Gjest stillness Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har hatt lyst til å skrive dagbok her inne en stund nå,så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg. Tittelen sier veldig mye om hvordan jeg syns ting har vært for meg og jeg har endel ting jeg sliter med å finne ut av. Uten at jeg skal være for depressiv så kommer nok mye av bloggen til å handle om dette,men også om andre hverdagsskriverier Litt om meg: -28 år gammel. -Bor på en liten plass i nærheten av Ålesund. -Deler leilighet med to katter og samboeren min. -I det siste har valgt å ta noen valg fordi jeg ønsker å bli mer dyrevennlig. -Så er veldig glad i dyr og har alltid hatt en spesiell kontakt med dem. -Er veldig glad i å reise og er eventyrlysten. -Interessert i foto uten at jeg skal påstå at jeg superflink eller noe. -Har slitt litt psykisk og det gjør jeg enda forsåvidt,men ikke i så stor grad som før.Sliter fortsatt litt med sosial angst. Uansett det var litt så da er du velkommen inn her hvis du har lyst ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 I dag kom jeg frem til at jeg nok må begynne å gå til psykolog igjen selv om jeg egentlig helst vil takle alt alene,men det går bare ikke. Gikk litt tidligere i år da jeg var på utveksling og hun var utrolig flink.Hjalp meg så utrolig masse.Var langt nede i kjelleren på denne tiden ifjor,som min stakkars samboer fikk merke,så at jeg reiste på utveksling var egentlig litt utrolig. Men var noe av det beste jeg har gjort og gav meg mer troen på at jeg greier ting Tipper det ikke blir før etter jul,men det er vel så lang ventetid uansett så det passer nok fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) I dag har jeg vært på jobb.Ikke spesielt givende,men var penger som var viktigst når jeg tok jobben. Håper jeg kan få meg noe annet etterhvert eller det jeg egentlig vil er jo å studere videre og få meg en grad jeg kan være fornøyd med.Problemet er bare at jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg vil. Føler meg som den idioten som har rotet såpass som jeg har gjort,men det er jo ikke noe jeg kan gjøre for å forandre det nå. Ser liksom alltid meg tilbake istedet for å se fremover,og grubler over alt som gikk galt.Irriterende!Jeg har jo masse jeg kan se frem til og mange muligheter der ute.Bare så vanskelig når man sitter fast i et sånt negativt tankemønster. Gleder meg virkelig til jeg får lønn nå Da skal jeg handle julegaver og se om jeg finner meg en ny jakke/kåpe og nye vintersko.Trenger det virkelig nå og ikke bare noe jeg tror jeg må ha he he Endret 8. desember 2010 av stillness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 10. desember 2010 #4 Del Skrevet 10. desember 2010 I morgen kommer en venninne på besøk eller det vil si jeg håper hun kommer.Hun og dama skal kjøre nedover hit,men været ser ikke helt bra ut.Har snødd så mye og i helgen skal det regne.Kan bli litt av et føre,men håper det går Lenge siden jeg har sett henne nå og vi har hatt et litt av og på vennskap,men vi har det som regel artig sammen. Er ikke så ofte jeg har besøk for jeg har rett og slett ikke så mange venner.Det er nok noe jeg sliter endel med,det å bli kjent med andre også ta det til det steget hvor man blir venner. Får som regel endel bekjente,men det kommer liksom ikke lengre enn det.Noe jeg trenger å jobbe med ja Gleder meg så utrolig til neste helg for da skal jeg og samboer til Trondheim.Det blir supert Vi skal på konsert med et kult band,Atrox,så det blir bra.Satser på at jeg får kjøpt litt julegaver der og noe til meg selv også Håper vi finner en bra Sushi restaurant for har ikke spist det på en stund.Er ikke mye av det her kan du si,her er det kebab og pizza det går i.Men det blir nok topp og helga etter der igjen er det jul. Så fort tiden går!Syns det nettopp var sommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 14. desember 2010 #5 Del Skrevet 14. desember 2010 Venninna mi og dama hennes kom i helga og det var hyggelig det selv om det skjedde litt som jeg helst skulle vært foruten. Jeg pleier ikke å drikke sånn at jeg ikke husker noe,men nå gjorde jeg det.Har perioder jeg ikke husker noe av og det er egentlig litt flaut siden det er jo en sånn fjortisgreie som jeg trodde jeg var ferdig med.Jaja,sånn kan det gå. I tillegg så begynte jo de to å krangle og greier,og det gikk ganske stygt for seg.Samboeren min måtte være fredsmekler og greier.Herregud,enkelte par takler bare ikke å drikke sammen og egentlig syns jeg de kunne spart seg for den type ting. Jeg og samboer krangler jo også til tider,men aldri foran andre på den måten.Er nesten litt sånn at jeg ikke vil ha dem på besøk her hvis det er sånn de skal oppføre seg. Uansett over til noe mer hyggelig I dag tenkte jeg at jeg skulle lage litt julekonfekt og julekaker.Skal prøve meg på Wienernougat,kransekakepinner dyppet i sjokolade og kanskje baci(som er sjokoladekonfekt som er myke inni og har hasselnøttfyll.Litt sånn ferrero rocher ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 30. januar 2011 #6 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Tror ikke det blir så mye mer dagbokskriving på meg. Sikkert litt paranoid her,men føler meg ikke akkurat så veldig velkommen her inne.Får nok holde meg til de sporadiske innleggene mine på forumet tenker jeg. Endret 30. januar 2011 av stillness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. februar 2011 #7 Del Skrevet 15. februar 2011 Awh! Nå ble jeg så glad når jeg så en sånn dyreglad person her inne i dagbokverden! Synd å se at du ikke skriver lenger, men jeg legger nå igjen en liten hilsen likevel jeg Det hender jo at man tar opp igjen dagboka etter en stund! Forresten, jeg vet godt hvordan det er å ha sosial angst, hadde det i kombinasjon med ocd i 5 år, det er utrolig slit! Men virker som du er på bedringens vei utifra hva jeg leser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. februar 2011 #8 Del Skrevet 15. februar 2011 PS: Også tror jeg ikke du er uvelkommen, det gjelder bare å finne seg en liten dagbokgjeng man trives med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 7. mars 2011 #9 Del Skrevet 7. mars 2011 Har ikke sett denne Joda,kanskje jeg begynner å skrive igjen.Får se. Ok,så bra å høre at du ikke har det lenger.Joda,jeg er på bedringens vei,men jeg har hatt det omtrent hele livet og det er en stor prosess å forandre noe som har blitt en så stor del av livet. Joda,du har vel kanskje rett i det.Har ikke funnet meg noen gjeng i det hele tatt.Bare bestemte meg for å begynne å skrive jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. mars 2011 #10 Del Skrevet 7. mars 2011 Så hyggelig å se at du har vært innom! Jeg skjønner akkurat hva du mener! Det er en tid- og energikrevende prosess det der! Man er liksom så vant til at det er en del av livet, og ikke minst definrerer man det nesten som en del av seg selv! Det gjelder å bestemme seg for at det ikke skal få innpass lenger, selv om det er utrolig vanskelig! Dagbokgjeng må man ha vettu! Det er jo mye hyggeligere å skrive dagbok når noen hopper innom og sier hei en gang i blandt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 8. mars 2011 #11 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja,det er det.Har kommet meg et lite stykke på vei,men det kreves nok enda mer jobb og ikke minst øvelse.Nesten så jeg må øve meg på ting andre tar for gitt.Høres vel dumt ut for enkelte,men har blitt så vant til å leve i min egen boble. Følte meg vel litt uvelkommen når jeg var innom andre dagbøker og så alle hilsene de fikk mens jeg ingen,men ja det er absolutt gøy når noen skriver en liten hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. mars 2011 #12 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er akkurat det det dreier seg om, å øve seg på det alle andre bare gjør uten å tenke! Nøkkelen er å hilse på andre i deres dagbøker også! Da vet man litt om de andre som man skriver med, og man blir på en måte en slags vennegjeng Skriver man ikke hos andre kan det fort bli at man "forsvinner litt i mengden". Jeg for min del synes i hvertfall boka di er søt, og du høres ut som en sterk og bra dame, så deg er det ikke noe galt med hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 10. mars 2011 #13 Del Skrevet 10. mars 2011 Tusen takk Nå fikk jeg lyst til å begynne og skrive igjen,så kanskje jeg gjør det en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 13. mars 2011 #14 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) . Endret 15. mars 2011 av stillness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå