Gjest olive Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tulla mi er 7 mndr. De to siste nettene har hun hatt smerter, som jeg tror kommer fra luft i magen. Det rare er at når hun blir tatt opp, altså at jeg holder henne i sengen (hun ligger i vår seng), ser det ut til at hun ikke har vondt mer. Om morgenen har hun heller ikke vondt. Men hun skriker som en stukket gris, bukter og vrir seg, så hun må jo ha vondt noen ganger om natten, magen kjennes hard. Hun strammer den, det er derfor jeg tror det er i magen hun har vondt. Jeg har mer eller mindre fullammet inntil for en måned siden. Nå får hun grøt til formiddagsmat (risgrøt) og litt gulrotpure, eller gulrot og potet på glass. Til kvelds har hun hele tiden fått morsmelkerstatning. Hun reagerer ikke på maten om dagen, men kan det være den som gir problemer om natten? Noen andre som har opplevet noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det kan være tannfrembrudd på gang. Hos noen babyer slår det seg på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå