Gå til innhold

hva synes du om lave menn?

Fremhevede innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 10.1.2018 den 9.13):

Ikke en stor fan

Anonymkode: cd3b4...d84

Endret av Nasse Nøff ❤
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hva er vitsen med å dra opp en 7/8 år gammel tråd?
Rettelse: Hvordan i helsike fant du denne tråden egentlig? Jeg bare lurer på hvordan folk drar opp så gamle tråder... 

Det betyr vel sannsynligvis at noen helt andre mennesker en de samme  som for. 7-8år siden har lyst til å diskutere det samme? 😉

Skrevet
2 minutter siden, Ansagt skrev:

1. Ja menn er faktisk værre på dette, men det er ingen unnskyldning for å holde på sånn av dere gir dét? Menn er nok værst når de bare er med gutta av erfaring. By all means, diskuter dette i skjul, det er det ingen som tar skade av utenfra sånn sett.

2. Jeg sier vel egentlig ikke at det er Ok, men alternativet er ihvertfall der. Det er det ikke for høyde.

3. Jeg stiller spørsmål til hvilken erfaring du har med kirurgiske inngrep og hva slags folk de er og hva som skjer oppi toppen på dem?  Jeg leser for det meste antagelser om du ikke har en veldig spesiell kompetanse på dette området. Er de egentlig psykisk syke mange av disse av alt presset? Avhengighet av kroppsendringer og aldri tilfredsstillelse hos noen? Jeg tror intensjonene og målene er helt forskjellig fra individ til individ.

4. Slanking og trening er veldig bra for mange, der er vi enige. Noen få vet ikke når de skal stoppe der heller og tilhører også psykiatrien på enkelte områder. 

Noen ønsker seg noe, og blir fornøyd når de får det, men andre mangler selvinnsikt som resultat av det dårlige selvbilde, av ulike grunner og det er nok mindre heldig i denne sammenhengen.

Jeg skrev ikke at det er ok å holde på sånn, men om kvinner reagerer på sånne ting så blir det bagatellisert ofte. Det er ikke noe bedre eller verre uansett. 

Jeg mente ikke at det er slik for alle, og det skrev jeg heller ikke. Det er individuelt, ja, men å fikse på ting på grunn av usikkerhet er ikke nødvendigvis positivt. Jeg trakk det frem fordi det kan være skadelig og ikke noe som skal være "bare å" om man er misfornøyd med rumpa si for eksempel. 

Man trenger ingen spesiell kompetanse for å skjønne at kirurgiske inngrep ikke alltid er særlig positive. Å fikse på kjønnslepper kun av kosmetiske grunner er et godt eksempel på det. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kirurgiske inngrep er ikke alltid vellykket, men ofte er de det også, det får være en individuell avveining ihvert tilfelle og vanligvis får man lagt frem risiko og mulige utfall før man går drastisk til verks. Alternativet er nå der.

Når dét er sagt så er det ikke et sunnhetstegn at mange løper og fikser på kroppen sin bare for å se bedre ut eller være mer attraktiv. Det vitner om et kunstig behov som samfunnet har skapt.

Vi kan nok lande det du skriver der og si oss ganske enige i det meste med litt ulik vinkling på det samme.

Endret av Ansagt
Skriveleif
Skrevet
2 timer siden, Ansagt skrev:

Det er to forskjellige nivåer dette her. Du kan alltid slanke deg, forstørre/forminske bryster, dytte eget fett i rumpa, sminke deg, vokse deg, slanke deg, legge på deg eller hva det måtte være.. høyden (og penisstørrelsen) er du stuck med. Kan ikke fikses på. Rett og slett lavmoral og svært sårende å diskutere ovenfor de mennene det måtte gjelde..!

Jo, takk for svaret 😊. Usikkerheten er så klart subjektiv og skal ikke bagatelliseres, men det er helt klart forskjell på noe du har null mulighet til å endre, kontra at det faktisk finnes en mulighet hvis livskvaliteten blir dramatisk påvirket av dette her.

Høyden kan ingen gjøre noe med så der tipper jeg du har klart å såre samtlige ”lave“ menn som leser dette. Digre overarmer derimot kan alle få til med litt trening, dét synes jeg er mer legit å snakke om. Tenk om jeg skulle sitte her og si at damer med smalt bekken er usexy? (Bare et eksempel) Kunne ikke falt meg inn, man kan jo ikke noe for det for pokker! 

1 time siden, Ansagt skrev:

Kirurgiske inngrep er ikke alltid vellykket, men ofte er de det også, det får være en individuell avveining ihvert tilfelle og vanligvis får man lagt frem risiko og mulige utfall før man går drastisk til verks. Alternativet er nå der.

Når dét er sagt så er det ikke et sunnhetstegn at mange løper og fikser på kroppen sin bare for å se bedre ut eller være mer attraktiv. Det vitner om et kunstig behov som samfunnet har skapt.

Vi kan nok lande det du skriver der og si oss ganske enige i det meste med litt ulik vinkling på det samme.

Altså... :sjokkbla: Vel alternativet er der også for å få større penis og høyde, men da må også kirurgi taes i bruk... Siden du tar så lett på silikon og andre operasjoner, kanskje du tar like lett på kirurgi for større penis og høyde? Ikke det? :rolleyes:

Forresten kan det for noen mennesker være plent umulig å gå ned i vekt. Det er ikke alltid så enkelt som du skulle tro...

Jeg har ingen negativ formening om lave menn, men jeg synes selv at menn mellom 180 og 195 er veldig hot.

Anonymkode: 12468...858

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså... :sjokkbla: Vel alternativet er der også for å få større penis og høyde, men da må også kirurgi taes i bruk... Siden du tar så lett på silikon og andre operasjoner, kanskje du tar like lett på kirurgi for større penis og høyde? Ikke det? :rolleyes:

Forresten kan det for noen mennesker være plent umulig å gå ned i vekt. Det er ikke alltid så enkelt som du skulle tro...

Jeg har ingen negativ formening om lave menn, men jeg synes selv at menn mellom 180 og 195 er veldig hot.

Jeg beklager at du har tolket det jeg skriver til å ta lett på kirurgi. Det skal være tunge behov før man går dit i mine øyne, det jeg vil formidle er at alternativene finnes, det gjør det ikke i like stor grad for høyde og penis operasjon. Jeg synes du er ganske dristig som tør å sammenlikne en skjønnhetsoperasjon med penis og høydeoperasjon, det viser til at du ikke aner hva dette går ut på hverken anatomisk eller risiko-messig.

En mislykket brystoperasjon kan stort sett rettes på eller gjøres om igjen osv. Man kan bare gå til en klinikk et sted og få større bryster (nærmest). En penis har både den psykiske størrelse-komponenten og den fysiske, men at den faktisk skal utrette en sexual og reproduseringsfunksjon altså på en helt annen arena enn bryster. Bryster opereres til å bli fine å se må, mens en penis skal være stor nok til å gi nytelse også, det er nok oftest motivasjonen for en penis-opr. Oftest er det mikropeniser som får forlengelse, men du får kanskje bare 1cm eller to lengre på skaftet også om det er en skjønnhetsoperasjon. Vi snakker ikke store forskjeller, men nok for noen til ihvertfall kunne nyte sex da. Risikoen er impotens og ereksjonssvikt. Hvordan kan du i det hele tatt sammenlikne dette? Vet du hva ereksjonen betyr for en mann?? Det kan bety hele livet for enkelte, og man kan få tunge psykiske problemer av det, noen blir suicidale hvis de “mister“gleden med penisen sin..

