Gå til innhold

Fiasko-sex!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I går kveld var jeg kjempetrøtt, men mannen min begynte likevel å slikke meg og knulle. Jeg koste meg, men ga ikke mye respons, av di jeg var så stupe trøtt. Jeg fikk ikke orgasme eller noe.

Etterpå kom det litt bittert: -Fikk du noe som helst ut av dette du, eller?

:( Hva svarer man?

Sa at jeg satte veldig pris på initiativet, men spurte også om vi ikke kunne starte litt tidligere på kvelden neste gang...

Jeg ble lei meg, følte meg råtten som ikke klarte å komme over trettheten når han gjorde det han gjorde... For det VAR godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der er litt vrien, du får bare si det som det er at du syns det var godt, men at du var så trøtt at du ikke orka gjøre noe tilbake.

Bedre enn å finne på en tynn løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sa jo det. Likevel var han snurt når han gikk på jobb i morges. :(

Jeg gråt litt etter at vi hadde lagt oss, fordi jeg følte at jeg hadde gjort en stor feil med å la ham gjøre dette uten å få mye respons, det er nemlig månedsvis siden sist han slikket meg, og han vet at jeg liker det kjempegodt.

:cry:

Håper han vil gjøre det igjen noengang, og at jeg da klarer å skjerpe meg dersom jeg er stupe trøtt!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg i omvendte situasjon:

Du slikker og suger han...og han bare ligger der, men ikke kommer han og ikke gjør han noen innsats selv. Etterpå sier han at det var godt.

Du hadde overhode ikke vært litt bitter/snurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis han bare hadde ligget der, hadde jeg avbrutt og spurt om han heller ville fortsette en annen kveld, når han hadde mer energi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Da hadde han ivertfall blitt snurt, og som sagt, jeg elsker å bli slikket og det er lenge siden sist han gjorde det for meg...

Sexlivet vårt er så-som-så for tiden.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hadde han avbrutt hadde du gått glipp av en deilig behandling. Altså et "bevis" på at du faktisk fikk noe ut av dette her.

Fortell han at det kan være greit å bare ta imot av og til, når man er skikkelig trøtt. Det er lov for han også, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde det ikke bare vært å fortelle at : ja, det var godt, men jeg avr så sliten at jeg ikke orket å være aktiv selv. Jeg skal gjøre det godt for deg i morgen/senere e.l

Da ha han i det minste noe å se frem til...vet jeg ville likt det..om det virkelig ble noe av da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Uansett hva du hadde gjort hadde han sikkert blitt litt snurt. Folk er utrolig nærtagne når det gjelder sex. Ikke stress med det, men fortell han i kveld på en helt grei måte at du var inmari trøtt i går og mente ikke å være så likegyldig. Så kan du kanskje ta initiativ til å gjøre noe godt for han ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice
Sett deg i omvendte situasjon:

Du slikker og suger han...og han bare ligger der, men ikke kommer han og ikke gjør han noen innsats selv. Etterpå sier han at det var godt.

Du hadde overhode ikke vært litt bitter/snurt?

Hey, siden når har menn bare ligget der når man suger og slikker de? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt litt etter at vi hadde lagt oss, fordi jeg følte at jeg hadde gjort en stor feil med å la ham gjøre dette uten å få mye respons,

Reagerer litt på det du skriver her...

At du lot han gjøre det? Ville du egentlig ikke? Ville du egentlig sove fordi du var trøtt? Og nå sitter du med dårlig samvittighet etter at du var passiv mens du lot han få drive på som han ville?

Si heller nei neste gang og ta det igjen dagen etter, litt tidligere på kvelden når du kan delta litt mer.

Ikke sitt igjen med dårlig samvittighet neste gang fordi du lar han drive på som en tjeneste, og når han blir sur i ettertid får du det enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...