Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2010 #81 Del Skrevet 16. desember 2010 Nå har du nok misforstått! TS var hos legen, kom ut på venterommet og fikk øye på sekretæren til sin eks. Hun skriver ingenting om at sekretæren var sekretær på legekontoret, bare at hun tilfeldigvis var på venteværelset samme dagen. Siden hun tydeligvis var gravid var hun sikkert der som pasient hun også! Sekretær er bare yrket hennes, det er ikke dermed sagt at hun jobbet der forde, sant? Det eneste forholdet TS har til henne, er at hun er sekretæren til eksen, derfor betegnelsen "sekretærdamen". Jo, jeg ser du har rett, takk for oppklaringen. Dette begynner dog å bli litt for mye dameroman for meg, jeg tror ikke ett spøtt på noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS her Skrevet 16. desember 2010 #82 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei! Ts her igjen, har lest gjennom de siste kommentarene og føler for å oppklare en del ting som folk reagerer på... Det får være opp til folk selv å bestemme om de velger å tro på min historie/situasjon, men det jeg kan si er at det jeg har skrevet er sant..Ja, det finnes sikkert mange tråder og innlegg her som er faslke dvs skrevet for å provosere osv , men dette er ikke en av dem.Gjentar igjen at jeg overhode ikke er en person som farer med løgn, uansett om det er her på forumet eller andre steder. Jeg skriver på dette forumet fordi jeg trengte noen råd fra noen som ikke kjenner meg( tar parti på en side ol.) Min eks har jobber på kontor og det er hans sekretær( elskerinnen) som jeg møtte på legekontoret...Ja, jeg skal bytte legekontor... Til de av dere som fremdeles tviler på innleggene mine eller måten jeg skriver dem på, så får dere mene det dere gjør.. Jeg kunne virkelig ønske at jeg ikke hadde trengt å opprette en slik tråd i det hele tatt, men slik ble det...Hvis dere ikke tror på meg og fremdeles tviler, trenger dere ikke å følge med på denne tråden og kommentere den heller.. Ellers vil jeg takke dere som har støttet meg med gode ord:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS igjen Skrevet 16. desember 2010 #83 Del Skrevet 16. desember 2010 Til AB 12:48 Mulig du synes det, men da følte jeg bare for å dele det med noen..Fikk ikke tak i noen på telefon heller som jeg kunne snakke med...Så da skrev jeg her på KG...Da var jeg i et følelsesmessig kaos, sinne, skuffelse, fortvilelse...Og når man skriver i en slik tilstand, så ...ville vell forsterke følelsene mine med slike symboler....for å få ut alle følelsene og tankene jeg hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CafeLatte Skrevet 16. desember 2010 #84 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei ts nå har jeg lest gjennom hele tråden din og vil bare si at du er sterk som takler dette.Jeg vet ikke om jeg hadde klart å la barnet mitt ha noe som helst kontakt med denne drittsekken.Ja det er hans barn,men det han har gjort er utilgivelig. Og hun sekretær dama jeg håper hun får smake sin egen medisin.Hvilket normal menneske blir gravid med en utro mann?Jeg føler virkelig med deg ts. Dere som komenterer og kjefter på ts utrolig dårlig gjort.Her sitter ts og legger ut om dritten som har såret henne og i tillegg oppdaterer oss jevnelig.Hvis hun trollet tror dere virkelig hun hadde giddet å oppdatere så ofte??? Ts en stor klem til deg,pass på deg selv og lille jenta di :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #85 Del Skrevet 17. desember 2010 ... Neste jeg husker er at jeg ligger på gulvet, og ser en drøss av ansatte(leger, sykepleiere osv) over meg...Hadde tydeligvis besvimt.... Vet ikke hva jeg skal tro jeg, vet ikke hva jeg skal gjøre...Han har tydeligvis løyet meg rett opp i ansiktet.... .... TS: For meg fremstår fortellingen din med ett litt "dramaqueenpreg". Bl.a. reagerer jeg på at hele familien din "reiser fra" alt for å ivareta deg. Det er flott at de viser slik omsorg, men kan de virkelig bare reise fra jobb osv. Reagerer også på sitatet over. Om noen besvimer på ett legekontor, så kommer ikke en drøss ansatte for å se hva som har skjedd. De er vanligvis opptatt med pasienter, og det holder med en lege for å sjekke tilstanden. De er heller ikke så nysgjerrige at de må stimle seg rundt en pasient ute på ett venterom, slik du beskriver det. Jeg håper at det du skriver ikke har skjedd deg, for hvis det er tilfelle, så synes jeg det er trist at du har behov for å