AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #21 Skrevet 10. desember 2010 Jeg hadde likt at en mann gjorde en "fancy" innsats på kjøkkenet for å imponere meg! Det betyr at han tenker over det han gjør, planlegger og går inn for at det skal være en underholdningsfaktor over prosessen- og dersom dette har en egenrealiserende eller selvmarkedsførende hensikt er det da ikke noe å henge ham på korset for, det viktigste er at man har det hyggelig sammen, og gjør ting for hverandre.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #22 Skrevet 10. desember 2010 AnonymBruker; bitter eller generelt bare aggressiv? Ikke et fnugg av bitterhet, men schempeagressiv mot idiotmannfolk som tror de får trusa av oss ved å spille på de de tror er egen fortreffelighet(men som bare er latterlig, latterlig, latterlig )og ved å undervurdere en kvinne på den lavmåls måten han der wannabechef matentusiastvarianten gjør Nei, en mann som faktisk er ærlig på hva han kan og ikke kan, samt viser en kvinne respekt, det er karen sin det
Gjest Ludovie Skrevet 10. desember 2010 #23 Skrevet 10. desember 2010 (endret) . Endret 10. desember 2010 av Ludovie
matentusiasten Skrevet 10. desember 2010 #24 Skrevet 10. desember 2010 Helt rolig dere. Ingen grunn til å bli agressive. Vi kan være enige om at vi er uenige, AnonymBruker. Kanskje vi kan diskutere saken over et glass vin i helgen?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #25 Skrevet 10. desember 2010 Helt rolig dere. Ingen grunn til å bli agressive. Vi kan være enige om at vi er uenige, AnonymBruker. Kanskje vi kan diskutere saken over et glass vin i helgen? Eh, nei takk Min tid er nok for verdifull til å kaste bort på smågutter som tror de kan imponere damene med en urteplante og noen hurtige hakk med kniven.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #26 Skrevet 10. desember 2010 . Nå er jeg grusomt spent på hva du har poffet her, gitt :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå