Gå til innhold

Den spennende veien fra 3 til 4!


Diabla

Anbefalte innlegg

Får vel lage en liten dagbok jeg også da.. :P

Da var man gravid igjen.. Grugleder meg.. :P Litt om jeg, er 24 år og har en nyyydelig gutt på 2 år og en fantastisk samboer! Har prøvd å bli gravid en bitteliten stund nå, og det klaffet ganske med en gang... Er ikke veeeldig langt enda altså så krysser fingrene for at alt går bra, er bare 6 uker på vei.. :P

Noen spørsmål har jeg, selv om det ikke er lenge siden jeg gikk gravid... Men etter den graviditeten har jeg klart å få både Diabetes 2 og støvmidd alergi.. (Hurra)

Så jeg lurer på om flere er gravide med diabetes 2 eller allergi, hvordan tabletter evt går dere på? Og hvordan går graviditeten? Som vanlig?

Endret av Diabla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har neste helt glemt at jeg hadde denne.. :P Jeg har vært litt uggen om dagen, er små kvalm midt på dagen, orker nesten ikke mat, men er også veldig sulten.. Vanskelig dette.. hehe.... I dag fikk jeg ultralyd tid...:) er ikke før i februar, men men da har man noe å glede seg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hatt en travel jul, derfor seine innlegg... Men God JUL og Godt nytt år til alle... Om det er noen som leser her.. hehe... I dag var jeg på sykehus for oppfølging av diabetes, og da fikk jeg også ultralyd, fikk sett den lille :) Er antagelig bare ni uker på vei, men dette finner man mer uta av på den vanlige ultralyden..:) Blir spennende:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...