skrive så mye om det her - spesielt når du har familie rundt deg, som du heller kan dele slikt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2010 #86 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Reagerer også på sitatet over. Om noen besvimer på ett legekontor, så kommer ikke en drøss ansatte for å se hva som har skjedd. De er vanligvis opptatt med pasienter, og det holder med en lege for å sjekke tilstanden. De er heller ikke så nysgjerrige at de må stimle seg rundt en pasient på ett venterom, slik du beskriver det. Godt poeng. Besvimelser på et legekontor er nesten dagligdags, man legger pasienten med beina i været, og kontakter kanskje en lege. Endret 20. desember 2010 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 18. desember 2010 #87 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Besvimer en høygravid dame er det vel naturlig at helsepersonell kommer til for å vurdere tilstanden hennes?! Hvis de ikke gjør det, så gjør de faktisk ikke jobben sin. TS! Du er sterk! Deg og jenta di får det mye bedre uten denne drittsekken! Endret 20. desember 2010 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. desember 2010 #88 Del Skrevet 18. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 19. desember 2010 #89 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvilken tulling av en mann dere begge har falt for(vis han er virkelig).. Syns jeg ser for meg hvordan det kniper i ballene hans igjen når han sitter der med den sekretæren sin i 7.mmd og hun sliter med bekkenløsning,kvalme,ryggvondt,utflod,full av strekkmerker og åreknuter.Kanskje sliter hun med hemoroider eller halsbrann? Eller null sexlyst oralt eller inni? Og sitter revnet og sydd med en laang renselse og et kolikkbarn i månedvis? Og fremdeles med løst bekken? DET blir snadder for en egoistisk, sexsulten hund..;-)og samtidig må han takle advokaten din som rævkjører han juridisk. Og du har gått videre, tar vare på deg selv og den fine jenta di og har et flott permisjonsår.Og finner en fin leilighet i nærheten av foreldrene dine og lever ditt eget liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathrine25 Skrevet 19. desember 2010 #90 Del Skrevet 19. desember 2010 TS her... Måtte opprette ny brukerkonto i dag, da jeg har klart å glemme passordet mitt...Det har vært mye stress og litt kaos her de siste dagene, med flytting... Siden sist jeg har vært innom tråden, er det flere som antar at jeg har oppdiktet denne situasjonen/hendelsene, men det har jeg ikke...Hvor mange ganger må jeg gjenta det??Dette er ikke en tulletråd, og jeg har ikke orket å skrive så mange innlegg hvis det var det... Jeg vet at det kan høres ut som en hendelse som ikke kan skje i virkeligheten, men faktum er at det har skjedd meg....Jeg befinner meg i en situasjon som jeg overhode ikke trodde jeg ville være i , men slik er det. Jeg kommer ikke til å skrive mer her på denne tråden, da jeg har opprettet en dagbok " Mitt nye liv - gravid og sviket" ....Tror det vil hjelpe meg med å bearbeide følelser og tanker omkring situasjonen.Til dere som evt vil følge den-velkommen:) Håper at dere som velger å følge den tror på min historie. - Kathrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathrine25 Skrevet 19. desember 2010 #91 Del Skrevet 19. desember 2010 TS her igjen.. Må bare kommentere svar her fra AB 22:03.. og andre innlegg hvor man har kommet med antakelser om at dette er en tulletråd osv: Hvis du ikke har behov for at jeg oppdaterer og deler mine så trenger du heller ikke å følge med på det jeg skriver. Mulig det finnes noen som kan gjenkjenne denne historien, men det er ikke noe jeg tenker så mye over...Jeg har ikke sagt at jeg bor i Norge heller. Det er tydelig at noen har bestemt seg for at de tror denne tråden er tull, og det er greit at dere synes det. Men jeg selv vet hva som er fakta, og sannheten er at jeg befinner meg i den situasjonen som jeg skriver om. Hvis du synes jeg skriver på en "dramaqueen" måte, så får du bare mene det. Jeg skriver slik jeg vil, men kan lett innrømme at i enkelte innlegg har jeg kanskje formulert meg litt feil, slik at jeg har virket slik. Og når det kommer til hendelsen på legekontorer hvor jeg besvimte, så ser jeg nå at det skulle ha stått " en drøss av mennesker hvor noen ansatte(sykepleiere/lege) stod over meg , og hjalp meg opp til et legekontor hvor jeg fikk ligge på en benk en stund og ble sjekket." Skrev dette da hendelsen fremdeles gav sterke inntrykk, og da er det lett å la seg rive med å skrive på en slik måte. Da jeg skrev at familien kommer på besøk, så skulle brødrene mine komme den helga...Dette var bestemt for lenge siden..Mine foreldre hadde muligheten til å komme pga at de hadde noen dager ferie/avspasering. Ønsket at de kunne bruke feriene på seg selv, men de insisterte på å komme. Hvis folk er ønsker å følge med på dagboken min, så er dere velkommen:) Men de av dere som bare anklager meg for å ha opprettet en trolle/tulletråd kan bare la være å kommentere. Det har trillet noen tårer etter å ha lest hva enkelte her inne har skrevet, men prøver å ikke ta det personlig.. Det sitter faktisk et menneske med følelser bak trådstarternavnet. Dette er mine siste ord inne på denne tråden. MVH Kathrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. desember 2010 #92 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg opplevde faktisk litt av det samme i min vennekrets. Men dama møtte elskerinnen et annet sted, og hun besvimte ikke. Hun klappet til den gravide elskerinnen (flat hånd), på mannens og elskerinnens felles arbeidsplass (ja, hun oppsøkte dem!!), og lot alle på kontoret få vite hva de hadde bedrevet. Flirer enda godt av den historien, syns nemlig hun var så tøff! Hun hadde ikke trengt å slå, men tror hormonene gikk i fistel når hun så at elskerinnen også var gravid. Og hun "lurte" x-mannen sin til å få kjøpe ut leiligheten billigere en markedspris (veldig mye billigere faktisk, for mannen hadde dårlig samvittighet). Mannen og elskerinnen avsluttet sitt forhold noen mnd. etter at barnet ble født. De to småbarna er født med noen mnd. mellomrom, og x-mannen trygler fortsatt min venninne om å få komme hjem igjen. Han betaler nå 2 bidrag, og leier leilighet. Karma... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #93 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg opplevde faktisk litt av det samme i min vennekrets. Men dama møtte elskerinnen et annet sted, og hun besvimte ikke. Hun klappet til den gravide elskerinnen (flat hånd), på mannens og elskerinnens felles arbeidsplass (ja, hun oppsøkte dem!!), og lot alle på kontoret få vite hva de hadde bedrevet. Flirer enda godt av den historien, syns nemlig hun var så tøff! Hun hadde ikke trengt å slå, men tror hormonene gikk i fistel når hun så at elskerinnen også var gravid. Og hun "lurte" x-mannen sin til å få kjøpe ut leiligheten billigere en markedspris (veldig mye billigere faktisk, for mannen hadde dårlig samvittighet). Mannen og elskerinnen avsluttet sitt forhold noen mnd. etter at barnet ble født. De to småbarna er født med noen mnd. mellomrom, og x-mannen trygler fortsatt min venninne om å få komme hjem igjen. Han betaler nå 2 bidrag, og leier leilighet. Karma... Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 19. desember 2010 #94 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg opplevde faktisk litt av det samme i min vennekrets. Men dama møtte elskerinnen et annet sted, og hun besvimte ikke. Hun klappet til den gravide elskerinnen (flat hånd), på mannens og elskerinnens felles arbeidsplass (ja, hun oppsøkte dem!!), og lot alle på kontoret få vite hva de hadde bedrevet. Flirer enda godt av den historien, syns nemlig hun var så tøff! Hun hadde ikke trengt å slå, men tror hormonene gikk i fistel når hun så at elskerinnen også var gravid. Tøff. Det var sikkert hun som dreit seg ut ved å lage en scene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #95 Del Skrevet 19. desember 2010 TS her... Måtte opprette ny brukerkonto i dag, da jeg har klart å glemme passordet mitt...Det har vært mye stress og litt kaos her de siste dagene, med flytting... Siden sist jeg har vært innom tråden, er det flere som antar at jeg har oppdiktet denne situasjonen/hendelsene, men det har jeg ikke...Hvor mange ganger må jeg gjenta det??Dette er ikke en tulletråd, og jeg har ikke orket å skrive så mange innlegg hvis det var det... Jeg vet at det kan høres ut som en hendelse som ikke kan skje i virkeligheten, men faktum er at det har skjedd meg....Jeg befinner meg i en situasjon som jeg overhode ikke trodde jeg ville være i , men slik er det. Jeg kommer ikke til å skrive mer her på denne tråden, da jeg har opprettet en dagbok " Mitt nye liv - gravid og sviket" ....Tror det vil hjelpe meg med å bearbeide følelser og tanker omkring situasjonen.Til dere som evt vil følge