Gå til innhold

uke 21 og nesten ikke mage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 22, og magen min er ikke stor. jeg ser det godt at den har blitt større når jeg ikke har klær, men andre kan nesten ikke se det.

betyr dette at jeg trolig får liten mage resten av svangerskapet også`? altså større blir den, men mindre enn normalt?

jeg vil jo at alle skal se det, men alikevel er jeg glad for at jeg fortsatt kan bruke de samme klærne. ps; jeg er lang og slank.

er det forskjell på om det blir gutt eller jente?

mange spm, men håper dere kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen min begynte å sprette ut på den tiden. Lå etterhvert helt på gjennomsnittet. Fikk gutt, men det tror jeg har null betydning.

Noens mager vokser rett og slett i rykk og napp, og du kan derfor ikke vite nå om magen din blir stor eller liten ved slutten av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt normalt å ha liten mage/ingen mage i uke 21,22,23..... Den kommer. Men hvis du er veldig lang er det ikke sikkert du får kjempe stor mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde liten mage frem til uke 20 og så bare tøt den ut og ble langt over den røde streken i kurven på skjema. Lengre damer for ofte mage sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Høres helt normalt ut. Tror jeg kunne skjult graviditeten helt fint fram til uke 27-28 sist (da "poppet" magen). Denne gangen derimot har jeg hatt diger mage lenge :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig normalt ut, spesielt hvis du er lang. Jeg hadde ganske liten mage hele veien synes jeg, er 1.72 høy. Venninnen min som er 1.65 har diiger mage i uke 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg har hatt ganske liten mage hele veien (selv om SF-målene mine ligger i overkant på kurven, og babyen er estimert til å være stor), var ikke før rundt uke 30 at man virkelig kunne se at jeg var gravid og ikke bare hadde lagt på meg litt :ler: Jeg er 1.80 høy, og JM sa at det var veldig vanlig at når man er høy ligger babyen litt mer "inni kroppen".. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert helt normalt. Tror ikke min viste da heller. Nå er dne sånn passe stor i uke 34. Men har sett bilder av flere som var over 30 uker på vei, og jeg ville ikke merka det på de hvis jeg møtte dem. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lang og hadde liten mage på den tiden. Jeg fikk aldri noe kjempe mage første gangen, og det var ganske deilig når jeg nærmet meg termin. Deilig å ikke være så stor at man ikke kan bøye seg for å ta på skoa osv. Men den var godt synlig fordi. Tror også det er bedre for ryggen hvis man er høy og ikke han kjempe stor mage. Da blir det på en måte ikke like tungt tror jeg.

Denne gangen her ser det utsom magen kan bli stooor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig vanlig ja. Min mor kunne ikke se at jeg var gravid i uke 21. Magen kom vel rundt uke 26-28 en gang, men ble aldri spesielt stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 23 uker og magen min forandrer seg fra dag til dag. Noen dager ser jeg veldigg gravid ut mens i dag ser jeg nesten bare godrund ut rundt midja. Den kommer nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...