Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #21 Del Skrevet 16. oktober 2003 For å gjøre idiotiet komplett, så mangler vi bare at noen forteller om OneNightStand med seg selv... ...eller at noen klager på at det blir så lite kosing etterpå... Der har du et rellt problem for meg, Sændis. Jeg sovner veldig kjapt etterpå, gjerne mens jeg stryker g-ormen sånn litt på hodet, og da har jeg entendens til å bli sjalu på g-ormen. SÅ det blir ofte mye søl, syns jeg.... Suz, the picture is complete!! Øy, du glemte leken og transe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #22 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har dere alltid topp sex med dere selv? nei. som regel ganske kjedelig, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. oktober 2003 #23 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg måtte en gang se meg nødt til å anmelde meg selv for voldtekstforsøk....men etter mye om og men ble jeg henstilt om å henlegge saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #24 Del Skrevet 16. oktober 2003 Suz, the picture is complete!! Øy, du glemte leken og transe!!! Hurra vi er mer sammensatte enn jeg fryktet!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #25 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg måtte en gang se meg nødt til å anmelde meg selv for voldtekstforsøk....men etter mye om og men ble jeg henstilt om å henlegge saken! Ler meg ihjæl!!! Har ikke vært borti akkurat det, men akutt sexprss, derimot... (kanskje du skulle snakke litt med han pjuskologen sjøl, Chimis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #26 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg måtte en gang se meg nødt til å anmelde meg selv for voldtekstforsøk....men etter mye om og men ble jeg henstilt om å henlegge saken! Skummelt... :o Hvordan fikk du revet deg løs fra deg??? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. oktober 2003 #27 Del Skrevet 16. oktober 2003 (kanskje du skulle snakke litt med han pjuskologen sjøl, Chimis) Jeg benytter'n ved akutt behov ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #28 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg benytter'n ved akutt behov ja...... ...for...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 16. oktober 2003 #29 Del Skrevet 16. oktober 2003 synes jeg er så stygg at jeg ikke får den opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #30 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ganske ofte med andre ord.... Men altså, dette forsøket, sparka du deg hardt i skrittet, eller? Har hørt det hjelper, og så beinfly etterpå... BIte og klore er også virkningsfullt... Eller klemme bena sammen, hvis du har sterke muskler, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #31 Del Skrevet 16. oktober 2003 synes jeg er så stygg at jeg ikke får den opp.... Kjære Maskis, bare behold maska på, og tenk på Valgjer, så går det nok bra skal du se. Sjøl klarer jeg det ikke etter at jeg har fjerna sminka, da går det dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #32 Del Skrevet 16. oktober 2003 Eller klemme bena sammen, hvis du har sterke muskler, ass. Vanskelig å forklare den brukne armen når du kommer på jobb dagen etter men.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. oktober 2003 #33 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg vil helst ikke snakke om det......... :o Det blir for smertefullt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #34 Del Skrevet 16. oktober 2003 Traumer... Klarer du å tilgi deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #35 Del Skrevet 16. oktober 2003 Chimpis!!! *Trøste trøste* Kan ikke være lett, nei! Selv syns jeg det er litt vanskelig å kline med meg selv, og det er litt dumt, siden jeg er så himla god til akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #36 Del Skrevet 16. oktober 2003 Chimpis!!! *Trøste trøste* Kan ikke være lett' date=' nei! Selv syns jeg det er litt vanskelig å kline med meg selv, og det er litt dumt, siden jeg er så himla god til akkurat det [/quote'] * ser for meg Glammy prøve* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #37 Del Skrevet 16. oktober 2003 Prøv sjøl, det er fanken meg ikke lett! Så det så. Prøver å kysse meg litt på armen lissom, men det blir ikke helt det samme. Verre er det å prøve å oralsexe seg selv, det er vanskelig det!!! Kan brekke nakken på slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. oktober 2003 #38 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg får aldri til å binde fast begge armene selv. Det ender som oftes opp med at jeg må spørre om hjelp, dere vet, naboen, postmannen osv. Vi blir alltid for MANGE på en måte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #39 Del Skrevet 16. oktober 2003 Veit det! Helt håpløst, det syns jeg også!!! Og håndjern er så vanskelgie å få av sjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #40 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg får aldri til å binde fast begge armene selv. Det ender som oftes opp med at jeg må spørre om hjelp, dere vet, naboen, postmannen osv. Vi blir alltid for MANGE på en måte..... blir det ikke litt traurig når du først sitter der bastet og bundet og alle har gått sin vei...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå