InLoveWithLife Skrevet 25. februar 2011 #101 Del Skrevet 25. februar 2011 TS her igjen.. Må bare kommentere svar her fra AB 22:03.. og andre innlegg hvor man har kommet med antakelser om at dette er en tulletråd osv: Hvis du ikke har behov for at jeg oppdaterer og deler mine så trenger du heller ikke å følge med på det jeg skriver. Mulig det finnes noen som kan gjenkjenne denne historien, men det er ikke noe jeg tenker så mye over...Jeg har ikke sagt at jeg bor i Norge heller. Det er tydelig at noen har bestemt seg for at de tror denne tråden er tull, og det er greit at dere synes det. Men jeg selv vet hva som er fakta, og sannheten er at jeg befinner meg i den situasjonen som jeg skriver om. Hvis du synes jeg skriver på en "dramaqueen" måte, så får du bare mene det. Jeg skriver slik jeg vil, men kan lett innrømme at i enkelte innlegg har jeg kanskje formulert meg litt feil, slik at jeg har virket slik. Og når det kommer til hendelsen på legekontorer hvor jeg besvimte, så ser jeg nå at det skulle ha stått " en drøss av mennesker hvor noen ansatte(sykepleiere/lege) stod over meg , og hjalp meg opp til et legekontor hvor jeg fikk ligge på en benk en stund og ble sjekket." Skrev dette da hendelsen fremdeles gav sterke inntrykk, og da er det lett å la seg rive med å skrive på en slik måte. Da jeg skrev at familien kommer på besøk, så skulle brødrene mine komme den helga...Dette var bestemt for lenge siden..Mine foreldre hadde muligheten til å komme pga at de hadde noen dager ferie/avspasering. Ønsket at de kunne bruke feriene på seg selv, men de insisterte på å komme. Hvis folk er ønsker å følge med på dagboken min, så er dere velkommen:) Men de av dere som bare anklager meg for å ha opprettet en trolle/tulletråd kan bare la være å kommentere. Det har trillet noen tårer etter å ha lest hva enkelte her inne har skrevet, men prøver å ikke ta det personlig.. Det sitter faktisk et menneske med følelser bak trådstarternavnet. Dette er mine siste ord inne på denne tråden. MVH Kathrine Hei! Vet det er en stund siden det har vært liv her, men jeg må bare si at jeg syns virkelig ikke du skal måtte forklare innleggene dine!! Hvis det er noen som ikke tror på deg, så får de ryke og reise.. Du har det tøft nok som det er om du ikke skal måtte bruke masse energi på å forklare deg for disse menneskene.. Nei, bruk energien din på å se fremover, og kos deg med lille Emma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå