Gå til innhold

Den spennende veien fra 3 til 4!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får vel lage en liten dagbok jeg også da.. :P

Da var man gravid igjen.. Grugleder meg.. :P Litt om jeg, er 24 år og har en nyyydelig gutt på 2 år og en fantastisk samboer! Har prøvd å bli gravid en bitteliten stund nå, og det klaffet ganske med en gang... Er ikke veeeldig langt enda altså så krysser fingrene for at alt går bra, er bare 6 uker på vei.. :P

Noen spørsmål har jeg, selv om det ikke er lenge siden jeg gikk gravid... Men etter den graviditeten har jeg klart å få både Diabetes 2 og støvmidd alergi.. (Hurra)

Så jeg lurer på om flere er gravide med diabetes 2 eller allergi, hvordan tabletter evt går dere på? Og hvordan går graviditeten? Som vanlig?

Endret av Diabla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har neste helt glemt at jeg hadde denne.. :P Jeg har vært litt uggen om dagen, er små kvalm midt på dagen, orker nesten ikke mat, men er også veldig sulten.. Vanskelig dette.. hehe.... I dag fikk jeg ultralyd tid...:) er ikke før i februar, men men da har man noe å glede seg til:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hatt en travel jul, derfor seine innlegg... Men God JUL og Godt nytt år til alle... Om det er noen som leser her.. hehe... I dag var jeg på sykehus for oppfølging av diabetes, og da fikk jeg også ultralyd, fikk sett den lille :) Er antagelig bare ni uker på vei, men dette finner man mer uta av på den vanlige ultralyden..:) Blir spennende:):)

• 3 måneder senere...
Gjest Seniorita
Skrevet

Hei. Gratulerer med den lille spiren og dagbok. :)

Vet du hva det blir? :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...