Gå til innhold

Når pynter du juletreet?

Gjest anonym

Når pynter du juletreet?  

1 stemme

1. 1. Når pynter du juletreet?

• Siste uka før jul
      2
    • Lille julaften
      46
    • 1. adventssøndag
      1
    • 4. adventssøndag
      0
    • Luciadagen
      0
    • Har ikke juletre
      0

Anbefalte innlegg

Får treet på beina den 22, pynter det den 23.

De siste årene har vi feiret jul hjemme hos min mor, da er det jeg som er überpyntemeister. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidligere pyntet jeg alltid juletreet lillejulaften for det er det jeg er vant til hjemmefra.

Nå er jeg gift med en Nord-Amerikaner så vi gjør det en av de første dagene i Desember - gjerne også i slutten av November :o Da har jeg julestemning kjeeeeeeeempelenge :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke noes spesiell dag vi pleier å pynte treet vi, det kommer litt an på vor vi skal være i julen og hvilken dag julaften faller på. Personlig synes jeg det hyggelig å pynte treet i god tid før jul, for da får vi den gode lukten i huset litt før jul også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juletreet skal pyntes lille julaften... eller kanskje bittelille... (Etter at vi har hugget det selv)

Når huset er ryddet/rengjort -- og så pyntes det overalt samtidig.. kaos men det står på.. .men du verden så koselig det blir....

:nisse: (Ønsker meg flere julesmilyer jeg... pepperkaker og sånt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestandig vært vant til å pynte det lillejulaften.

Og vi har fortsatt med det.

Samboeren var vant med å gjøre det julaften, men den dagen syns jeg at jeg har nok å gjøre.

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pynter vanligvis juletreet på julaften formiddag. Hvis vi har veldig mye program da hender det at vi pynter på kvelden lille julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss varierer det litt. Noen ganger lille julafte og noen ganger store julaften..kommer bare an på hva som passer...

Og vi har alltid vært med på å pynte. Det er like spesiellt å stå der med oldemors gamle kuler og bestemme hvor de skal henge som å våkne å løpe ned for å se det. (det har vi forresten prøvd en gang kom jeg på..var ikke noe kult.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Sent på kvelden lille julaften blir treet pyntet.

Her i huset har vi hatt historien om at det er julenissen som pynter treet, og derfor har det blitt pyntet etter barna har lag seg. Den gleden en ser i barnas ansikt når de våkner på julaftens morning og ser treet er ubeskrivelig. Det ligger også en pakke fra nissen under treet til dem :wink: Men nå har mellomste begynt å mase litt om å få være med å pynte treet, for han tror ikke på at det er nissen som pynter det :ler: og så ler han :ler: kanskje vi forandrer tradisjonen i år :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juletreeet pynter jeg og min mann på lillejulaften før Grevinnen og hovmesteren begynner på tv.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis lille julaften.. I fjor ble det pyntet lille lille julaften.. Da klarte jeg ikke vente lenger.... :D

Vi hadde vært å kjøpt ett kjempe fint tre, og masse pynt- så jeg koste meg mens sambo satt på lysene..

Gleder meg til å pynte dette året!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de siste årene ønsket å pynte treet tidligere.. en uke før jul hadde vært fint - MEN jeg stresser alltid så mye med å få alt i orden at jeg ender opp med å pynte det natt til julaften..*sukk* :-?

Kanskje jeg klarer å planlegge bedre i år.. *kan jo håpe iallefall* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...