Gå til innhold

Bunad


Lille Meg

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Zena:

For meg blir den som hvilket som helst festantrekk. Det er iallefall oftere man ser en bunad enn en brudekjole! Når jeg ser tusenvis av bunader hver eneste 17 mai og ved ulike andre festlige omstendigeheter blir den litt for vanlig for meg! Dessuten har jeg aldri vært noe stort fan av bunader, synes nesten de er litt kjedelige... En brudekjole ser jeg kun i brylluper...

Men for all del bruk den hvis du vil i ditt bryllup. Jeg presierte bare mine meninger om bunad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bunad er kjempefint! Hadde lyst til å gifte meg i min - den har alltid vært på ved store anledninger, så den har betydning i den grad også. Men min kjære ønsker å se meg i brudekjole, og jeg synes det er fint og, så da blir det det. Håper gjestene som har bunad stiller i det - var i bryllup hvor 50% hadde bunad, de skilte seg ut og var de fineste.

Skal låne bort bunaden min til min forlover - noe min kommende ektemann ikke synes noe særlig om. Lurer egentlig på hvorfor, bunaden er festplagg nr 1 for meg, men uansett blir det som jeg vil, så kan vi heller ha forskjellig oppfatning da!

Vi skal forresten i bryllup i Spania til sommeren - kanskje jeg skal stille i bunaden min da, eller kan det bli for varmt?

Dette er i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal ha kjole,siden jeg bruker bunaden min i alle andre festlige anledninger. Men siden min kjære gjerne ville at vi skulle ha bunad så skal han ha bunad. Etaldri så lite kompromiss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad er flott, særlig når mange har det på seg samtidig, synes jeg.

Men bunad i bryllup i Spania i august hadde nok ikke jeg orka, det er VELDIG varmt der på den tiden. Skal selv gifte meg i Spania i påsken, og det er klart det hadde vært morsom med norske bunader i et slikt bryllup, men gjestene får velge selv, jeg stiller i hvit brudekjole.

Lykke til alle bunadsbruder!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...