Gå til innhold

Romantisk middag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde likt at en mann gjorde en "fancy" innsats på kjøkkenet for å imponere meg! Det betyr at han tenker over det han gjør, planlegger og går inn for at det skal være en underholdningsfaktor over prosessen- og dersom dette har en egenrealiserende eller selvmarkedsførende hensikt er det da ikke noe å henge ham på korset for, det viktigste er at man har det hyggelig sammen, og gjør ting for hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AnonymBruker; bitter eller generelt bare aggressiv?

Ikke et fnugg av bitterhet, men schempeagressiv mot idiotmannfolk som tror de får trusa av oss ved å spille på de de tror er egen fortreffelighet(men som bare er latterlig, latterlig, latterlig :murvegg: )og ved å undervurdere en kvinne på den lavmåls måten han der wannabechef matentusiastvarianten gjør :sinna:

Nei, en mann som faktisk er ærlig på hva han kan og ikke kan, samt viser en kvinne respekt, det er karen sin det :hjerte:

Skrevet

Helt rolig dere. Ingen grunn til å bli agressive. Vi kan være enige om at vi er uenige, AnonymBruker. Kanskje vi kan diskutere saken over et glass vin i helgen?

Skrevet

Helt rolig dere. Ingen grunn til å bli agressive. Vi kan være enige om at vi er uenige, AnonymBruker. Kanskje vi kan diskutere saken over et glass vin i helgen?

Eh, nei takk :filer:

Min tid er nok for verdifull til å kaste bort på smågutter som tror de kan imponere damene med en urteplante og noen hurtige hakk med kniven.

Skrevet

.

Nå er jeg grusomt spent på hva du har poffet her, gitt :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...