Gå til innhold

Honningdagboka

honning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var då endå godt at det ikkje var mannen som sutra. :fnise:

Kor fekk du tak i den nattlampa? Eg har tenkt litt på ei slik, eg også. Ikkje at me har hatt så veldige problemer med tidlig oppvåkning det siste halve året. ;)

Bra dere ikke har hatt så mye problemer med tidlig oppvåkning i det siste :)

Her er nattlampa vi kjøpte: http://www.kompletthome.no/k/ki.aspx?sku=766509

:fnise: sutremann!

:fnise:

Han kan sutre han også, men da er det på en annen måte, ikke smågrining :ler:

Nå sovna nettopp vesla her, så jeg får prøve å få til ei lita ryddeøkt igjen. Blei omtrent ferdig med gjesterommet i går, så jeg har igjen en god del rot på gangen oppe og nede som må bort, så kommer det seg. Skulle ønske at jeg hadde et godt system med masse oppbevaringsplass så vi slapp å alltid legge ting midlertidige steder, og så blir det bare liggende alt for lenge på de midlertidige stedene (f.eks vi flytter opp rot til gangen oppe som ikke ses av besøk som ikke overnatter)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig med ting som får midlertidige hjem. Samme problemet her også! Prøvd kurver, nye klesskap, skoskap, skåler osv, men det funker ikke! :sur: Synes ikke vi er spesielt rotete av oss, men det er så altfor mange ting vi bare forlater der vi slutter å ha bruk for det, liksom. Synes ikke jeg gjør annet enn å gå å plukke ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart det der med at man har aldri nok oppbevaringsplasser, eller ikke klarer å bruke de på riktig måte. Drømmer om walk-in-closet, ei bod organisert med hyller og bokser (det er hvertfall på planen), og et eget stort hobbyrom/kontor hvor jeg kan ha pcen, fototing, symaskin med tilbehør kan stå framme + en ekstra arbeidsbenk til hva jeg måtte ønske å dille med (hvor ting kan bare ligge framme til jeg er ferdig med det)... DET hadde vært noe det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med oppdatering på barna :) De høres veldig flotte ut :)

Den lampa hørtes veldig fin ut, må jeg sjekke ut litt nærmere når lillegutt blir større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tatt seg ut om det var mannen som sutret :ler:

11 stk i hus :daane: Jeg synes det var mer enn nokk sa vi var ni med Lita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til lucky og pusilus

Jeg lurer litt på hvordan vi skal plassere alle sammen til dåpen her ja. Det blir veldig fullt hus!

Uff, for ei natt. Lillegutt ville ikke legge seg i går kveld og grein og alt var galt. Han sovna til slutt klokka 21. Ca kl 23 sovna vesla, men det var opp igjen en halvtime etterpå. Og hele natta har hun bare sovet stykkevis, fått pupp, sovna til puppen, og ikke sovet lenge i senga si om gangen før det er på an igjen. Lillegutt våkna halv 2 i natt, da havna han inn til oss, og han våkna til da mannen bar han inn til seg, så da la mannen seg på en madrass der inne. Etter det har jeg stort sett hatt vesla i mi seng.

Nå dro nettopp mor og søster som har vært her i helga. Mor syns det er så grusomt at vi bor så langt borte, og griner når hun drar.. og jeg begynner også å grine, hvertfall nå som jeg er helt utslitt. Det er tungt å bo så langt borte fra de. Har lagt meg igjen nå jeg, men tårene bare presser på. Akkurat nå føler jeg bare for å ligge i senga hele dagen og syns synd på megselv. Etter litt søvn kommer alt til å bli så mye bedre da, jeg fungerer bare ikke uten søvnen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så trist avskjed. :klemmer: Håper alt ser litt bedre ut med litt søvn, og at barna (og foreldrene!) får sove bedre i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusilus: jeg misunner de som takler lite søvn ja. Jeg merker ikke noe til ammehormoner føler jeg...

Miss I.W.: Trist avskjed ja.. Jeg sliter med å la være å grine selv når mor griner, for da begynner jeg å savne "hjemme". Og nå er det faktisk over 10 år siden jeg har bodd der. Jeg fikk sovet en halvtime til bare, men den halvtimen hjalp, så resten av dagen har vært grei :)

Lillegutt har vært i strålende humør hele dagen. Han er bare en sjarmklump for tida (når han ikke trasser ;) ). Og vesla hadde endelig ei drittbleie som vi hadde venta på et par dager. Det var kjære sin tur til å ta den, men heldigvis ba han meg om hjelp, for vesla var så fornøyd der hun låg på stellebordet at hun lo for første gang :hjerte:

I kveld har vi sett et par episoder med dexter, og nå har vesla nettopp sovna, så jeg får legge meg jeg også og håpe på ei mye bedre natt :)

Endret av honning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har det også sånn med avskjeder... Min mamma gråter ikke så jeg ser det, men jeg vet at hun gjør det så snart jeg har dratt. Det er snart 15 år siden jeg flyttet ut, men det ser ikke ut til å hjelpe! Jaja... Bra det ikke er omvendt da, at man ikke kan vente med å komme seg bort derfra! :jepp:

Leende lillegull! :rodmer:

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har det også sånn med avskjeder... Min mamma gråter ikke så jeg ser det, men jeg vet at hun gjør det så snart jeg har dratt. Det er snart 15 år siden jeg flyttet ut, men det ser ikke ut til å hjelpe! Jaja... Bra det ikke er omvendt da, at man ikke kan vente med å komme seg bort derfra! :jepp:

Leende lillegull! :rodmer:

Ikke enkelt det der med avskjeder nei, og det har bare blitt verre etter at vi fikk unger. Men men, det er ikke så mye å gjøre med det...

Nå sover vesla enda, mens jeg har spist frokost, sitter fremdeles med tekoppen, har på juleplaylista mi på spotify for første gang i år, og har tent ørten stearinlys. Var deilig start på dagen. Nå håper jeg at jeg rekker å sette adventsstaken i vinduet og litt sånn før vesla våkner, har ikke rukket å begynne pyntinga enda, utenom å finne fram 3 lilla kubbelys i går (jeg hadde ikke engang 4 lys til adventsstaken hjemme, som jeg trodde at jeg hadde) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte hele advent i går vi, annet enn at vi var på julegrantenning i bgda her. Men noen lys ble det ikke her hjemme! :fnise: I dag skal jeg henge opp mine flotte, røde liftgardiner, så er vi i gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å få opp julegardiner og gå på julegrantenning, Mayami :) Hadde egentlig lyst til å få meg meg julegrantenning selv, men får aldri med mannen på sånt, og så var jeg veldig sliten, så det var nok lurt å bare holde seg hjemme.

Nå har jeg fått opp adventsstaken og stjerne i vinduet + at jeg har bytta lyspærer i utelysa (bare 1 av 8 fungerte!). Og så må jeg vaske de kuplene til utelyktene også nå, for skitten viste ekstremt godt med de nye pærene :fnise:. Godt å ha en hjemmedag og få gjort litt i dag. Det er så kaldt ute at trilletur bør jeg droppe uansett. Skal på fysiotrening om et par timer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig, koselig start på dagen! :rodmer: Deilig med sånne myke starter på dagen, og ekstra kos nå i førjuletiden!

Iskaldt her også, så resten av dagen skal tilbringes inne! Ha en fortsatt fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travelt med advent og baby i hus, ja... Men kjekt å høre at du har fått opp litt pynt. blir jo så koselig!! ;)

har dere noen planer for idag, eller er det å holde seg inne i dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en deilig, koselig start på dagen! :rodmer: Deilig med sånne myke starter på dagen, og ekstra kos nå i førjuletiden!

Iskaldt her også, så resten av dagen skal tilbringes inne! Ha en fortsatt fin mandag!

Det er veldig deilig med sånne rolige starter på dagen ja :Nikke:

Travelt med advent og baby i hus, ja... Men kjekt å høre at du har fått opp litt pynt. blir jo så koselig!! ;)

har dere noen planer for idag, eller er det å holde seg inne i dag også?

Vii holdt oss inne i dag også vi ;) Vurderte litt julegaveshopping, men mangla litt ønsker, så jeg får ta det i morgen eller torsdag heller (og litt på nett) :) Har hatt bekkenvont også i dag, så jeg orka ikke helt tanken på ut og inn med den tunge vogna av bilen.

Vaskedama kommer hit i morgen, og vi skal på 3 måneders-kontroll og 2 års-kontroll på helsestasjonen samtidig. Spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...