Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #1 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er det noe i ryktene om at du til stadighet sniker deg inn her som MANN, med nicket Livets fetter? *Derrick er borte, men trøffelhelten lever* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #2 Del Skrevet 15. oktober 2003 Men så svar da, din bortvendte eksfrosk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. oktober 2003 #3 Del Skrevet 15. oktober 2003 Eller Livets fitter - én vokal fra eller til osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #4 Del Skrevet 15. oktober 2003 Eller Livets fitter - én vokal fra eller til osv... Smuglest dagboken min har du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. oktober 2003 #5 Del Skrevet 15. oktober 2003 Eller Livets fatter Livets føtter Løvets knotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 #6 Del Skrevet 15. oktober 2003 Velg et passende svar: Jeg er sjokkert over slike spekuleringer rundt min person! :oops: Oooops, avslørt! :klem2: Livets fetter er min eneggede tvilling :klø: Hva? Skjønner ikke spørsmålet Trekk rompa di ut av ting du ikke har noe med! Din luring, du fant ut av hemmeligheten min. Var det ikke dette vi ble enige om ikke å si noe om? Jeg kan aldri vise meg her inne igjen... Samme gamle spekuleringer rundt min person... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. oktober 2003 #7 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hmm.. Ny signatur LD?? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare den humoren? Harry? Eller har du et godt ord for det?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå