Gjest haien Skrevet 14. januar 2011 #41 Skrevet 14. januar 2011 Hvis lubben er typisk Seth Rogen så i utgangspunktet nei. Altså, jeg snur meg ikke på gata - men tenker heller ikke noe negativt. Får bare ikke min umiddelbare oppmerksomhet på den måten. Liker ikke overtrente menn som løper rundt i singlet på treningssenteret og barberer overkroppen heller.... :S I mine øyne er det mest optimale når noen har normal vekt pluss/minus, trener, men ikke er alt for opptatt av strikt kosthold. De jeg er mest estetisk svak for trener litt mer enn gjennomsnittet - typisk kanskje i øvre del av normal BMI, og flotte armer... :rødme: minus sixpack som jeg synes grenser til å være ekkelt.
ManBearPig Skrevet 15. januar 2011 #42 Skrevet 15. januar 2011 Hadde det vært slik at de fleste jenter tenner på lubne gutter, hadde jeg vært singel spesielt lenge, tror jeg.....
Gjest Linda sofie Skrevet 15. januar 2011 #43 Skrevet 15. januar 2011 (endret) Absolutt ikke! Jeg tenner ikke på lubne gutter i det hele tatt. Men gutter med muskler? JA Endret 15. januar 2011 av Linda sofie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå