Gå til innhold

hva synes du om lave menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan fint ha sex med menn på 172-175 men for å falle pladask og være i et forhold må de være minst 183 og max 190

Var sammen med en på 197 og han hadde hele tiden leddproblemer, lite attraktivt

er selv 155.

Anonymkode: 966d3...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var tidlig i livet sammen med en på 173 cm. Jeg tenkte ikke så mye over høyden hans før han etter en stund ble sur hver gang jeg tok på meg sko med litt hæler på. Jeg er 170 cm, så da ble jeg fort høyere enn ham, og det likte han ikke. Mente at jeg gjorde det med vilje for å ydmyke ham. Var så mye ubehagelig som ble sagt at han alene fikk meg til å sky lave menn senere. Tenkte ikke at de var for lave for meg, men at jeg er for høy for dem. 

Sikkert mange lave menn som takler at en kvinne rager noen centimeter over dem, men tok liksom ikke sjansen igjen. Ble en barriere for meg. 

Mannen jeg endte opp med er over 190 cm høy, og kaller meg liten. Det kan jeg leve med. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å åpenlyst diskutere høyden på en mann eller størrelsen på penis for den saks skyld er utrolig lavmoral og kan virke EKSTREMT sårende. Dette er nettopp fordi dette er noen av de eneste “kroppsidealene“ man overhodet ikke kan gjøre noe med eller kan noe for. 

En slik diskusjon vil inneholde for og i mot, men de mennene som måtte lese dette vil oppleve en god del sårende kommentarer om hvor lite attraktive de er, noe de allerede har fått høre også sannsynligvis i gjennom livet.

Nei, ta heller for dere feite menn, hårete menn, muskuløse menn.. etc. Ting man FAKTISK kan påvirke ved innsats her i livet.

Skam dere!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lave menn har tydeligere muskler. Høye menn er ofte så ranglete.

Anonymkode: 3a6d9...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2010 den 18.32, Gjest gjestdeluxe skrev:

1. Registrerer at de er der

2. Ja

3. Nei

4. Alt under 175 cm

Synes dere det er greit at vi menn skulle diskutere feks hvor usexy smale hofter er for eksempel? Skjerp dere a, høyden kan man ikke noe for. 

Diskutér heller det man faktisk kan gjøre noe med her i livet, dere sårer folk mer enn dere aner!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den tråden om den perfekte kvinnekroppen er kvinnefiendtlgi, så er denne mannefiendtlig.

Anonymkode: 890a1...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis den tråden om den perfekte kvinnekroppen er kvinnefiendtlgi, så er denne mannefiendtlig.

Det er to forskjellige nivåer dette her. Du kan alltid slanke deg, forstørre/forminske bryster, dytte eget fett i rumpa, sminke deg, vokse deg, slanke deg, legge på deg eller hva det måtte være.. høyden (og penisstørrelsen) er du stuck med. Kan ikke fikses på. Rett og slett lavmoral og svært sårende å diskutere ovenfor de mennene det måtte gjelde..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ansagt skrev:

Det er to forskjellige nivåer dette her. Du kan alltid slanke deg, forstørre/forminske bryster, dytte eget fett i rumpa, sminke deg, vokse deg, slanke deg, legge på deg eller hva det måtte være.. høyden (og penisstørrelsen) er du stuck med. Kan ikke fikses på. Rett og slett lavmoral og svært sårende å diskutere ovenfor de mennene det måtte gjelde..!

Greit nok. Men anser du slanking, silikon, fett i rumpa etc. som enkle ting man kan gjøre? For noen synes dette er ganske drastiske metoder, og usikkerheten er fremdeles den samme hos begge kjønn. Men ellers enig med det, man må gjerne fremheve noe, men å snakke ned om synes jeg blir for dumt. Det er stygt gjort.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk for svaret 😊. Usikkerheten er så klart subjektiv og skal ikke bagatelliseres, men det er helt klart forskjell på noe du har null mulighet til å endre, kontra at det faktisk finnes en mulighet hvis livskvaliteten blir dramatisk påvirket av dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav er 1,65 til 1:69 eller om trent der da jeg er over 1.70 selv. Null innvendinger mot lave menn, de er like mandige hunks som de høye lyktestolpene på over 1.90 . 

Dette med kjemi er alfa omega, utstråling, karisma, varme, det betyr mye mere. 

Se på mange andre land som i LatinAmerika. Plenty lave mandige hunks der, så det er ikke noe å bekymre seg over. Du må ha game, noe å fare med, det er viktigere. 

Endret av Wonders
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok. Men anser du slanking, silikon, fett i rumpa etc. som enkle ting man kan gjøre? For noen synes dette er ganske drastiske metoder, og usikkerheten er fremdeles den samme hos begge kjønn. Men ellers enig med det, man må gjerne fremheve noe, men å snakke ned om synes jeg blir for dumt. Det er stygt gjort.

Å slanke seg synes jeg forsåvidt er ganske lite drastisk og bevitner i mange tilfeller den virkelige motivasjonen for å nå et mål. Quick-fixes som silikon eller andre operasjoner er jo helt klart et drastisk tiltak, men for noen nødvendig for å føle seg vel. Så kan vi jo diskutere hvor sunt samfunnet vårt er når enkelte må ty til dette da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2010 den 11.46, Gjest Uglefot skrev:

Lave menn ser ved første øyekast ut mindre mandig synes jeg (om de ikke har diiigre overarmer)

Foretrekker at mannen er høyere enn meg,ikke lavere iallefall siden jeg er såpass høy selv..blir litt sånn Helan og Halvan :P

Høyden kan ingen gjøre noe med så der tipper jeg du har klart å såre samtlige ”lave“ menn som leser dette. Digre overarmer derimot kan alle få til med litt trening, dét synes jeg er mer legit å snakke om. Tenk om jeg skulle sitte her og si at damer med smalt bekken er usexy? (Bare et eksempel) Kunne ikke falt meg inn, man kan jo ikke noe for det for pokker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker høye menn, helst over 1.80 og gjerne over 1.85. Men dette er helt og holdent fordi jeg selv er usikker på min egen høyde. Nå er jeg ikke ekstremt høy, 1.72, men jeg har alltid hatt store komplekser for høyden min. Jeg ble tidlig høy, så gjennom hele grunnskolen var jeg større og høyere enn alle de andre. Så selv om jeg nå ikke er veldig høy i forhold til andre føler jeg meg fremdles veldig stor. Derfor trenger jeg en stor mann. (Jeg er veldig slank før noen kommenterer det).

Anonymkode: 6dca2...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Har ingen formening. Noen er lave, noen er høye. Jeg er høy kvinne, noen er lave. 

Anonymkode: 416a4...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wonders skrev:

Takker for det. Har røntgen som beviser det også :fnise:

Hehe, jeg kan lese røntgen😃👌🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, Ansagt skrev:

. Tenk om jeg skulle sitte her og si at damer med smalt bekken er usexy? (Bare et eksempel) Kunne ikke falt meg inn, man kan jo ikke noe for det for pokker! 

Takker for det. Har røntgen som beviser det også :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Ansagt skrev:

Å åpenlyst diskutere høyden på en mann eller størrelsen på penis for den saks skyld er utrolig lavmoral og kan virke EKSTREMT sårende. Dette er nettopp fordi dette er noen av de eneste “kroppsidealene“ man overhodet ikke kan gjøre noe med eller kan noe for. 

En slik diskusjon vil inneholde for og i mot, men de mennene som måtte lese dette vil oppleve en god del sårende kommentarer om hvor lite attraktive de er, noe de allerede har fått høre også sannsynligvis i gjennom livet.

Nei, ta heller for dere feite menn, hårete menn, muskuløse menn.. etc. Ting man FAKTISK kan påvirke ved innsats her i livet.

Skam dere!

Menn gjør akkurat det samme selv. I tråder om høye kvinner så blir disse kalt maskuline og jeg har sett lave kvinner bli beskrevet som barn.

Dessuten er det litt drøyt å synes at kirurgiske inngrep er helt ok fordi det er en metode for å fikse på egne usikkerheter. Ofte fikser ikke det noe som helst og den som har gjort inngrepene føler seg ikke alltid bedre fordi det sitter i hodet. For noen blir det også en ond sirkel hvor de føler at de må fikse på noe hele tiden. 

Slanking og trening er i det minste noe som er positivt for helsa til en overvektig person, men det å gjøre inngrep er ikke nødvendigvis så positivt for alle. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Menn gjør akkurat det samme selv. I tråder om høye kvinner så blir disse kalt maskuline og jeg har sett lave kvinner bli beskrevet som barn.

Dessuten er det litt drøyt å synes at kirurgiske inngrep er helt ok fordi det er en metode for å fikse på egne usikkerheter. Ofte fikser ikke det noe som helst og den som har gjort inngrepene føler seg ikke alltid bedre fordi det sitter i hodet. For noen blir det også en ond sirkel hvor de føler at de må fikse på noe hele tiden. 

Slanking og trening er i det minste noe som er positivt for helsa til en overvektig person, men det å gjøre inngrep er ikke nødvendigvis så positivt for alle. 

1. Ja menn er faktisk værre på dette, men det er ingen unnskyldning for å holde på sånn av dere gir dét? Menn er nok værst når de bare er med gutta av erfaring. By all means, diskuter dette i skjul, det er det ingen som tar skade av utenfra sånn sett.

2. Jeg sier vel egentlig ikke at det er Ok, men alternativet er ihvertfall der. Det er det ikke for høyde.

3. Jeg stiller spørsmål til hvilken erfaring du har med kirurgiske inngrep og hva slags folk de er og hva som skjer oppi toppen på dem?  Jeg leser for det meste antagelser om du ikke har en veldig spesiell kompetanse på dette området. Er de egentlig psykisk syke mange av disse av alt presset? Avhengighet av kroppsendringer og aldri tilfredsstillelse hos noen? Jeg tror intensjonene og målene er helt forskjellig fra individ til individ.

4. Slanking og trening er veldig bra for mange, der er vi enige. Noen få vet ikke når de skal stoppe der heller og tilhører også psykiatrien på enkelte områder. 

Noen ønsker seg noe, og blir fornøyd når de får det, men andre mangler selvinnsikt som resultat av det dårlige selvbilde, av ulike grunner og det er nok mindre heldig i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...