Gjest Eithne Skrevet 5. desember 2010 #21 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja - Midnatts Messe. Går ellers hver uke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2010 #22 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, jeg går i kirken hver eneste julaften. Der er fantastisk stemingsfullt med korsang, julesanger, lys og varme. Hele familien er der, og alle setter pris på opplevelsen i kirken. Selv våre tenåringsbarn synes det er greitt å være med. Ingen av oss tar skade av å være der den halvannen timen dette varer. Må legge til at jeg går i kirken 4-5 ganger i løpet av året. Mye pga at vår ene datter synger i kor tilknyttet kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. desember 2010 #23 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja. Jeg er ikke kristen, men synes det er koselig allikvel. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 5. desember 2010 #24 Del Skrevet 5. desember 2010 Kun for å tenne lys og legge kranser på gravene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. desember 2010 #25 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei. Er ikke kristen. Spilte i korps da jeg var 10-12, og jeg var ikke med og spilte i kirken heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 5. desember 2010 #26 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei, min far har bursdag på juleaften. Hele slekta kommer over til oss for å spise kaker og se Askepott osv. Så vi har rett og slett ikke tid ..tipper det er veldig koselig stemning der selv om man ikke er kristen men jeg elsker vår tradisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 5. desember 2010 #27 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå