Gjest Iah Skrevet 5. desember 2010 #61 Skrevet 5. desember 2010 163 og ca 50 kg tung +/- et par kilo.
BlackOPearl Skrevet 5. desember 2010 #63 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er ca 170 og veier 78 kg.. Gått ned 16 kg siden mai og er fornøyd med det
HappyTear Skrevet 5. desember 2010 #64 Skrevet 5. desember 2010 175 cm og 93 kilo. Er en del i overkant, men er godt i gang med de kiloene som skal bort :D
Angelfalls Skrevet 5. desember 2010 #65 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Spiseforstyrret?Håper du blir bedre.. Jeeee, men er friskere og høyere vekt nå enn før, messe i livet er slik jeg ønske deg. Det er ikke umulig at nå, og et stort + til vekta nå ikke dødelig lav vekt, kanskje klarer en forandring! Skal innlegges på sykehus om noen uker, blir min 50ene inkluderte dette. Lenge siden sist, er stabil har bygget livet mitt opp og er en HELT annen plass mentalt enn tidliger. Orker ikke leve så normalt som mulig, skole, vennew type, etc men trenger flere kg, kroppen min er sliten. Endret 5. desember 2010 av Angelfalls
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå