Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2010 #41 Del Skrevet 9. desember 2010 Finnes det en mann her som kan svare meg på følgende spm( og mener ikke å generalisere dere, men som dere sikkert skjønner så er jeg svært sinna og skuffet over en bestemt mann!!) Klarer virkelig ikke ett mannfolk å være uten sex i ca 2-3 mnd når forloveden er GRAVID med deres FELLES barn, og har en veldig sterk grad av bekkenløsning og dermed ikke i stand til å gjennomføre et samleie?? Har jo gjort andre ting da(oral)...blir bare kvalm av å tenke på det akkurat nå... Hei TS. Utrolig vanskelig situasjon du er i nå, men de sterke klarer seg best selv. Jeg er mann og ville heller lagt meg ned i graven enn å være utro mot min kone i tider der det var umulig for henne å ha sex. Nå går jeg ut ifra at kommunikasjonen mellom dere er noe lunde grei, slik at han forstår at det er snakk om helt andre ting enn at du har mistet interessen for han på sex planet. Utro kunne jeg ikke vært i et forhold, uansett omstendigheter. Vi er forskjellige alle mennesker. Noen trenger ikke mer enn et smil og en liten flørt for å forsvinne inn i utroskap, mens andre trenger dypere følelseskontakt før de klarer å ha sex. Og jeg tilhører den siste gruppen. Håper det hjalp litt. Masse klemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulu-kulu Skrevet 9. desember 2010 #42 Del Skrevet 9. desember 2010 Vet du , når han klarer å være utro i denne situasjonen dere var i , så klarer han det glatt når dere blir eldre også. Sexlysten er jo ikke akkurat på plass rett etter fødsel eller,hos de fleste. Renselsen er vel ikke det mest fristende å ha sex i. Om du velger å bli sammens han,tar det nok lang tid før du klarer å ta i han, sitte i armkroken og kose,si at du elsker han etc... da vil savnet av sex fra han,bli enda større,og han har jo allerede vert på sekretæren sin,så hvorfor ikke en "siste" gang ? Vil råde deg til å være uten han nå , selg hus og det som trengs. Om dere er ment to be, så kommer det for en dag,og da kanskje du har funnet ut hva du klarer/vil. Da har du fått dette på lang avstand og du klarer å tenke klart Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. desember 2010 #43 Del Skrevet 10. desember 2010 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Reaksjoner på dette kan tas på pm til moderator. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #44 Del Skrevet 10. desember 2010 TS her, takker for alle råd og gode i en vanskelig situasjon;)Jeg setter pris på det:) Jeg har nesten ikke sovet noe i natt, og har funnet ut at jeg må snakke med barnefaren i dag.... Jeg må bare få klarhet i ting, og høre hva han har å si...Uansett så har jeg bestemt meg for å bryte.... men det er som er den beste løsningen... Skal fortelle han det etter at han har lagt frem det han har å si... Huff, rart å tenke på jeg plutselig blir alene og ikke minst alene som høygravid...Men må bare gjøre det beste ut av situasjonen...Må bare løfte hodet og se fremover - til jeg får møte den lille jenta mi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 10. desember 2010 #45 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg må bare få klarhet i ting, og høre hva han har å si...Uansett så har jeg bestemt meg for å bryte.... men det er som er den beste løsningen... Dette var jo aldeles forferdelig. Du gjør nok det riktige, det han har gjort er jo helt hinsides. Kan vel knapt være 1 av 10000 menn som kunne finne på å gjøre noe slikt. Synes det han har gjort sier svært mye om personligheten hans og uansett om han lover dyrt og hellig at det ikke skal gjenta seg så er han ikke noe å satse på. I alle dager, han skal bli far, det største som kan skje en mann og så gjør han dette og attpåtil skylder på deg? Da eier en ikke selvkontroll, ryggrad og noe som helst begrep om hva som er viktig i livet. Må bare ønske deg lykke til og håper det går bra etterhvert, bra du har en familie som gir deg masse støtte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #46 Del Skrevet 10. desember 2010 Husk å sjekke deg for kjønssykdommer, ring til legen så fort som mulig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #47 Del Skrevet 10. desember 2010 TS her, takker for alle råd og gode i en vanskelig situasjon;)Jeg setter pris på det:) Jeg har nesten ikke sovet noe i natt, og har funnet ut at jeg må snakke med barnefaren i dag.... Jeg må bare få klarhet i ting, og høre hva han har å si...Uansett så har jeg bestemt meg for å bryte.... men det er som er den beste løsningen... Skal fortelle han det etter at han har lagt frem det han har å si... Huff, rart å tenke på jeg plutselig blir alene og ikke minst alene som høygravid...Men må bare gjøre det beste ut av situasjonen...Må bare løfte hodet og se fremover - til jeg får møte den lille jenta mi Du blir ikke alene, du har tydeligvis en hel del familie og venner rundt deg som kommer til å støtte deg. Jeg støtter deg 100% for det valget du har tatt og synes du er utrolig tøff og sterk som går. Som jeg skrev til deg tidligere i tråden, jeg har aldri manglet noe selv om jeg ikke vokste opp med mor og far i samme hus. Jeg er derimot overbevist om at jeg har hatt en bedre oppvekst enn jeg ville hatt om de hadde holdt sammen. Jeg må også føye til at jeg ikke et sekund tror på mannen din som sier at dette bare skjedde. Hadde du fersket dem på kontoret kunne det vært sant, men det at du fant dem hjemme hos dere sier jo alt om hvor planlagt handlingen hans var. Også i deres seng på toppen av alt!?! Nei, igjen dette fortjener virkelig ingen å oppleve. Ønsker deg lykke til kjære deg, dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy Fraser Skrevet 10. desember 2010 #48 Del Skrevet 10. desember 2010 Flytt hjem. Helst før barnet er født. Om du flytter før barnet ditt er født så er det lettere enn om du flytter etterpå. Akkurat nå er du bare en person, mens det kan bli kluss etterpå fordi du "tar med deg barnet hans og flytter" Og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 10. desember 2010 #49 Del Skrevet 10. desember 2010 TS Du er utrolig sterk som gjør dette! Mange andre som sikkert ser opp til deg for at du orker å gå igjennom det, og lære ham at slikt gjøre man ikke! Han har valgt å svikte sin familie på det groveste. Det var altså viktigere å være utro og få døyvnet sine seksuelle lyster ved å ty til andre mennesker, enn å kunne gjøre noe med det selv. Tror det er mange som ønsker de kunne være så sterk som deg TS! Har stor respekt for at du står opp for deg selv og lillejenta di! Man skal ikke ta til takke med alt bare fordi "det passer seg best slik". Barn har det ikke bra hvis mor ikke har det bra, og fødsel, spedbarn..alt det klarer du fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter her Skrevet 10. desember 2010 #50 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja, da har jeg kommet hjem ( til min bror altså....) Da er jeg herved singel og høygravid...... Dro til mitt tidligere hus for å treffe på min nå ex-forlovede for å høre hva han hadde å si...Jeg satt å gråt i nærmest 2 timer mens han fortalte om tanker, hvorfor han hadde gjort det osv....Han fortjente selvfølgelig ikke at jeg satt der å gråt over at forholdet var ferdig, men ble da slik...Han unngikk blikket mitt da jeg klarte å spørre om dette hadde vært et engangstilfelle eller om de hadde et forhold... Ting tyder mest på det sistnevnte...Og ble jeg kjempesinna og krevde et svar...Dessverre fikk jeg det svaret jeg innerst inne ikke håpet på å høre, fikk svar : "vi har vært sammen i snart 3 mnd... Ble både sjokkert, rasende og skuffet på samme tid.... da var jeg en sint dame Gjorde det klart at forholdet var over og at jeg flyttet til min snille bror og svigerinne:) Og nevnte at huset skulle selges, noe han gikk med på... Deretter dro jeg til legen og testet meg for kjønnsykdommer...Håper virkelig ikke han har smittet meg, for ting tyder jo på at han har både hatt samleie med henne og meg(før jeg fikk bekkenløsning)....Da blir jeg sinna, og da skal han få høre det!! Men håper for guds skyld at testene ikke viser noe... Takker igjen for mange fine ord fra snille mennesker her på KG, og takk for at dere har tatt dere tid til å lese innleggene mine;) Så skal jeg bare slappe av (i mitt midlertidige hjem) sammen med familien(de andre brødrene + foreldrene mine har kommet i dag forresten, virkelig godt å ha familien som støtte i en svært vanskelig tid...) Kunne ha skrevet mer , men nå kommer verdens søteste 4 årige tantebarn bort og spør så pent om tante kan spille spill.. Så nå må jeg bare se fremover , til jeg får min i armene i slutten av jan/begynnelsen av feb;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #51 Del Skrevet 10. desember 2010 Må bare si at du er utrolig tøff som går fra han til tross for den situasjonen du er i! Jeg hadde nok ikke vært like sterk og må virkelig si jeg ser opp til deg! Masse lykke til! Det ordner seg for snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 10. desember 2010 #52 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg synes du er kjempeflink! Kos deg med familien. Dette kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #53 Del Skrevet 10. desember 2010 Fytti faen for en dritt han er. Jeg synes også du er utrolig tøff for mange ville nok blitt for enkelhetens skyld situasjonen du er i tatt i betraktning. Du kommer nok til å ha dine tunge stunder i tiden som kommer, men husk at du kommer mye sterkere ut av det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Silje Skrevet 10. desember 2010 #54 Del Skrevet 10. desember 2010 TS, du er kjempetøff som velger å gå. Har sittet å lest gjennom hele tråden, og det du forteller om gjør inntrykk....Så synes det er sterkt gjort av deg å gå fra han, det skal du ha;) Vil nok bli noen situasjoner som kan være vanskelig å takle fremover, med tanke på videre kontakt med din eks, men det at du er sterk nok til å forlate han i din situasjon, viser at du kan takle alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faust Skrevet 10. desember 2010 #55 Del Skrevet 10. desember 2010 Du er tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lill Skrevet 10. desember 2010 #56 Del Skrevet 10. desember 2010 Mannfolk som er utro er noen forbanna drittsekker. Håper virkelig ikke du går tilbake til han. Jeg hadde klikka. Håper ting ordner seg, huff! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venelite Skrevet 10. desember 2010 #57 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Syns du har gjort alt riktig TS! At han kunne gjøre noe sånt mot deg, i deres hus! Og i tillegg er du gravid! Han der må jo ha en intelligens under nullpunktet! Det er fint at du har venner og familie som støtter deg, det er superviktig, og hjelper mye, i og med at du er så langt uti svangerskapet er ekstra viktig og at du får hjelp og støtte. En påkjenning kan jo bli ekstra stor når kroppen er mye sliten og man har mye hormoner, og du har jo en del avgjørelser og gjøremål nå og i nærmeste fremtid der du må forholde deg til ham. Men hold hodet kaldt, du virker som en kjempesterk dame! Han eks-forloveden din kan derimot takke seg sjøl for at mye har blitt snudd på huet akkurat nå! Jeg håper han tenker over hva han har gjort og angrer bittert! Jeg håper for all del han bryter med denne sekretæren, så du ikke har enda en ubehagelighet å forholde deg til, personlig syns jeg han skylder deg såpass nå. Både han og den sekretæren hadde fortjent å stå i gapestokken. Men eks-forloveden din har virkelig gjort det store sviket her, å herregud hadde jeg kjent deg og han hadde det sikker revna for meg, han hadde virkelig fått gjennomgå! Kjeften min stopper ikke med det første når jeg blir forbanna. Enkelte mannfolk altså! ARGH! unnskyld at jeg blir litt "gira" men blir så sint av å vite at det finnes sånne mannfolk! Jeg håper du får all den hjelpe og støtten du trenger fremover, og håper all lykke med graviditenen! Ting ordner seg for flinke piker! Du er veldig veldig flink! Endret 10. desember 2010 av Venelite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaenelle Skrevet 10. desember 2010 #58 Del Skrevet 10. desember 2010 Sitt her og blei skikkelig trist av å lese kva du går gjennom Du høres ut som en utrolig sterk person og fortjener virkelig applaus for korleis du takler situasjonen! Vil berre gje ein og ønske deg og lille jenta di alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter her Skrevet 10. desember 2010 #59 Del Skrevet 10. desember 2010 TS her igjen, sitter her å gråter igjen jeg...Blir rørt av all den støtten jeg får her:) Vil bare gi en stor klem til dere alle som har svart her på tråden Det er ikke tvil om at tiden fremover vil bli utfordrende, og ikke minst lurer jeg på hvordan jeg skal klare å forholde meg til min eks ...Han er jo tross alt lillejentas far, så som Venelite sier så må jeg forholde meg til han.... Det er jo ultralyd på mandag,men han fortalte tidligere i dag at han, i respekt for meg, ville holde seg unna den ultralyden...Han poengterte at han elsker babyen og aller helst ville vært der,men at han ikke ville være der pga det han hadde gjort mot meg.... Det synes jeg er helt ok, hadde ikke klart å "leke happy family"...Får med meg mamma istedet;) En ting som er sikkert, er at jeg kommer til å få problemer med å takle hvis eksen fortsetter å være sammen med sekretæren.....Men det får tiden vise....I såfall må jeg bare heve hode, og takle det på en best mulig måte... Må jo ta hensyn til babyen min <3, og hun skal ha kontakt med pappaen sin...Men er nok ganske sikker på at jeg ikke kommer til å ha mer kontakt med han enn nødvendig..... Må si at jeg tenker litt på legetimen i dag, håper virkelig ikke at jeg er smittet med noen kjønnssykdommer...Er glad for å ha gjort testene, synes det var viktig å få gjort det...Men så er det de tankene da...Må bare vente på svar, innen en uke.Legen jeg ville få svar fra han uansett sa han... Mye tanker som surrer rundt nå, men skal nok klare det;) Føler for å dele en liten historie som gjorde meg i bedre humør: Jeg skulle legge tantebarnet mitt på fire, og etter å ha lest litt i en bok , hadde vi en liten samtale: barn: Tante, du er lei deg du... jeg: Ja, er litt lei meg.... barn: (strakte armene mot meg og ga meg en kjempegod klem mens hun sa) Ikke vær lei deg noe mer du tante, jeg er så glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziegel Skrevet 10. desember 2010 #60 Del Skrevet 10. desember 2010 En viss mann fortjener en varm i skrittet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå