AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Del Skrevet 6. desember 2010 Skriver som anonym her, fordi jeg vil ta med en del detaljer. Jeg ble singel for snaue 2 måneder siden. Dagen etter bruddet begynte jeg å date en ny fyr. Tilfeldig at det skjedde dagen etter og jeg var over exen før bruddet fant sted. Jeg vil påstå exen er ute av livet mitt på alle måter, men tror nok litt ufrivillig henger igjen iom at det er såpass ferskt. Jeg er litt i vanen: å ha en kjæreste. Fyren jeg er "nesten sammen med" nå er et mysterium for meg. Vet ikke hvor jeg har han og han sier ingenting om hva han tenker eller føler. Jeg holder ekstremt tilbake pga dette, tør ikke falle for han og dreper alle forhåpningene mine. Jeg trenger litt hjelp til å tolke situasjonen. Det som plager meg er at han aldri har gitt meg et eneste kompliment eller bekreftelse gjennom ord. Tvert imot sier han slemme ting på tull, som at jeg er dum, feit osv. Tar ikke dette til meg, pga det er nok hans humor og han tuller sjelden om ting jeg føler meg truffen av, men det er kanskje litt plagsomt i lengden. Han har veldig mange kompiser som tar mye av tiden hans. Jeg innrømmer jeg er av typen som liker å ha en gutt for meg selv, gjerne litt tøffel. Ikke for ekstrem, det blir kjedelig, men liker å ha han rundt lillefingen. Føle jeg er nr 1 i livet hans. Han er også i følge kompisene og seg selv "veldig glad i damer". Jeg vil ikke ha en player som har pult halve byen. Til nå har jeg ikke sett noen tegn til dette i praksis, verken at han har mange venninner eller andre ting som tyder på player. Men det er et moment som gjør meg usikker. Selv er jeg motsatt av player. Vi tilbringer nesten aldri kvelder sammen. Vi trener mye sammen på dagtid. Har vel hatt filmkveld et par-tre ganger og da kun i helgen. Selv om ingen av oss skal opp tidlig neste dag (student og nattevakter bla). Han bor hjemme, så det virker som om han syns det er upraktisk å ha meg der. Jeg har ikke hilst på foreldrene, kanskje fordi jeg unngår det. Dog har han snakket om meg til dem, så han skjuler meg ikke. Han tar meg alltid med på aktiviteter med kompisene, både på dagtid, kveldtid og fest. Dette er et positivt tegn for meg, hadde jeg vært kun en knulledukke hadde han neppe inkludert meg i vennegjengen? Han er med meg nesten hver dag, dette er vel og et godt tegn på interesse? Vi har ikke så mye sex, så tror neppe det er det han er ute etter. Eneste hintet jeg har fått på at han faktisk vil noe mer med meg er at han sa på en fest at "det ble oss to fremover". Utenom det har vi aldri snakket om forholdet overhode. Vil ikke en interessert gutt ta intiativ til å føre forholdet videre? Det skal nevnes at selv er jeg veldig passiv og tilbakeholden. Jeg gir bestandig god respons på intiativene hans og viser bevisst interesse når jeg får sjansen. Derimot tar jeg sjelden intiativ selv, han har aldri vært hjemme hos meg, hilst på vennene mine eller noe:( Fordi jeg ikke tør... Er redd for å bli skuffet, tryggere å la han ta styringen. Dessuten flytter han etter sommeren, kanskje derfor han ikke vil bli sammen? Forvirrende fyr dette her. Noen dager vil jeg bare gi opp og finne en som er mer rett på'n og vet hva han vil og SIER det. Andre dager syns jeg han er fantastisk og vil ikke la usikkerheten min ødelegge noe begynnende bra. Føler avstanden mellom oss er stor, han slipper ikke meg inn og vice versa. Vi bare er med hverandre, dag etter dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Er han født i scorpionen eller tyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 Er han født i scorpionen eller tyren? Han er skorpion og jeg er tyr Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan klarte du å "gjette" det? Eller: hva tyder på at han er skorpion/tyr? Har selv prøvd å lese litt om stjernetegnet hans for å forstå han bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 Han er skorpion og jeg er tyr Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan klarte du å "gjette" det? Eller: hva tyder på at han er skorpion/tyr? Har selv prøvd å lese litt om stjernetegnet hans for å forstå han bedre. Hehe. Skorpionmannen er rett og slett slik. Han er en hemmelighetsfull "forfører" som liker å "jakte". Jo mindre du faktisk gir av deg selv til han, jo mer vil han jakte og jo mer vil han vite. Les horoskopet hans:) - Dog med en klype salt. Det er ikke bra å klistre seg for mye på at han er en bestemt person etter et horoskop. Dette kan være fyren din: 1) Han er veldig sjalu og eiesjuk etterhvert, men ikke ond av den grunn. Han vil bare ha deg for seg selv! Dog - det gjelder ikke helt på samme måte andre veien. Han er en forfører. Ofte mørkt hår/mørke bryn og spesielle øyne/blikk. Klarer du å fange han, skal du se på deg selv som heldig. For trofast er han selvom han ikke vil bli eid på samme måte som han ønsker å eie deg. Han vet at han er bra og har selvtillit. 2) Han leser deg. Han bryr seg om følelsene dine og hva som skjer i ditt indre. Du må være forberedt på å gi dette til han, vise han ditt indre og la han finne ut av deg. Men du må vente lenge før du får vite han på samme måte. Han viser lite av seg selv, mens han studerer deg og jakter på deg. Du kan ikke skjule noe for han, så å gi lite av deg selv eller skjule noe hjelper ikke. Dessuten vil det tirre hans jaktinnstinkt 3) Han er smart og veldig intellektuell. Han holder lange taler om intellektuelle ting og har sterke meninger og prinsipper. Vær tålmodig med denne fyren, om du selv føler at du kan. Siden han er så smart, bryr han seg mest om det dypeste og ærligste med deg. Så vær ærlig. Ærlighet er virkelig viktig for han- og selv vil han ALDRI lyge til deg. Sier han: Jeg savner deg idag, Så mener han det virkelig. Men det er sjeldent han sier slike kjære ting, selvom han ikke er kald av den grunn eller føler det. 4) Prøv å ikke ta kontakt i løped av en dag eller mer. Han vil ta kontakt! Han vil ikke klare å la være, skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #5 Del Skrevet 9. desember 2010 http://www.ask-oracle.com/sign-compatibility/taurus-woman-scorpio-man/ http://www.ask-oracle.com/sign-compatibility/taurus-scorpio/ http://astrologi-og-tarot.com/kj%C3%A6rlighetsrad-menn-f%C3%B8dt-i-skorpionens-tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #6 Del Skrevet 10. desember 2010 Hehe. Skorpionmannen er rett og slett slik. Han er en hemmelighetsfull "forfører" som liker å "jakte". Jo mindre du faktisk gir av deg selv til han, jo mer vil han jakte og jo mer vil han vite. Les horoskopet hans:) - Dog med en klype salt. Det er ikke bra å klistre seg for mye på at han er en bestemt person etter et horoskop. Dette kan være fyren din: 1) Han er veldig sjalu og eiesjuk etterhvert, men ikke ond av den grunn. Han vil bare ha deg for seg selv! Dog - det gjelder ikke helt på samme måte andre veien. Han er en forfører. Ofte mørkt hår/mørke bryn og spesielle øyne/blikk. Klarer du å fange han, skal du se på deg selv som heldig. For trofast er han selvom han ikke vil bli eid på samme måte som han ønsker å eie deg. Han vet at han er bra og har selvtillit. 2) Han leser deg. Han bryr seg om følelsene dine og hva som skjer i ditt indre. Du må være forberedt på å gi dette til han, vise han ditt indre og la han finne ut av deg. Men du må vente lenge før du får vite han på samme måte. Han viser lite av seg selv, mens han studerer deg og jakter på deg. Du kan ikke skjule noe for han, så å gi lite av deg selv eller skjule noe hjelper ikke. Dessuten vil det tirre hans jaktinnstinkt 3) Han er smart og veldig intellektuell. Han holder lange taler om intellektuelle ting og har sterke meninger og prinsipper. Vær tålmodig med denne fyren, om du selv føler at du kan. Siden han er så smart, bryr han seg mest om det dypeste og ærligste med deg. Så vær ærlig. Ærlighet er virkelig viktig for han- og selv vil han ALDRI lyge til deg. Sier han: Jeg savner deg idag, Så mener han det virkelig. Men det er sjeldent han sier slike kjære ting, selvom han ikke er kald av den grunn eller føler det. 4) Prøv å ikke ta kontakt i løped av en dag eller mer. Han vil ta kontakt! Han vil ikke klare å la være, skal du se. Wow, det stemmer ganske bra. Til og med utseende hans! Nå gjenstår det bare å se om jeg greier å fange han til slutt da, foreløpig holder han meg på avstand. Føler knapt jeg kjenner han:s Jeg gjør det samme, er ikke typen som løper etter han og tar masse intiativ. Muligens han liker denne jakten. Han innrømte han faktisk likte at jeg sa nei til sex de første gangene, da måtte han jobbe litt for å få meg. At han er smart er også sant, og han liker å briefe med det. Er selv veldig ærlig, så det passer jo bra. Han har ikke vist noen særlig interesse av mitt følelsesliv/indre,men det er kanskej fordi han har et veldig tøft ytre. Snakke om følelser skjer ikke... Det er derfor forholdet heller ikke kommer noen vei. Jeg aner ikke hva han føler for meg i det hele tatt, utenom når han en sjelden gang viser det fysisk. Veldig lærerikt innlegg hvertfall, takk skal du ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #7 Del Skrevet 10. desember 2010 At han holder deg på avstand: Ikke vær redd, kjære deg. Det er så typisk. Det betyr ikke at han ikke har noen interesse, men du trenger oppmuntring hvis du føler at du kjenner deg igjen i det. Men hvis du prøver å ikke kontakte han, vil du fort se at han kommer til å gjøre det. Hvis det er en betryggelse. Det er vanskelig å komme inn på hans indre. Han vil inn i ditt indre først, og han kommer til å komme seg dit! Han vil se om du lytter interessert eller lytter for å lytte. Husk at han alltid har kontroll på deg og hva du gjør/reagerer. Du kommer inn til han når han lar deg gjøre det. I mellomtiden må du være ærlig med deg selv; om dette er noe du kan holde ut. Som den trygge/varme og stødige/søte tyrekvinnen du er, så kan det virke skremmende og kjølig. Men det er en maske han bærer. Skorpionkvinnen er veldig feminin. Skorpionmannen er veldig maskulin og viser et hardt ytre. Selvom du føler at han ikke viser interesse for følelsene dine, burde du ikke ta det for god fisk. Prat i vei du, og vit at han analyserer og venter på å få grave dypere og dypere Ha det morsomt med dette. Kan du ha det slik? Da må du være tålmodig og gi mye av deg selv. Prøv å forklar "hvorfor" du ikke liker appelsiner feks. Siden han vil så dypt inn, kjeder han seg når det blir kort og ubegrunnet "Liker bare ikke appelsin. Om du våger, så Kanskje han er verdt det. Men vær litt forsiktig. Lykke til, glad jeg kunne hjelpe deg å tolke han:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Del Skrevet 11. desember 2010 At han holder deg på avstand: Ikke vær redd, kjære deg. Det er så typisk. Det betyr ikke at han ikke har noen interesse, men du trenger oppmuntring hvis du føler at du kjenner deg igjen i det. Men hvis du prøver å ikke kontakte han, vil du fort se at han kommer til å gjøre det. Hvis det er en betryggelse. Det er vanskelig å komme inn på hans indre. Han vil inn i ditt indre først, og han kommer til å komme seg dit! Han vil se om du lytter interessert eller lytter for å lytte. Husk at han alltid har kontroll på deg og hva du gjør/reagerer. Du kommer inn til han når han lar deg gjøre det. I mellomtiden må du være ærlig med deg selv; om dette er noe du kan holde ut. Som den trygge/varme og stødige/søte tyrekvinnen du er, så kan det virke skremmende og kjølig. Men det er en maske han bærer. Skorpionkvinnen er veldig feminin. Skorpionmannen er veldig maskulin og viser et hardt ytre. Selvom du føler at han ikke viser interesse for følelsene dine, burde du ikke ta det for god fisk. Prat i vei du, og vit at han analyserer og venter på å få grave dypere og dypere Ha det morsomt med dette. Kan du ha det slik? Da må du være tålmodig og gi mye av deg selv. Prøv å forklar "hvorfor" du ikke liker appelsiner feks. Siden han vil så dypt inn, kjeder han seg når det blir kort og ubegrunnet "Liker bare ikke appelsin. Om du våger, så Kanskje han er verdt det. Men vær litt forsiktig. Lykke til, glad jeg kunne hjelpe deg å tolke han:) Det virker som en krevende oppgave. Jeg er ganske avhengig av å føle meg trygg i et forhold, og det er vanskelig når han holder igjen og ikke viser eller sier hva han tenker og føler. Aner liksom ikke hva han mener om meg! Annet enn det jeg kan anta utifra handlingene hans. Han har et veldig hardt ytre og er autoritær som person. Ganske sjefete mot meg og har kontrollen på absolutt alt. Hvertfall mange gode tips her, takker igjen:) Det kommer nok ikke til å bli oss to mtp han flytter etter sommeren og jeg ikke er interessert i et avstandsforhold over mange år. Men håper vi kan ha det kjekt sammen frem til det, kjærester eller ei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. desember 2010 #9 Del Skrevet 12. desember 2010 Kontaktannonse fjernet. MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå