Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal legge dette innlegget.

Noen som vet hvor mye det er i vedsekkene hos plantasjen? Og prisen? Og om de selger det i østfold noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette gjelder hele landet, men i Bergen er det i hvert fall 40 liters sekker. Koster 69,- per stk, og man får 5 sekker for 300. Jeg har kjøpt ved der, og den er veldig god! Tørr og fin, og store kubber. Gir mye varme. Har bedre erfaring med dem enn andre steder, feks coop obs og ymse bensinstasjoner.

Skrevet

Det er et slikt tilbud på plantasjen ved østfoldhallene. 5 sekker for 300 kr.

Skrevet

Okei. Takk for svar

Skrevet

Som ved produsent så er jeg bare nyskjerig på hvorfor dere ikke kjøper for eks 1000l storsekk. Den koster mellom 750 og 1000 kr avhengig av treslag?

Skrevet

Jeg betaler 650kr for 1000l bjørk. Folk som kjøper ved på bensinstasjoner/plantasjen er idioter.

Skrevet (endret)

Jeg betaler 650kr for 1000l bjørk. Folk som kjøper ved på bensinstasjoner/plantasjen er idioter.

Eventuelt ikke har muligheter for lagring av mye ved.

Endret av Iah
Skrevet

Egentlig helt enig, jeg har kun kjøpt på plantasjen én gang, i et "nødstilfelle". Vanligvis kjører jeg hjem til foreldrene mine med tilhenger og henter noen lass. Tror nok ikke det er så mange som kjøper all veden sin på plantasjen, for å si det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...