den-velkommen:) Håper at dere som velger å følge den tror på min historie. - Kathrine Kan du linke til dagboken din... Finner den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. desember 2010 #96 Del Skrevet 19. desember 2010 Tøff. Det var sikkert hun som dreit seg ut ved å lage en scene Jeg syns ikke hun dreit seg ut. Hun gikk litt for langt (slo), men hadde ikke hun sett at elskerinnen var gravid, så hadde hun muligens klart å beherske seg. Jeg vet at de 2 ble uglesett på jobben i lange tider etterpå, og det var mye sladring om disse 2. Noe jeg egentlig syns var vel fortjent. Som man reder... osv... Jeg legger ikke all skyld over på elskerinnen, det var mannen som var i et forhold, men elskerinnen VISTE at han ikke var singel og at de ventet barn, og de snek seg masse rundt. Syns enden på historien (sånn den er pr. d.d.) egentlig er ganske passende. Det er synd på begge barna som ikke får bo med far og mor, men det var sånn det ble dessverre, pga de voksnes egoisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En mann Skrevet 20. desember 2010 #97 Del Skrevet 20. desember 2010 For det først: Det er ikke du som skal pakke sakene dine, det er det HAN som skal gjøre. Også inviterer du noen som kan være hos deg nå. Det han har gjort er GRUSOMT. Det viser bare at han ikke er mye til mann. Kast han på dør og se hva han gjør. Ta deg tid til å tenke gjennom sakene, snakk gjerne med noen som har mer livserfaring (din mor eller noen andre du stoler på). Gråt, vær sint og fortvilet. IKKE gjør noe du vil angre på i form av stygge ord osv.. vær den sterke av dere selv om det ikke er lett nå. Hvis denne samboeren din ønsker å fortsette noe forhold (og du også vil) har han en utrolig stor jobb foran seg i form av å vinne din tilitt. Det er ikke snakk om et mnd prosjekt, slike ting går over år. Tror du at han klarer det? Jeg hadde rett og slett ikke klart å tilgi noe sånn, men jeg vet om de har som har klart seg gjennom utroskap. Slik jeg er skrudd sammen hadde jeg aldri klart å stole på vedkommende igjen uansett hvor lang tid det hadde gått så hadde jeg alltid vært mistenksom og redd. Og jeg må bare tilføre: For en j...DUST.. ikke mye til mann... hjernen hans fungerer ikke. Jeg håper at alt ordner seg til slutt. Uansett hva som skjer så vil alt ordne seg tilslutt og ting glir over. (tro det eller ei). Hvem skal pakke? Eier de bolig sammen? ja om de gjør må de dele den,evt den en kjøpe ut den andre: Nå må du ikke blande det som kalles utroskap og økonomi. Her gjør mange feil,både kvinner og menn. Økonomi handler ikke om moral!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chakoya Skrevet 20. desember 2010 #98 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei TS! Forferdelig lei situasjon du er kommet opp i! Synd du må oppleve dette. Håper det gjør deg sterkere gjennom tiden, for det må du bli når jenta di kommer! Har ikke mye tid nå til å skrive noe særlig. Men en tanke slo meg er at slike folk får holde på slik....... Gjør meg irritert som vanlig.. Det er ikke hevn i mine tanker, men det slår meg at denne sekretæren altså som jeg forstår (tidlig på morningen, ha meg unnskyldt hvis jeg leste feil) jobber som sekretær på et legekontor. Isåfall vil jeg tro det gjelder et par Etiske retningslinjer for hvordan ¨legesekretærene ¨, ¨helsesekretær¨, hva enn jeg skal kalle det, arbeider i og med at ¨syke mennesker¨ kommer på kontoret for å få hjelp. Jeg vet ikke i hvor stor grad dette stemmer, men jeg mener at dersom noen arbeider innenfor helsesektoren (som da sekretær på legekontor, som omhandler tema Helse) er det Etiske retningslinjer for oppførsel mot/ovenfor klienter, hvor da du er klienten. Å gjøre dette mot deg som er gravid og skal ha barn.... Knuse deg på denne måten forteller meg at dette er egoisme på høyt nivå. I tillegg til å gå inn i deres hus... I deres seng..... Egoisme fra dem begge.... Ta vare på helsen din nå TS! Ønsker deg lykke til! (Jobben kaller på meg!) *Borte*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 20. desember 2010 #99 Del Skrevet 20. desember 2010 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathrine25 Skrevet 20. desember 2010 #100 Del Skrevet 20. desember 2010 Til AB som spurte om link: Får ikke til å opprette link, men du finner dagboken min under generell dagbok for burkernavn I-K "Mitt nye liv " av Kathrine25 -Kathrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå