Gjest Fiasko-sex? Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 Inspirert av en annen tråd her inne spør jeg: Har dere alltid topp sex med partneren? Hender det at dere etter en heller selsom opplevelse ligger og tenker: "Det der kunne vi heller bare latt være?" Får inntrykk av at alle har topp sex og får orgasme hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det er ikke alltid like bra. -Og det er vel ganske normalt...tror jeg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #3 Del Skrevet 16. oktober 2003 Selvfølgelig finnes det mange varianter av sex. Noen ganger er det helt topp, andre ganger bra og atter andre ganger rett og slett dårlig. Sex er avhengig av så mangt, ikke minst av 2 personer som skal fungere sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. oktober 2003 #4 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ja!!! Definitivt!!!! Seriøst; Nææææææsssjjj!!! Seff ikke!!! Hva er vi??? Sex-machines el alm dødelige????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 16. oktober 2003 #5 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nei alt er ikke tipptopp hele tiden, vi er jo bare mennesker tross alt :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 16. oktober 2003 #6 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det går opp og ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. oktober 2003 #7 Del Skrevet 16. oktober 2003 Selvsagt! Får multi-g-punkt orgasmer hver gang - og hver gang er et par ganger om dagen... Neida - overhode ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #8 Del Skrevet 16. oktober 2003 Neida, men partneren min har alltid topp sex med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 16. oktober 2003 #9 Del Skrevet 16. oktober 2003 Stort sett har vi god sex sammen ,men kan variere litt da . Orgasme kan variere, men det er mange stillinger som er gode . Både morgen og kveld må bare ha det . Når begge partner prøver seg fram finner vi altdig løsninger på god sex. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. oktober 2003 #10 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tja. Det går selvsagt litt opp og ned, og inn og ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 17. oktober 2003 #11 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har en del dårlig sex ja-og mye bra. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. oktober 2003 #12 Del Skrevet 17. oktober 2003 har aldri tenkt at dette kunen vi like godt latt være, men det er selvfølgelig ikke like fanstastisk hele tiden... Noen ganger er det villt og vidunderlig - andre ganger er det rolig og godt. Variasjon er noe man må regne med i et forhold Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 17. oktober 2003 #13 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har aldri hatt dårlig sex med min samboer, men noen ganger er jo spesielt bra. Regner med å oppleve dårlige dager på den kanten også etterhvert, nå har vi bare vert sammen i litt under et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2003 #14 Del Skrevet 17. oktober 2003 Noen ganger er det dritdårlig og andre ganger helt topp. Noen ganger er jeg leken og veldlig kåt og noen ganger motsatt. Noen ganger vil jeg ha en kjapp en og han ikke og noen ganger motsatt. Variasjon, min kjære, på godt og "ondt" Tror man får i både pose og sekk i ett forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 17. oktober 2003 #15 Del Skrevet 17. oktober 2003 Sånn i gjennomsnitt er den vel ganske gjennomsnittlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammakladden Skrevet 18. oktober 2003 #16 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det har vel hendt en eller en annen gang hvor ikke den har värt helt fantastisk... Men som regel er toppen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 18. oktober 2003 #17 Del Skrevet 18. oktober 2003 Er alltid godt, men ikke alltid like godt.. noen ganger er det bare heeelt vidundelig!! Og da merker vi det begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 19. oktober 2003 #18 Del Skrevet 19. oktober 2003 Klart det varierer. Men jeg kan ikke huske å ha tenkt at dette kunne vi like godt latt være. Hvis en av oss ikke har lyst, så respekterer vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bookwormgirl Skrevet 19. oktober 2003 #19 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har ikke hatt direkte dårlig sex med min nåværende mann, men noen ganger litt mindre engasjert? Det er uansett alltid godt å elske med ham og jeg føler aldri at jeg ikke har fått noe utav akten. Vi har også hatt en samtale om "pliktsex" og bestemt oss for at vi ikke skal drive med det. Vi skal elske med hverandre når begge har lyst, samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå