Gå til innhold

Julebord

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Skal på 1-2 julebord i år. Ett med venner også muligens ett med jobben. Har lurt meg unna julebordet med jobben i 3 år nå, er ikke så glad i sånt og bor et godt stykke unna,men det spørs om det går snart lenger...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To - et med min jobb og et med samboerns jobb.

Tidligere pleide vi å ha julebord med vennegjengen, men det har det dessverre blitt slutt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke på noen julebord jeg. Han går på skole og de har ikke. Min jobb har 20/12 (litt sent ute!) og da er vi reist hjem til mor og far på juleferie. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse:

Tre.

Ett med jobben

Ett med jobben til mannen

Og ett bare jeg og mannen min.Da går vi som regel og ser et fint stykke i Olavshallen også går vi ut og spiser etterpå.Det er det koseligste julebordet for meg.

:D La Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir to.. kanskje tre julebord på meg i år

ett med jobben, ett med venninner og kanskje ett med mannen.. (hadde det i fjor og det var veldig kos... :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I år blir det vel ingen, på grunn av en dårlig timet termin. Vanligvis er det tre; hver vår jobb samt et venner-og-nesten-bekjente arrangement.

Men som sagt; i år skal jeg drikke meg full i heimen mens min kjære plages med den nyfødte...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nisse: I år blir det minst 3. :nisse: Først et kombinert årsmøte/ julebord , :nisse: så min mann midlertidige jobbs julebord :nisse: og til sist hans egentlige jobbs julebord. :nisse: Mulig at vi får til et studentjulebord også. :nisse:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal på et med jobben, og ett venninne-julebord! Får ikke være med på min bedre halvdels julebord da det er uten følge... Feigt, for det er med følge på min arbeidsplass! Ellers så "må" jeg på julebord som enkelte ansatte i bedriften min blir invitert på, såkalte "leverandør-julebord". Det blir vel to eller tre! Så en fire-fem julebord tilsammen blir det nok, men bare de to første betrakter jeg som skikkelige... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 julebord hvert år. Min jobb og hans jobb. Begge deler er utrolig gøy, fordi vi er sammen med kjempekoselige folk som både jeg og han bryr oss om og trives sammen med. Ca 28 personer på mitt julebord, og bare 6 personer på hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på to med jobben, to helger på rad... Ett med bare vår avdeling på omlag 35 pers, og ett med hele sulamitten på omlag 450 pers. Spørs vel om alle kommer da, men de regner med i alle fall 200.

For to og tre år siden var de så treige på jobben til mannen min at det var julebord i januar ene året og siste helga i februar andre året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebordet med jobben min pleier å være kjekt.

Julebordet med jobben til mannen min er kjedelig. Har du vært på ett, så har du vært på dem alle (samme sted, samme mat). Han har lovet meg at vi skal gå etter middagen i år, så slipper vi (jeg) å tørrprate. Verste jeg veit!

Altså 2 (eller mer korrekt: 1 1/2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir noen jeg...

Sambo's firma bruker ikke ha julebord fordi de heller sender de ansatte til NM og til andre konkuranser rundt om i verden i stedet for å ha julebord, mens jeg er student- å har ingen jobb...

Men men, vi bruker å møtes en gjeng venner i stedet, å ha en julefest. Koselig det også da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er invitert til tre:

Et med klassen

Et med fettre og kusiner

Et med en gjeng fra folkehøjskolen.

Tror desverre jeg droppe det siste, da det ligger dagen etter det med skolen, og i tillegg 20 desember. Tror heller jeg vil hjem...

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal vel på 3 i år også, tenker jeg - og mannen på noe(-n?)....men det opptar minst 4 helger....litt kjedelig akkurat det....

Jeg skal på julebord med jobben min (heldigvis har hans jobb bare for ansatte :D ), med treningskammeratene hans og vårt tradisjonelle julebord for jentene siste lørdagen før jul (sent, men da har alle kommet hjem til jul :D )....så skal mannen på tilsvarende og bare ett av de er vi sammen på....eneste helga vi ser hverandre i desember (før jul).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...