Gjest makitin Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 Heisann Sønnen min fyller to år om en liten uke. Og jeg har store problemer med å finne på en fin, hyggelig, morsom eller nyttig gave... :oops: Mormor og morfar stiller med trehjulsykkel. Bestemor og bestefar med sandkasse med innhold. Lego har han massevis av, og brio-tog har han nok av. (er ikke bra med for mye, for da blir han bare forvirret) Bøker og slikt kjøper vi jevnlig... Og klær... Vinterdress har han, det samme med vinterstøvler. Synes liksom det er litt kjipt å komme med en ny bukse og genser fra mamma og pappa... Noen som har noen gode ideer??? Mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 Fisher Price har fabelaktige kassaapparat med store plastmynter. Eller utrykningsgarasje med lyder og brannbil og sykebil. Var utrolig pop hos våre da de var i toårsalderen. Kassaapparatet tror jeg er mitt beste leketøyskjøp noensinne ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #3 Del Skrevet 16. oktober 2003 En dumper! Altså en stooor bil med digert lasteplan. En sikker vinner hos alle toåringer jeg kjenner..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trudelu Skrevet 16. oktober 2003 #4 Del Skrevet 16. oktober 2003 hva med ett elelr annet instrument??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 16. oktober 2003 #5 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sønnen min på to og et halvt ELSKER garasja si... Blir helt oppslukt av den fremdeles. Et garasjehus over tre etasjer i robust plast. Veldig solid. Med heis og bilvask og flere utganger. Ogv det fulgte med flere biler og en "bensinpumpe". Ikke sånn enormt dyr heller tror den kosta ca 250 - 300 kroner. Bil-teppe er også en fin presang.. med veier og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #6 Del Skrevet 16. oktober 2003 duplo. er leker for år fremover og de får bruke fantasien sin fritt. Mer lærerikt enn bestemte leker som er bare ment til å brukes til en ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 17. oktober 2003 #7 Del Skrevet 17. oktober 2003 Gutten min fikk bl.a. cd`en "Tidenes beste barneplate". Den er han glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 17. oktober 2003 #8 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kjøp en liten leke og de klærne han trenger.Små barn blir glade uansett om leken koster 50 eller 500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 17. oktober 2003 #9 Del Skrevet 17. oktober 2003 Tegnefilm! Så får foreldrene en god barnevakt også! Ellers er vel legoklosser midt i blinken, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 17. oktober 2003 #10 Del Skrevet 17. oktober 2003 Garasje, kassaapparat, leddbuss, helikopter. Alt er noe en gutt i 2-3 års alderen elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå