Gå til innhold

Julebord

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Hvor mange julebord går du på ?

Har et inntrykk av at noen mennesker går på en hel haug med julebord, mens jeg ( stakkars ) bare går på jobben sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ingen - får ikke være med på jobben sitt for jeg er vikar  :grine:

Hva er det slags tøyse jobb? vikarer skal innlemmes så godt det lar seg gjøre. Det innebærer også julebord. Noe annet hvis du bare er innom som vikar en dag,da men på litt lengre oppdrag derimot.

Selv skal jeg på 1 julebord i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel sniker jeg meg unna julebordet vi har på jobben min. Det kan knapt nok kalles julebord heller. Enten er det fellesfest for bygningen jeg jobber i, eller så er vi 3-4 stykker som går ut og spiser.

Men jeg er med på julebordene til sambo sin jobb. Der er det flere ansatte og litt mer "stas".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange julebord går du på ?.

Et ukjent antall :o dvs. alt for mange

Har et inntrykk av at noen mennesker går på en hel haug med julebord, mens jeg ( stakkars ) bare går på jobben sitt.

Vær glad for at du slipper unna med jobben sitt, du. Min jobb er slik at jeg blir invitert til x antall julebord/tilstelninger i november/desember, og det forventes at jeg stiller på svært mange av dem. Man blir mektig lei, og jeg skulle MYE heller gjort noe annet. Prøver å snike meg unna når jeg kan, og synes jeg har blitt mye flinkere til å takke nei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Hva er det slags tøyse jobb? vikarer skal innlemmes så godt det lar seg gjøre. Det innebærer også julebord. Noe annet hvis du bare er innom som vikar en dag,da men på litt lengre oppdrag derimot.

Der jeg jobba i fjor fikk jeg ikke være med på julebordet, fordi jeg var midlertidig ansatt (begynte i november, og man sa at julebordet var "for dem som bidro gjennom hele året" Hva med fast ansatte som begynner i november da?? (dessuten jobba jeg der faktsik nesten et helt år...)

Forøvrig var min samboer midlertidig ansatt samme sted, men BLE invitert. Han avsto fordi jeg ikke fikk være med. Da inviterte sjefen hans meg også (det var ikke den samme som min sjef) men det var så sent at vi allerede hadde langt andre planer.

Forøvrig er jeg vikar der jeg jobber nå også... kontrakt ut janauar, så hvem vet?

Jeg har aldri vært på et eneste julebord i hele mitt liv jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julebord ja....har vel vært på 3 julebord hele mitt liv..det var på videregående....ellers har jeg alltid jobbet på hotell i de tider...og da har vi det travelt nokk!!

Har vært på Nyttårsbord istedet da....he he... :D

hilsen Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder flere andre vikarer enn meg også - jeg har jobbet der siden i mars og kommer til å gjøre det lenge.

De skylder på at vikarbyrået ikke vil betale for oss - men da vi spurte om vi kunne betale selv og så få være med fikk vi nei :o

Det er nok litt vikar rasisme her jeg jobber ja! :grine:

Men vi ender kanskje opp med å lage vårt eget julebord! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...