AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #43 Skrevet 4. desember 2010 180 og 76 kilo. Har gått ned 15, og er meget fornøyd
Gjest redstar Skrevet 4. desember 2010 #45 Skrevet 4. desember 2010 Jeg er 156cm høy og veier 46.6 kg. Jeg er ikke syltynn, Har former - både pupper, lår og rumpe og er veldig fornøyd med meg selv:)
finkel Skrevet 4. desember 2010 #46 Skrevet 4. desember 2010 172 og 63 ca. Har gått ned 8 kg, og skal ikke lengre ned!
Gjest feit Skrevet 4. desember 2010 #47 Skrevet 4. desember 2010 168cm og veier 29 kg. Skal ned til 25 kg:)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #48 Skrevet 4. desember 2010 168cm og veier 29 kg. Skal ned til 25 kg:) haha du er morsom du!
Almera Skrevet 4. desember 2010 #50 Skrevet 4. desember 2010 168 cm høy og veier 62 kg. Har kraftige bein, og en ganske spinkel overkropp. Mye "ridemuskler" og relativt lav fettprosent. Kunne godt tenke meg å veie under 60 kg, men bør vel være fornøyd slik jeg er:)
Meridian Skrevet 4. desember 2010 #53 Skrevet 4. desember 2010 Neida, jeg veier 56 kg. Ja, jeg vet at jeg har en bmi på 17 og visstnok er undervektig. Men jeg ser faktisk ikke ut som om jeg har spiseforstyrrelser Bare lurte, fordi vi er like høye Så syns jeg det så litt rart ut at jeg veide 65, mens du veide 56. Jeg er slank og har en BMI på 20, men vi har kanskje forskjellig benbygning. Når jeg var nede i 60 kg var jeg veldig tynn. Og hadde jeg kommet helt ned i 56 kg, ville det nok vært farlig. Det kan hende du hadde vært ganske tykk om du hadde kommet opp i min 65 kg?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #56 Skrevet 4. desember 2010 165 og 38 kg Spiseforstyrret?Håper du blir bedre..
Gjest Silvermist Skrevet 5. desember 2010 #57 Skrevet 5. desember 2010 Til dere som prater om benbygning: forskjellen mellom kraftig og ikke kraftig benbygning er forsvinnende liten. Google det og se. Det er snakk om noen hundre gram.
Gjest Raindrops Skrevet 5. desember 2010 #59 Skrevet 5. desember 2010 Bare lurte, fordi vi er like høye Så syns jeg det så litt rart ut at jeg veide 65, mens du veide 56. Jeg er slank og har en BMI på 20, men vi har kanskje forskjellig benbygning. Når jeg var nede i 60 kg var jeg veldig tynn. Og hadde jeg kommet helt ned i 56 kg, ville det nok vært farlig. Det kan hende du hadde vært ganske tykk om du hadde kommet opp i min 65 kg? Altså, jeg skal ikke benekte at jeg er veldig tynn, jeg hadde sikkert ikke hatt vondt av å legge på meg 5-6 kg, og hadde neppe blitt spesielt tykk av å legge på meg 10. Jeg prøver bare å si at jeg trives på den vekten jeg har akkurat nå. Jeg har aldri prøvd å slanke meg, alle kvinner på morssiden av familien har alltid vært tynne og lette frem til de får barn, så jeg er rett og slett naturlig veldig tynn. Ikke farlig tynn, ikke anorektisk tynn, bare veldig tynn.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #60 Skrevet 5. desember 2010 Til dere som prater om benbygning: forskjellen mellom kraftig og ikke kraftig benbygning er forsvinnende liten. Google det og se. Det er snakk om noen hundre gram. Det er ikke tyngden man tenker på når man sier kraftig benbygning, det er hvordan beina ser ut. Jeg har for eksempel endel bredere skuldre og hoftebein enn ei venninne, og trenger mer kilo for å dekke de fint til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå