Gå til innhold

kattestreker

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

trenger et godt råd! katten min har kloret meg opp i ansiktet på kinnet, to rette streker som er ganske røde..har smurt på litt fucidin og de er litt mindre røde, men er dte noen som vet om et godt råd for å få det vekk,,altså synlig vil jeg ikke ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nja,si det.den salven du bruker er vel ganske god så,beste er å la såret være i fred og la det få luft,ikke bra å begynne å smøre dekkrem eller pudder over,da kan du få drit i såret og da kan du få betennelse i det og det tar lengre tid.mitt tips er å la det være i fred og rense det med klorxedin,og hive katten din på dressurkurs :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempeviktig å rense sår man har fått fra katten, enten det er kloremerke eller bitt. Katten har mye bakterier i munnen og på klørne, og såret kan fort bli rødt og irritert. La såret få gro, ikke prøv å dekke til eller smøre på masse greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste råd til sår og arr er Aloe-Vera Gelé !!!!!!!!

Men sjekk at den du har eller kjøper er laget på en skikkelig måte. Det selges mye mer gele enn det dyrkes planter i verden.... Mange geleer er laget av pulver!!!!!!!!!!!!

Ikke bry deg om prosent-tallet som står på innpakningen, 100% ren aloe vera blir faktisk planten.....

Jeg har smurt Aloe-Vera gele på mange sår, det hjelper!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...