Gå til innhold

Tenner de fleste jenter på lubne gutter?

Fremhevede innlegg

Gjest Tore Sumogutt
Skrevet

Noen av de mest populære gutta jeg vet om er småfeite og morsomme. Er det sexy med humor og en lubben kropp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvilken alder du mener ;p

Syns ikke det er så veldig sexy med en smålubben kropp, liker helst de som trener og viser at de bryr seg om kroppen osv osv. Bra humor er selvfølgelig kjempebra, men skal nok mer til enn det. Kall meg gjerne overfladisk, men heeeey, er jo ikke voksen enda heller (A)

Skrevet

Min erfaring er at det skal heller være litt ekstra å ta i, enn bare skinn og bein.

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker skinn, sener og bein best, men har neppe en veldig mainstream smak i menn.

Skrevet

min idealtype er høy og tynn.. men han møtt fler med litt mer rundt magen jeg har blitt veldig så sjarmert av :jepp:

Skrevet

Jeg hater menn som er laget av muskler og sener. Jeg liker menn med en ekte manns kropp. Altså litt av alt. Fett og litt muskler :) Selv er jeg 21 år.

Skrevet

Min erfaring er at det skal heller være litt ekstra å ta i, enn bare skinn og bein.

Gjelder det jentekropper også?

Skrevet

Jeg liker skinn, sener og bein best, men har neppe en veldig mainstream smak i menn.

Gutter og jenter har motsatt smak, ja. Gutter liker slanke og vevre jenter, mens jenter foretrekker myke og kosete guttekropper. Som regel.

Skrevet

Liker best når det er noe å ta i :jepp: Då er han ekstra god å sove på når me sitter i sofaen :fnise:

Skrevet

Tja. Idealet mitt er vel en normal og sunn kropp, men jeg synes både tynne gutter og gutter med litt ekstra kan være kjekke og sjarmerende. Kommer vel an på resten av fyren, både når det gjelder utseende og personlighet.

• Liker 1
Skrevet

Gutter og jenter har motsatt smak, ja. Gutter liker slanke og vevre jenter, mens jenter foretrekker myke og kosete guttekropper. Som regel.

kan ikke si meg heelt enig der.. jobber i butikk og har faktisk tenkt over hvor mange litt rundere jenter er med tynne gutter..

jeg er selv ikke av den tynneste sorten, men sambo er høy og tynn..

tror nok ddet er veeldig smak og behag :klemmer:

Skrevet

Hvis en mann er selvsikker og morsom så utsletter det de meste av andre feil. Selvsikkerhet er sexy.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Gjelder det jentekropper også?

Vel, alt er jo snakk om personlig smak. Inklusiv jentene sin (høhø). Jeg hadde litt ølmage tidligere og hadde ikke noe problem med å sjekke meget attraktive kvinner. Hjelper kanskje litt på at jeg er to meter høy :)

Når det kommer til min personlige smak i jenter, så er jeg i lag med en treningsintruktør, så det sier vel sitt :)

Skrevet

Typen min er 25 år, ser ganske bra ut!, høy, normal kroppsbygning, men har litt mage og jeg digger det!... Elsker å stryke han på magen. :rødme:

Skrevet

Vel, kjæresten min har sixpack og det liker jeg selvfølgelig best :) Men han har veldig kul humor, og er veldig morsom også.

Jeg syns ikke lubne gutter er direkte sexy, men det er ikke noe som betyr så mye.

Skrevet

Nei. En kropp med tegn på at den ikke blir tatt godt nok vare på er ikke sexy.

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg tror ikke de fleste kvinner tenner på lubne menn, menn normale menn evt. veltrente menn. Nå er jo definisjonen av lubben litt forskjellig fra jente til jenta da, så noe fasitsvar er det vanskelig å finne.

Syntes vel også at menn bør være mer veltrente og definerte enn jenter, det er mer naturlig med former for jenter føler jeg.

Gjest Jentehumor
Skrevet (endret)

De lubbene er de sleipeste hvis de kan det der med å flørte. Da får de hvem som helst på kroken nesten.

Men det finnes en del jenter som er lett å fange.

Likevel tror jeg ikke jenter går i forhold med dem så lett, da lubben ikke er favoritten for de fleste, nei.

Mange av de lubbene guttene har sikkert vert fine før og når de er lubbene og har fortsatt den fine dama kan man vel kanskje tenke slik?

Endret av Jentehumor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...