Gå til innhold

Se på kunsten vi har laget (tips til andre?)


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du trenger faktisk ikke å stryke stoffet...Når du har stiftet det opp på ramma så kan du spraye med varmt vann over fra sånn dusjeflaske og når det tørker er det slett og pent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig stilig ble det!! Enig med en lenger her oppe: noen sofaputer i den knæsje rødfargen er ikke dumt. Med dine kunstneriske evner syr du vel noen på null komma null??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mer skryt. :) God idé med puter i samme farge ja. Har en del mer av det beige stoffet og litt rødt, så har tenkt på å sy et putetrekk i det beige stoffet og så la halve fronten på puta være rød. Kanskje.. får se hvordan det blir når jeg får tatt meg tid til å lage det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fint! Veldig god ide!!!

Hvordan festet du det lyse stoffet til det røde? Limte du?

Og den papp-platen måtte være ganske tykk, eller?

Skal jammen lage en sånn i helgen. Og i samme slengen skal jeg lage noen rammer, trekke med lerret og prøve å male litt abstrakt. Drømt om det lenge og kommer sikkert til å slite/banne fælt, men gleeeeder meg!

Hvor får man forresten tak i lerret? På stoffbutikker, kanskje.... (innlysende :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyse stoffet limte vi på ja. I mangel av noe annet brukte vi faktisk papirlim, men det ser ut til å sitte bra. Papp platen var også noe vi hadde liggende og den var ikke spesielt tykk.. 1-2 mm faktisk bare. Men det holder som bare det. Anbefales å kjøpe en ordentlig stiftemaskin på Maxbo eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Vi har akkurat de samme fargene i stua, det er koksgrå sofa du har? Ligner litt gjør den også, bare at vi har 2+3. Så har vi lys antikk og dere har eggeskall på veggene? Måtte inn og se her igjen for jeg er i gang med å lage min egen kunst til veggene. Har kjøpt 4 rammer med oppspent linlerret som jeg skal male på. 2 i en eller annen rødfarge og 2 mørke. Måtte bare se en gang til hvordan det røde tok seg ut.

Gjør seg med litt fargeinnslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...