horer"), og henger mest sammen med kompiser og veldig butche venninnner Men når jeg er klar for en flørt igjen, da er det deg jeg oppsøker, Glammy! Inntil videre holder det fint med litt Spraydate-flørting på jobben. Herregud så mange raringer på nettet ... Hater når det blir masse mas om jeg har lyst til å møtes igjen eller gå på kino eller no'. Kan jeg ikke forstå at det bare er sex jeg er ute etter? Jeg klagde liksom ikke dagen før, for å si det sånn. Nei, noen ganger er jeg fristet til å droppe hele selvbesudlingen og bare stikke ut og finne ei dame å pule ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyldenløwe_ Skrevet 16. oktober 2003 #48 Del Skrevet 16. oktober 2003 At jeg ikke kan lære meg å skrive nicket mitt. Eller få ut fingeren og registerer meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 16. oktober 2003 #49 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hepp, det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #50 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tjena, Glammy! Savnet meg? Det var snilt av deg :D Jeg har det egentlig helt greit nå. Er inne i en liten misogynistisk fase akkurat nå (a la "Alle damer er horer"), og henger mest sammen med kompiser og veldig butche venninnner Men når jeg er klar for en flørt igjen, da er det deg jeg oppsøker, Glammy! Inntil videre holder det fint med litt Spraydate-flørting på jobben. Herregud så mange raringer på nettet ... Hater når det blir masse mas om jeg har lyst til å møtes igjen eller gå på kino eller no'. Kan jeg ikke forstå at det bare er sex jeg er ute etter? Jeg klagde liksom ikke dagen før, for å si det sånn. Nei, noen ganger er jeg fristet til å droppe hele selvbesudlingen og bare stikke ut og finne ei dame å pule ... Skjønte det var du jeg Løwen :D Klart jeg har savna deg, jeg og Suz er enige om at du er den mest sympatiske fyren på KG sidene og vi syns det er så OK å snakke m du :blunke: (Suz og jeg har hatt sånt treff :oops: ) Øh, jeg kan være butch jeg, hvis det er det du liker om dagene Ikke treff folk fra nettet, (utenom for-eks meg da ) kan bli veldig dumt, ei øh venninne av meg fortalte det....fnis... For å vende tilbake til tråden her... Jeg møter aldri meg selv ettter at vi har sex, blir bare anstrengt føler jeg. Nei, skal man ha sex, lenge leve ONS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 16. oktober 2003 #51 Del Skrevet 16. oktober 2003 den mest sympatiske fyren på KG sidene Øhh. :oops: Jeg skal bare... Uhm. Øh. Ok. Jeg mener ... takk :blunke: Nah, fra hva jeg har hørt ser jeg ikke helt for meg at du er spes butch, Glammy Men det er greit for meg. (Og det er litt seint, har noen semi-avtaler gående. Burde jeg sjekka med deg først? 8) De er sikkert stygge og dumme ... Brunetter, og. Tynne, flatbrysta, dumme og stygge brunetter uten humor. Lover! ) Det vanskeligste med disse ei-natts-greiene er å sørge for at frk Venstre og frk. Høyre ikke fatter mistanke til hverandre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #52 Del Skrevet 16. oktober 2003 Øhh. :oops: Jeg skal bare... Uhm. Øh. Ok. Jeg mener ... takk :blunke: Nah, fra hva jeg har hørt ser jeg ikke helt for meg at du er spes butch, Glammy Men det er greit for meg. (Og det er litt seint, har noen semi-avtaler gående. Burde jeg sjekka med deg først? 8) ... :o *Reagerer med sjokk og vantro* Løwe, du skal alltid sjekke med meg først!!! Alltid! Mannfolk, ass... Trodde lissom det var oss nå jeg... Men neida, der tok jeg feil... Stakkars frøken høyre og frøken venstre er alt eg har å si! Skal banke dem jeg, m butch musklene mine :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. oktober 2003 #53 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tar så mye tid å bli enig med meg selv om lyset skal være av eller på..Futten er liksom litt gått ut når jeg endelig kommer dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. oktober 2003 #54 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ler meg ihjæl!!! Har ikke vært borti akkurat det, men akutt sexprss, derimot... (kanskje du skulle snakke litt med han pjuskologen sjøl, Chimis) Glemte å opplyse om at saken ble henlagt p g a bevisets stilling. Det var altså misjonærstilling det var snakk om her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2003 #55 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ah, skjønner!!! Jeg blir aldri helt enig med meg om hvilken stilling vi skal bruke. BLir ofte veldig mye armer og bein, syns jeg Spesielt hvis vi har One-Night-Stand, lugger meg, gjør jeg også.... Nei takke meg til gå ut på byen å finne meg et mannebein når lysta brer seg, mye mer ukomlisert enn å holde på med seg sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå