Gå til innhold

Katten er forelska i vennina mi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg stirrer jo stort sett som bare f..n på katta, for å til en hver tid vite hvor den er, men snur jeg meg bort, eller blir opptatt av noe annet, kan du være sikker på at pelsdotten er i fanget mitt på få sekunder. Noe som medfører at jeg, helt instinktivt, reiser meg kjemperaskt, og katta flyr gjennom lufta. Kan skje gang på gang hos samme folkene, med mindre de skjønner at de bør slippe ut katten, evt. stenge inn på annet rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Noen mennesker har bare et ekstremt dyretekke.

Har selv en hund som sjelden/aldri ligger ved siden av oss i sofaen, vil ikke kose særlig mye, men så fort en kompis av meg kommer på besøk så vil hun nesten ikke noe annet enn å bare ligge på fanget hans. Hun blir ellevill og står å hyler når hun hører at han kommer inn på gårdsplassen.

Han har også opplevd å møte på eiere med hund, hvor hunden går med munnkurv fordi de er aggressive (den ene hunden bokstavelig talt angrep alle menn den møtte på!!), men når min kamerat hilste på hunden så ble den helt rolig og la seg til og med på rygg for å bli kost med. Den har aldri vist noen form for aggressive tendenser overfor min kamerat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...