Gå til innhold

GRAVID - OG UTRO SAMBOER!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Oi, for en fyr!

Du har gjort alt rett, du har vist mannen omsorg og kjærlighet, gitt ham seksuell tilfredstillelse når du selv ikke har hatt muligheten til å pule, du har gitt ham et barn.

Og takken du får er at han puler sekretæren i tre måneder. Det skulle ikke vært lov!

Jeg håper du ikke blir bitter av dette, og jeg håper du skjønner at det finnes mange menn der ute som kan være gode mannlige rollemodeller for jenta di når hun vokser opp! Du kan helt sikkert finne en mann du kan dele resten av livet ditt med, som ikke behandler deg som søppel.

Og hvis eksen din fortsetter å ha et forhold til sekretæren, synes jeg du skal heve deg over det. Ikke vær bitter, sur og besk. Ikke spre stygge rykter eller ta hevn. Bare kle deg sexy, smil og vær glad, og vær kun høflig rundt dem. At du behandler ham som luft og (later som du) går videre i livet, vil såre ham mye mer enn all verdens hat. Han vil føle seg som et null som sitter igjen med det korteste strået. Og det er akkurat det han er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei TS.

En skikkelig kjedelig situasjon for deg dette :( Syns du tar det veldig bra, til tross for alt!

Jeg har nettopp blitt enslig - er ikke lenger sammen med mannen jeg skulle gifte meg med, og venter et barn nå i slutten av året. Tiden som har vært har vært helt jævlig, men jeg tenker at det er bedre at det kom nå, enn at jeg skulle ha brukt persmisjonstiden på alt det kjipe.

Tenk sånn, nå har du fått sett hvilken person han egentlig er og jeg vet at du klarer deg kjempebra uten han! :) Du kommer til å få en nydelig liten baby som du kommer til å forgude over alt på jord - og dere skal kose dere i permisjonstiden. Du og den lille

Ting kommer til å bli tøft, men kanskje var det like greit at det ble sånn nå, istedenfor rett etter fødsel. Siden det har vart en stund er det likevel et tillitsbrudd av de store, og det skal mye til for å komme seg over noe sånt - om det i det hele tatt går an.

Du er sterk TS - Stå på! Tror du kommer til å få det kjempebra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av gjestene over her igjen - hun nylige enslige som venter barn :)

En god venninne av meg hadde et barn, var forlovet og var gravid med nummer to - når hun fant ut at samboeren hadde vært notorisk utro i 7 år (!) med flere faste damer.... Hun valgte å bryte ut etter at barnet var kommet til verden, men angret i ettertid på at hun ikke gjorde det før og fikk muligheten til å ha en fin permisjonstid.

Likevel er hun idag - noen år etterpå, lykkelig sammen med ny og fantastisk samboer (snart nygift), med en ny liten baby. Og hun er hundre ganger sterkere nå enn før :)

Det kommer til å ordne seg til slutt :) Selv om det er ufattelig tungt nå.. Du fortjener så mye mye bedre :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS her, HJELP

TS her igjen....

Føler bare for å skrive litt om det som har skjedd de siste dagene... Noe bra, men gjorde en sjokkerende oppdagelse!!

Begynner med noe positivt: jeg fikk beskjed av legen min at jeg ikke hadde blitt smittet av evt kjønnssykdommer, så takk gud for det:)

Ultralyden her om dagen gikk også fint, var herlig å se lillejenta igjen <3 Veldig greit at ex-en ikke var med...tror det ville ha blitt en tøff opplevelse....Uansett, så spurte jordmoren om barnefaren ikke kunne være med i dag(han brukte å være med på alle )Da begynte jeg selvfølgelig å gråte og nevnte årsaken til hvorfor han ikke var der...Jordmor viste ikke helt hvordan hun skulle reagere....

Måtte innom legen en dag for å ta en blodprøve, og fikk bekreftet at alt var bra...Så kom jeg ut til venteværelset, og så sekretærdamen, hun hadde på en trang genser som tydelig viste at hun var gravid...

:(:cry3::hakeslepp:

Gikk bort til henne og spurte om hvem faren var? hun svarte: din eks.. :sjokkert: Hhar jo fortalt meg at de hadde vært sammen i nesten 3 mnd, men hun sa at de har vært sammen i ca 4,5 mnd!! :sinna:

Neste jeg husker er at jeg ligger på gulvet, og ser en drøss av ansatte(leger, sykepleiere osv) over meg...Hadde tydeligvis besvimt....

Vet ikke hva jeg skal tro jeg, vet ikke hva jeg skal gjøre...Han har tydeligvis løyet meg rett opp i ansiktet....

Heldigvis er alt bra med jenta min;) :hjertesmil::babyjente: men vet virkelig ikke hvordan jeg skal takle dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyy flate jeg synes så synd i deg TS :hakeslepp: at det er mulig!!!

Håper virkelig du finner en måte og takle alt på og komme deg på beina så fort som mulig og kose deg mest mulig med den lille :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er utrolig sterk, TS! Jeg prøver å forestille meg hva jeg hadde gjort i en sånn situasjon... Enten hadde jeg brukket nakken hans, eller så hadde jeg gått ned i kjelleren selv tror jeg...

Håper du gleder deg til å få lille babyen din og finner styrke i det! Lykke til så mye og maaaassse klemmer fra meg!!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMaria

Gikk bort til henne og spurte om hvem faren var? hun svarte: din eks.. :

Hvem går bort til vilt fremmede gravide damer og spør hvem faren er ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMaria

Gikk bort til henne og spurte om hvem faren var? hun svarte: din eks.. :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..de har nå felles bekjent.

Endret av Faust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

TS her, tydelig at du Betty mener dette er tull...Men det er det ikke...Det virker som dette kunne vært tatt ut av en film, men jeg har ingen intensjoner om å skrive om noe her som ikke er sant....Jeg er ikke en person som skriver eller driver med løgn, bare så det er sagt... Jeg trodde virkelig ikke at noe slik kunne skje i virkeligheten!!

Jeg skrev /og skriver på dette forumet fordi jeg er i en svært vanskelig situasjon,og som nå nylig har blitt verre, fordi jeg trenger råd...

Vet ikke hva jeg skal gjøre..Sitter her å gråter nå...

men det får være opp til hver enkelt om hva de mener om tråden min...Kanskje jeg skulle ha latt være å lage den i det hele tatt??

Ok beklager.

Om dette er sant er jo dette en forferdelig situasjon. Men nå er det virkelig ikke noe du kan gjøre. Eksen din har tydeligvis gått inn i et seriøst forhold med denne andre damen, så da må du tenke at du må være sterk for barnet ditt og prøve å komme deg videre. Bare så det er sagt. han fortjener ikke dine tårer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest over igjen.. Det kan faktisk være at dette er tilfelle, jo... Hun jeg kjenner som fant ut av at mannen hadde vært utro med flere over lengre tid fikk vite fra den ene damen han var utro med at hun var gravid... Flere måneder på vei, så selv om det er som tatt ut av en film, så kan faktisk situasjonen til ts være sann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tok du ikke tak i hu ubrukelige dama/sekretæren??? Spurt henne hva faen hu dreiv med?? Om hun viste om deg, at du var gravid?? Hadde eg gjort! HATER DAMER SOM STÅR I MED OPPTATTE MENN!! Men er self. HANS skyld og!! For en DUST ass!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom hele tråden og ble helt knust, jeg føler virkelig med deg ! :tristbla: Han virker helt BLÅST i hodet og kan tenke meg denne sekræteren føler seg ganske dum nå, hun viste nok at han var i et forhold fra før av og nå står hun der høygravid selv.

Mitt råd er å holde avstand fra ham og hele denne situasjonen. Du har alt for mye vondt i livet ditt nå. Vær med familie og venner og nyt juletiden. Husk på at det er bedre at ting går framover nå enn at du enda hadde gått rundt i uvisshet, han kunne ikke ha skjult et barn med en annen kvinne.

Skjønner virkelig ikke hvordan han hadde tenkt at dette skulle ende? holde et dobbelt liv med to familier? Han kan ikke være helt god i hodet. :omg:

Men lykke til videre i livet, hold oss oppdatert når barnet kommer og hvordan det går videre. Jeg tenker på deg !! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Har lest igjennom hele tråden og ble helt knust, jeg føler virkelig med deg ! :tristbla: Han virker helt BLÅST i hodet og kan tenke meg denne sekræteren føler seg ganske dum nå, hun viste nok at han var i et forhold fra før av og nå står hun der høygravid selv.

Mitt råd er å holde avstand fra ham og hele denne situasjonen. Du har alt for mye vondt i livet ditt nå. Vær med familie og venner og nyt juletiden. Husk på at det er bedre at ting går framover nå enn at du enda hadde gått rundt i uvisshet, han kunne ikke ha skjult et barn med en annen kvinne.

Skjønner virkelig ikke hvordan han hadde tenkt at dette skulle ende? holde et dobbelt liv med to familier? Han kan ikke være helt god i hodet. :omg:

Men lykke til videre i livet, hold oss oppdatert når barnet kommer og hvordan det går videre. Jeg tenker på deg !! :klemmer:

Kan ikke hjelpe for å tenke at håper han er utro med sekretæren denne gangen så hun får smake sin egen medisin. Slemt tenkt men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke hjelpe for å tenke at håper han er utro med sekretæren denne gangen så hun får smake sin egen medisin. Slemt tenkt men...

Ja koser meg litt med den tanken selv.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal tro jeg, vet ikke hva jeg skal gjøre...

Tror jeg først og fremst ville skiftet til et annet legekontor, regner med eksen din også jobber der siden du tidligere refererte til elskerinna som "hans" sekretær?

Ellers er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å holde deg langt unna eksen, og fokusere på fremtiden. Du har nok en kjempefin tid foran deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen....

Føler bare for å skrive litt om det som har skjedd de siste dagene... Noe bra, men gjorde en sjokkerende oppdagelse!!

Måtte innom legen en dag for å ta en blodprøve, og fikk bekreftet at alt var bra...Så kom jeg ut til venteværelset, og så sekretærdamen, hun hadde på en trang genser som tydelig viste at hun var gravid...

:(:cry3::hakeslepp:

Gikk bort til henne og spurte om hvem faren var? hun svarte: din eks.. :sjokkert: Hhar jo fortalt meg at de hadde vært sammen i nesten 3 mnd, men hun sa at de har vært sammen i ca 4,5 mnd!! :sinna:

Neste jeg husker er at jeg ligger på gulvet, og ser en drøss av ansatte(leger, sykepleiere osv) over meg...Hadde tydeligvis besvimt....

Vet ikke hva jeg skal tro jeg, vet ikke hva jeg skal gjøre...Han har tydeligvis løyet meg rett opp i ansiktet....

Pøh, dette henger jo ikke på greip. Dette var jo legesekretæren, er mannen din legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ananasen

Nå har du nok misforstått! TS var hos legen, kom ut på venterommet og fikk øye på sekretæren til sin eks. Hun skriver ingenting om at sekretæren var sekretær på legekontoret, bare at hun tilfeldigvis var på venteværelset samme dagen. Siden hun tydeligvis var gravid var hun sikkert der som pasient hun også!

Sekretær er bare yrket hennes, det er ikke dermed sagt at hun jobbet der forde, sant? Det eneste forholdet TS har til henne, er at hun er sekretæren til eksen, derfor betegnelsen "sekretærdamen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...