Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 #1 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei, jeg har en sulten hund i bilen! Hvor sulten da? Cirka 1000. Er dette den akk-så-elendige "Tenk om verden var som gule sider"-reklamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. oktober 2003 #2 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ja, og jeg synes den er ganske gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #3 Del Skrevet 15. oktober 2003 Godt at du i det minste fjernet den hårreisende påstanden i den forrige signaturen, Tuji... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. oktober 2003 #4 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg står fremdeles inne for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #5 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jaja, men rare meninger i det skjulte er liksom mer akseptert enn å slenge dem rundt i all offentlighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 15. oktober 2003 "Åh nei, tallerkenen knuste! Ikke den fra den nordlige og fine delen av landet vårt? Jo-o... Hva skal vi gjøre? Vi må reise tilbake!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. oktober 2003 #7 Del Skrevet 15. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 15. oktober 2003 #8 Del Skrevet 15. oktober 2003 En av mine favorittreklamer. Heia tuji! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #9 Del Skrevet 15. oktober 2003 Godt at du i det minste fjernet den hårreisende påstanden i den forrige signaturen, Tuji... Den var vel bra den...? Joik kan være stiiiilig det.... (Mikkel Gaup også...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå