Gå til innhold

Hvor kan jeg levere gaver til trengende barn i Bergen?


Gjest jultilalle87

Anbefalte innlegg

Gjest jultilalle87

Hei. Jeg er en jente på 23 som nettopp flyttet til Bergen. Jeg har som alle andre, bare tenkt på meg og mine i juletiden, men vil veldig gjerne forandre dette. Fattighuset i Oslo har en grei ordning for å levere julegaver til trengende barn. Jeg vil gjerne prøve å finne noe av det samme her i Bergen. Siden jeg hadde en problemløs oppvekst, har det egentlig aldri slått meg at jeg er veldig heldig. Vil veldig gjerne hjelpe de som kanskje ikke har det så greit i julekaoset.. kan du hjelpe meg å hjelpe? God jul til deg og dine fra Katrin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frelsesarmeen pleier å ta imot julegaver som de gir videre til barn i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du kan også ta kontakt med nærmeste asylmottak. Der bor det mange barn, som blir glad for en liten gave på julaften. Uansett hva du velger, så: Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bor i bergen

jeg er ikke helt sikker, men jeg tror du akn legge gaver under treet på torgallemenningen. la merke til at det lå mange gaver der her forleden. Lurte på om jeg skulle ha lagt noe under der... Er litt usikker på om det er gaver eller bare symboler på gaver, men kan jo sjekke det opp.

Husk forresten at dersom du gir klær, så kan det være greit å merke med størrelse eller gutt/jente ....år.

lykketil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...