Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må jo ikke bruke masse tid på et da ;)

Spilte hardcore for mange år siden, men de siste 3-4 årene så har jeg bare "kosespilt"

Er man i en bra, men social guild så kan man jo også ta instanser som det passer seg.

Enig! Jeg var selv hardcore i starten, men nå er det bare kosespilling som gjelder for min del. Greit, fokus er fint å ha når man er i boss-fights, men jeg ler heller enn å gråte hvis vi wiper. Husker hvor seriøst det var en periode, da man måtte lære seg et lite spill på nettet for å kunne være med på en boss i Black Temple der man måtte kontrollere 4 ghosts ellernoe. Det var da jeg ikke lenger orka å bli med, når man måtte bruke mye fritid på å lære seg hvordan man skulle ta bossen.

Nei nå er det bare instanser og slikt kos på planen for meg=) (enn så lenge, hoho)

Både jeg og samboeren gleder oss kjempe mye :hoppe:

Har bestilt spesial edition fra ELkjøp og så blir det til at vi bare laster ned den andre versjonen fra nett :jepp:

Har selv ikke kommet opp i lvl 80 enda, så jeg får komme meg opp i det først før jeg fortsetter med Cata :nigo:

Gleder meg :hoppe:

Ja, jeg kjøpte over nettet, men samboer skal kjøpe fysisk og jeg syns det er greit å ha den på discs også! Men jeg klarte ikke vent. Jeg er usikker på om jeg skal spille rogue eller priest... Sistnevnte er 80, og roguen er 78, men jeg føler litt mer for å spille melee nå altså! Uff, vanskelig å velge synes jeg.

//TS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er klar. Fikk kjøpt spillet i går forde gamestop gjorde en stooor feil! Hahah

Skrevet

Jeg har forhåndbestilt, så da blir det til å hente det i morgen kveld på noe event greier med give-aways :)

Skal på skolen dagen etter, så blir nok maks 2 timer med spilling før jeg tar kvelden :P

Skrevet

Glad jeg har fri til fredag jeg

Gjest Sommertid
Skrevet

Må jo ikke bruke masse tid på et da ;)

Spilte hardcore for mange år siden, men de siste 3-4 årene så har jeg bare "kosespilt"

Er man i en bra, men social guild så kan man jo også ta instanser som det passer seg.

Må ikke bruke masse tid nei, men jeg er litt redd for å bli like hekta som jeg var en periode. :sjenert:

Skrevet

Ja jeg er klar. Fikk kjøpt spillet i går forde gamestop gjorde en stooor feil! Hahah

Det er feil. En GameStops konkurrenter brøt sperrefristen, derfor fikk GameStop tillatelse til å selge spillet tidligere. Ikke at det har noe å si da serverne ikke åpner før 7. desember. Til tross for dette har GameStop nå valgt å stoppe salget fram til 7. desember. Grunnen til dette vet jeg ikke, men det var ikke GameStop som dreit seg ut.

Skrevet

Det er feil. En GameStops konkurrenter brøt sperrefristen, derfor fikk GameStop tillatelse til å selge spillet tidligere. Ikke at det har noe å si da serverne ikke åpner før 7. desember. Til tross for dette har GameStop nå valgt å stoppe salget fram til 7. desember. Grunnen til dette vet jeg ikke, men det var ikke GameStop som dreit seg ut.

Feil er det uansett hvem som valgte å la de selge i noen timer...om de heter gamestop eller noe annet bryr meg ikke. Fikk ihvertfall en sms senere om at man skulle se bort i fra meldingen

• Liker 1
Skrevet

Feil er det uansett hvem som valgte å la de selge i noen timer...om de heter gamestop eller noe annet bryr meg ikke. Fikk ihvertfall en sms senere om at man skulle se bort i fra meldingen

Det var ihvertfall ikke GameStop sin feil :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Alle guttene i klassen min kommer til å forsvinne i løpet av uka... :fnise:

Gjest Consensio
Skrevet

Ikke mange timene igjen nå.

Gleder meg til å få opp min mage til lvl 85, men kan ikke si jeg gleder meg like mye til å få alle de andre karakterene mine til 85 ... :(

Har vel til sammen 7 karakterer som nå er lvl 80

Skrevet

Lurer på hvor mnage som er borte fra skole/jobb i morgen jeg :skratte:

Gjest Consensio
Skrevet

Lurer på hvor mnage som er borte fra skole/jobb i morgen jeg :skratte:

:fnise: Det kan nok hende at en del blir veldig "syke" i morgen ja :fnise:

Skrevet

Åh.. Jeg har enda ikke klart å bestemme meg for om jeg skal spille priest eller rogue! Blir evt. heal specc på priesten da.. jeg leser at det blir mer Vanilla wow igjen, og det liker jeg jo. Heller mer mot priest!

I tillegg så bør jeg egentlig lese på eksamen og skrive rapport. Søttern heller! Ødelegger moroa =) men etter den 17 desember skal det nerdes og svettes for fullt! haha

//TS

Skrevet

Jeg skal, men må på senteret å hente den først. Skal rushe hjem og håper jeg er på senest 00:20 siden en dungeongruppe venter på meg for å lvle. Men har jo litt tid da, iom at 2 i gruppen går for Realm First på First aid og Cooking ^.^

Skrevet

:fnise: Det kan nok hende at en del blir veldig "syke" i morgen ja :fnise:

Sjefen spurte om jeg kunne jobbe i dag og på torsdag..han fikk ett pent nei tilbake for å si det slik..Hehe

• Liker 1
Skrevet

Noen som spiller Alliance på Doomhammer eller ? =)

Skrevet

Spiller nok ally på Ravencrest, jeg :)

Glad jeg har fri fram til Jul, haha x)

Skrevet

Jeg har fri fra 18 desember til 1 februar :D

Gjest Consensio
Skrevet

Spiller Horde på Terenas. Et par av karakterene mine er ally, men de blir nok ført over til horde etterhvert de også.

Kommer nok ikke til å lage en ny char i natt iallefall, siden sikkert alle andre skal gjøre det samme. Mulig jeg kjøper meg over til en av de nye rasene med en av de karakterene jeg allerede har.

Skrevet

Har fram til 3 Januar, med unntak av 3 dager med jobb.

Ikke mange timene igjen, wee!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...