Gå til innhold

narkotika og forelskelse.


Lille jenta

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 18 år som er sammen med

en gutt på 19. Vi har vært sammen nå i 7mnd, vi har det veldig fint sammen og jeg er kjempe forelsket, gutten jeg er så glad i bruker stoff i helgene, jeg har prøvd jeg også å skjønne hvorfor han syns det er så gøy:)men vi har hatt en del vanskeligheter som vi har klart opp i sammen,men når han har disse turene sine føler jeg han ødelegger mye som vi sammen har bygd opp:( jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg elsker han så høyt vil si han er min sjelfrende:) håper på svar snarest.

på forhånd takk:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Lille Jenta..

For ikke å gå altfor mye inn på det,stoffmisbrukere-om de bruker"bare"i helgene eller hver dag..er utrolig flinke til å manipulere,først i det små,men tilslutt dreier hele livet DITT seg om han...

Om du er aldri så mye glad i en person som bruker stoff(du sier ikke noe om hva han bruker?)........så hold deg unna..ikke få dette inn i livet ditt!!

Formanende ord får du nok etterhvert fra venner og familie,så det skal ikke jeg hive meg for mye inn på..men du må ta vare på deg selv,han må kvitte seg med sitt problem..og det kan ikke du presse han til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en tråd her som handlet om jenter som skulle "hjelpe" håpløse mannfolk. Har prøvd å forbarme meg over et par gutter med samme problem som din. Det har ikke hjulpet.

Han vil sikkert ikke at du skal bestemme dette og nekter.

Kom deg bort og finn deg en gutt som har andre verdier i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...