Gå til innhold

Ny "superkrem" - har du prøvd den ???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Leste i siste nummeret av Shape-up om en ny krem som den står VIRKER.

Altså på cellulittene, men det visste vel alle tenker jeg, he,he....

Det er jo herlig å ha en sånn "hobby" som cellulittfrustrasjon er - ikke sant ?

Vel. Kremen heter vist Elancyl og fås kun på apoteket.Det stod at det var bevist en reduksjon på 76 % etter bare to ukers bruk !!!

Denne geleen koster 331 kroner hvilket jo er ganske overkommelig. Så er mitt problem at jeg holder på å teste ut Comet nå på 6. uken. Jeg har ikke lyst å avbryte den behandlingen nå, før det er gått en 8-10 uker.Så kan jeg ihvertfall eventuelt utelukke den, altså hvis jeg ikke får noen resultater. Da er jeg også over 3000 kroner fattigere, men har bestemt meg for å gjennomføre en ordentlig testing av den.Skriver mer om hvordan det gikk om noen uker. Så er mitt spørsmål: Kan noen være så snill å prøve ut den apotekkremer for "oss" ?

Skriv om resultatene her så får vi alle liksom testet flere kremer. Jeg vet at det virker forskjellig på folk og sånn, but It`s worth a try.

Spent på å høre om noen prøver den eller har prøvd.

Ha en fortsatt flott mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

For ordens skyld: Er ikke helt sikker på om den heter Elancyl, men selve firmanavnet er ihvertfall GALENIC. Heter Cellu-stop eller noe i den duren.

Bare i tilfelle noen rushet avgårde til apoteket med en gang.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Først vil jeg si at dette ikke er en ny krem. Jeg prøvde den for ca. halvannet år siden. Den virket ikke noe på meg, men jeg brukte den bare 2 uker da. Synes det blir for dyrt med en krem til over 300 kroner som bare varer to uker. Så nå veksler jeg mellom å bruke den nye cellulittkremen fra l'oréal og gaia amino cream, som begge er billigere og varer lengre.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...