Når det gjelder “høydeoperasjon“ så er dette noe som kan gjøres ved å kappe lårbeinsknoklene dine (femur) og leggbeina dine i to, skru inn ørten skruer i en diger metallramme som stikker ut av bena og igjennom huden og så venter man på at det skal gro mens man jevnlig skrur litt på skruene som sitter i knoklene dine. Tror du noen kirurger i Norges land går med på et sånt inngrep for å gjøre en lav person litt høyere? Helt klart: nei. Inngrepet kan forekomme, men i såfall for å forlenge én side som er kortere enn den andre. Inngrepet er dessuten i en helt annen liga av omgang og infeksjonsrisiko at en brystoperasjon er vare småtterier i forhold ( avhengig av innlegget såklart, hehe😛). Hormoner gis til de som er kortvokste i oppveksten, men her snakker vi om de som ser ut til å bli bare rundt 1,50 høye osv.

Folk  er helt klart forskjellig ved vektnedgang, og de som har vanskeligere fysiologi får det tøffere og får testet viljestyrken i vesentlig større grad. Det er likevel relativt ufarlig og gode resultater er mulig. Mye mer å foretrekke enn en operasjon ihvertfall.

Fint at du ikke har noe i mot lave menn. Samtidig legger du til at høye menn er hot. Hvilket signal sender det når du er kvinne nr 350 000 som gir et statement om at lave men IKKE er hot? De føler seg små (ironisk nok). Korte menn ønsker like lite å høre hvor usexy de er overalt hvor dette snakkes om som at kvinner får høre at store kvinner er maskuline og brautende! Det er rett og slett ufint.

Med mine 183 gjelder ikke denne diskusjonen meg, men jeg kjemper gjerne saken for de som ikke fortjener masse piss som trekker ned selvtilliten. Jeg tror ikke dere vet hvordan dette sårer menn når dere tar slike diskusjoner i offentligheten i stedet for å holde det innenfor praten med venninnegjengen..

Endret av Ansagt
Skriveleif
  • Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, Ansagt skrev:

Jeg beklager at du har tolket det jeg skriver til å ta lett på kirurgi. Det skal være tunge behov før man går dit i mine øyne, det jeg vil formidle er at alternativene finnes, det gjør det ikke i like stor grad for høyde og penis operasjon. Jeg synes du er ganske dristig som tør å sammenlikne en skjønnhetsoperasjon med penis og høydeoperasjon, det viser til at du ikke aner hva dette går ut på hverken anatomisk eller risiko-messig.

En mislykket brystoperasjon kan stort sett rettes på eller gjøres om igjen osv. Man kan bare gå til en klinikk et sted og få større bryster (nærmest). En penis har både den psykiske størrelse-komponenten og den fysiske, men at den faktisk skal utrette en sexual og reproduseringsfunksjon altså på en helt annen arena enn bryster. Bryster opereres til å bli fine å se må, mens en penis skal være stor nok til å gi nytelse også, det er nok oftest motivasjonen for en penis-opr. Oftest er det mikropeniser som får forlengelse, men du får kanskje bare 1cm eller to lengre på skaftet også om det er en skjønnhetsoperasjon. Vi snakker ikke store forskjeller, men nok for noen til ihvertfall kunne nyte sex da. Risikoen er impotens og ereksjonssvikt. Hvordan kan du i det hele tatt sammenlikne dette? Vet du hva ereksjonen betyr for en mann?? Det kan bety hele livet for enkelte, og man kan få tunge psykiske problemer av det, noen blir suicidale hvis de “mister“gleden med penisen sin..

Når det gjelder “høydeoperasjon“ så er dette noe som kan gjøres ved å kappe lårbeinsknoklene dine (femur) og leggbeina dine i to, skru inn ørten skruer i en diger metallramme som stikker ut av bena og igjennom huden og så venter man på at det skal gro mens man jevnlig skrur litt på skruene som sitter i knoklene dine. Tror du noen kirurger i Norges land går med på et sånt inngrep for å gjøre en lav person litt høyere? Helt klart: nei. Inngrepet kan forekomme, men i såfall for å forlenge én side som er kortere enn den andre. Inngrepet er dessuten i en helt annen liga av omgang og infeksjonsrisiko at en brystoperasjon er vare småtterier i forhold ( avhengig av innlegget såklart, hehe😛). Hormoner gis til de som er kortvokste i oppveksten, men her snakker vi om de som ser ut til å bli bare rundt 1,50 høye osv.

Folk  er helt klart forskjellig ved vektnedgang, og de som har vanskeligere fysiologi får det tøffere og får testet viljestyrken i vesentlig større grad. Det er likevel relativt ufarlig og gode resultater er mulig. Mye mer å foretrekke enn en operasjon ihvertfall.

Fint at du ikke har noe i mot lave menn. Samtidig legger du til at høye menn er hot. Hvilket signal sender det når du er kvinne nr 350 000 som gir et statement om at lave men IKKE er hot? De føler seg små (ironisk nok). Korte menn ønsker like lite å høre hvor usexy de er overalt hvor dette snakkes om som at kvinner får høre at store kvinner er maskuline og brautende! Det er rett og slett ufint.

Med mine 183 gjelder ikke denne diskusjonen meg, men jeg kjemper gjerne saken for de som ikke fortjener masse piss som trekker ned selvtilliten. Jeg tror ikke dere vet hvordan dette sårer menn når dere tar slike diskusjoner i offentligheten i stedet for å holde det innenfor praten med venninnegjengen..

Jeg synes du er dristig for å påstå at du ikke tar lett på det, samtidig som du faktisk gjør det...

Jeg vet godt at penisforstørrelse og høydeoperasjon ikke er noe særlig og det er desidert mye bedre å la være, men poenget mitt var at det faktisk er mulighet for det selv om du hevdet at det ikke var det.

Jeg tenker ingenting negativt om dem nei, jeg tenker ikke at de er "mindre mann" eller at de er uattraktive. Jeg sier bare at jeg selv har en preferanse for litt høyere menn, på samme måte som menn har en preferanse for store bryster, tynn eller hva det skulle være. Hvorfor er det OK at menn skal få lov til å være så spesifikke og kritiske til hvordan en kvinne skal se ut, men kvinner får ikke lov til å foretrekke høye mannfolk med medium-stor penis uten å bli kalt stygge ting?

Jeg har inntrykk av at flere driter i høyden til mannen, men det som er dealbreaker er når mannen selv har komplekser for høyden sin. Så store komplekser at han nekter kvinnen å gå med høye hæler... Kanskje det er på tide at den lave mannen jobber med seg selv og innser at å nekte kvinnen å bruke høye hæler er en stygg ting å gjøre mot kjæresten?

Jeg har også inntrykk av at det faktisk er mannfolk som mobber andre menns penisstørrelser. De fleste kvinner sier at det ikke har så mye i si. Man trenger ikke en gigapenis. For noen gjør en gigapenis det helt umulig å gjennomføre sex. Det finnes dem som er ubertrange og som foretrekker en liten penis, ja til og med mikropenis. Jeg selv har hatt alt mellom liten og stor. Foretrekker en grei omkrets og ca. 14-17 cm. Ei venninne av meg foretrekker penis på 11 cm.

• Liker 1
Skrevet

Høye menn er mest tilrekkende, men blir jeg kjent med en flott personlighet som tilfeldigvis er 170 så tenker jeg jo ikke at høyden er noe dealbreaker. Er den derimot 160 kan det bli litt kleint...

Anonymkode: bcc2f...d77

Skrevet
On 12/8/2010 at 8:08 AM, AnonymBruker said:

Hva synes dere om lave menn? Er de mindre manndige enn høye menn? Kunne du vært sammen med lav mann? Og hva anser du som lav?

Javel nå har du hatt 8år å vokse på......hvilke refleksjoner har du fått gjort deg selv nå?

• Liker 2
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du er dristig for å påstå at du ikke tar lett på det, samtidig som du faktisk gjør det...

Jeg vet godt at penisforstørrelse og høydeoperasjon ikke er noe særlig og det er desidert mye bedre å la være, men poenget mitt var at det faktisk er mulighet for det selv om du hevdet at det ikke var det.

Jeg tenker ingenting negativt om dem nei, jeg tenker ikke at de er "mindre mann" eller at de er uattraktive. Jeg sier bare at jeg selv har en preferanse for litt høyere menn, på samme måte som menn har en preferanse for store bryster, tynn eller hva det skulle være. Hvorfor er det OK at menn skal få lov til å være så spesifikke og kritiske til hvordan en kvinne skal se ut, men kvinner får ikke lov til å foretrekke høye mannfolk med medium-stor penis uten å bli kalt stygge ting?

Jeg har inntrykk av at flere driter i høyden til mannen, men det som er dealbreaker er når mannen selv har komplekser for høyden sin. Så store komplekser at han nekter kvinnen å gå med høye hæler... Kanskje det er på tide at den lave mannen jobber med seg selv og innser at å nekte kvinnen å bruke høye hæler er en stygg ting å gjøre mot kjæresten?

Jeg har også inntrykk av at det faktisk er mannfolk som mobber andre menns penisstørrelser. De fleste kvinner sier at det ikke har så mye i si. Man trenger ikke en gigapenis. For noen gjør en gigapenis det helt umulig å gjennomføre sex. Det finnes dem som er ubertrange og som foretrekker en liten penis, ja til og med mikropenis. Jeg selv har hatt alt mellom liten og stor. Foretrekker en grei omkrets og ca. 14-17 cm. Ei venninne av meg foretrekker penis på 11 cm.

Mye enig i det du skriver her, men jeg tror jeg må oppklare en ting her. Jeg forsøker ikke å bagatellisere noe, men jeg prøver å differensiere å si at det du aldeles ikke kan gjøre noe med faktisk er værre, og det er ennå mindre smålig å få folk til å føle seg små og uønsket for noe de ikke har mulighet til å endre kontra noe det faktisk finnes løsninger for om det er ille nok for vedkommende.

Kvinner over hele linja snakker om at de ikke ønsker en kort mann. Det gjør ikke menn om bryster feks. Når menn snakker om kvinnelig utseende så er det oftest seksuelle preferanser. Du kan godt kalle det grisete, men tildels uskyldig sett fra en manns ståsted. Vi elsker alle typer former og fasonger! DET er ikke tilbakemeldingen fra kvinner anngående høyden på menn, der er det bred enighet om at set må være en minstehøyde hvis du tar en titt på diskusjonene.

Det er mye værre å avskrive en hel gruppe menn på bakgrunn med det signal om at de er uønsket som partnere fra start av til sammenlikning med å ha en seksuel preferanse som man uansett vil kunne leve uten (store eller små bryster)

Kvinner gir ofte uttrykk for omfanget av en lav mann: hvordan ser jeg ut i forhold til han? Hva vil andre si? Ser jeg stor ut med han? Kan jeg vise meg med han der som partner?

Sånn tenker ikke menn når det gjelder bryster ei heller er det avgjøre de for ganske sikkert 99,9%.

jeg synes dette er ganske ille at man bare kan brette ut om det i felles forumer uten å i det hele tatt tenke på at menn kan bli såret akkurat like mye som kvinner. Hold det for dere selv i jentesnakken dere i mellom..!

Hvis du ikke kan være enig i at det er forskjell på dette så har vi ikke så mye mer å snakke om dessverre. Penisstørrelse kan vi ta i en annen diskusjon, men der tror jeg vi er ganske enige faktisk..

Endret av Ansagt
  • 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Her er en til min lave venn. Se hva kvinner tenker om deg. Skal du fortsette å henge på Tinder?

Anonymkode: 11a72...bdc

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke ha barn med lav mann da får man ko en lav sønn også

Anonymkode: 92287...8a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her er en til min lave venn. Se hva kvinner tenker om deg. Skal du fortsette å henge på Tinder?

hvem er vennen din?

Anonymkode: 6481e...b21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hvem er vennen din?

Anonymkode: 6481e...b21

Han vet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...