Gå til innhold

Tenner de fleste jenter på lubne gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja. En stor, grov, muskuløs, mandig kropp med et godt lag spekk utenpå.

Men det er stor forskjell på det og en slapp, levjete fiskepuddingkropp der baken er bredere enn skulder-til-skulder. Det er mindre delikat.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av de mest populære gutta jeg vet om er småfeite og morsomme. Er det sexy med humor og en lubben kropp?

Humor er sexy, ja!

Resten, altså kroppen, blir ganske enkelt en smaksak.

Selv klarer jeg nok ikke å tenne på en mann som er mykere og rundere i kroppen enn meg selv.

Gjest HunterLady
Skrevet

Æsj, nei det gjør jeg ikke. Kroppshår er nasty i kombinasjon med fett. Menn skal være atletiske helst. Og ikke minst mandig. Finnes ingenting mandig med å være lubben. Det er heller feminint.

Skrevet

Noen av de mest populære gutta jeg vet om er småfeite og morsomme. Er det sexy med humor og en lubben kropp?

Tror det har mer med humoren å gjøre enn kroppen for å si det sånn ;) Jeg faller alltid for morsomme gutter, men hadde ikke gått bort til en gutt fordi han hadde lubben kropp liksom. Da måtte humoren ha vinni over lubbenheten!

Skrevet

Jeg vil ha litt å ta i! Må ikke ha vaskebrett for min del nej... :)

Skrevet

Jeg trodde det som oftest var menn som likte lubne damer, jeg. Kjæresten min liker feminine kurver og alt det der, vertfall. For øyeblikket mener han at jeg er for tynn.

For meg kommer det helt an på hvem det er. Man kan ikke alltid noe for hvem man faller for. Tynne, slanke, smålubne, atletiske. Når jeg er forelska i noen, er de den flotteste jeg kan tenke meg. Men når sant skal sies, elsker jeg trente armer.

• 1 måned senere...
Gjest birry93
Skrevet

Nei. En gutt må være veltrent for at jeg skal kunne tenne på ham. Jeg vil kjenne en hard kropp, ikke mykt fett. Vennskapsmessig bryr jeg meg ikke om hvordan vedkommende ser ut, men da blir det aldri noe mer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner overhode ikke på lubne gutter.

Gjest Sommertid
Skrevet

Kropp har ikke så mye å si, men humor er utrolig tiltrekkende for min del!

Jeg har vert sammen med både tykke og tynne og har ikke noen spesielle preferanser. Personlighet er så utrolig mye viktigere.

• Liker 1
Skrevet

Tenner ikke på lubne gutter nei. Å være venner er ikke noe problem, men å tenne på dem? Nei det gjør jeg nok ikke. Er heller ikke lubben selv og i min familie er vi stort sett høye og slanke. Muligens genetisk dette. Håper veldig at jeg ikke fremstår som slem nå. :sjenert:

Skrevet

Nei, jeg tenner ikke på lubne gutter. Men tenner heller ikke på de som er skinn og bein. Litt sånn kosemage gjør ingen allverdens ting, men om de er lubne blir det noe annet..

Skrevet

Tenner ikke på lubne gutter nei. Å være venner er ikke noe problem, men å tenne på dem? Nei det gjør jeg nok ikke. Er heller ikke lubben selv og i min familie er vi stort sett høye og slanke. Muligens genetisk dette. Håper veldig at jeg ikke fremstår som slem nå. :sjenert:

Må bare legge til at menn ( og også kvinner) med god humor og selvironi får maaaaange plusser hos meg.

Skrevet

jeg synes både tynne og lubne menn kan være kjempepene. da jeg møtte kjæresten min var han veldig tynn, altfor tynn. han spiste for lite og jeg, som på det tidspunktet også var veldig tynn (45kg og nesten 1.70 høy) var faktisk bredere om livet enn ham. det syntes jeg var fælt! de såkalte kjærestekiloene kom heldigvis og vi har begge lagt på oss og blitt sunnere.

nå har han fått litt mage. ikke sånn at det henger, men han har blitt litt større. vil ikke si han er lubben, bare nesten... og jeg elsker det! blir så veldig kosen og det er deilig å ikke kjenne bein når jeg holder rundt ham. noe større enn det han er nå vil jeg ikke at han skal bli, ikke fordi jeg er redd for å ikke tenne på ham, men fordi jeg ønsker at han skal være sunn og frisk.

må bare få nevne at jeg synes lubne menn med skjegg er kjempesøtt, Seth Rogen for eksempel!

Skrevet

Det er da ikke slemt å ha preferanser! :)

Du sier jo ikke noe stygt om lubne folk.

Skrevet

Når det kommer til min personlige smak i jenter, så er jeg i lag med en treningsintruktør, så det sier vel sitt :)

Vet hun om bloggen din og det du skriver der?

Skrevet

Tenner på hva som helst jeg, bare jeg eh... tenner.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg tenner ikke på de med helt "rippet" kropp - med sixpack og bulende muskler. Ei heller på de som er regelrett feite. Men alle de midt i mellom kan jeg lett tenne på :)

Gjest Katten.
Skrevet

Vet hun om bloggen din og det du skriver der?

Jupp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...