Gå til innhold

Leser dere ukeblader...

Julianna

Anbefalte innlegg

Kjøper hva som helst bare der er gode oppskrifter, for jeg elsker å lage mat. Ellers kjøper jeg av og til Her & Nå, for det er billig og har veldig bra tv-guide + jeg får med litt sladder. De bladene jeg kjøper mest fast er KK og engelske Marie Claire. Ellers av og til Henne eller Elle. Men jeg HATER all reklamen som tar opp plassen i mange dameblader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg abonnerer på Det Nye. Kjøper KK av og til, men synes det er litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper KK nesten hver uke, men leser ellers ingenting. Skyr Se&Hør som pesten, vil ikke bli sett med et sånnt mellom hendene!! icon_wink.gif

Ellers abbonerer jeg på morgenbladet, men det blir ofte liggende uten at jeg får tid til å lese det.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper utrolig mange ukeblader!

Abbonerer på Det Nye og Iform, kjøper Se&Hør og Her og Nå, svenske Aerobics & Fitness, B&K, engelske Heat og Now!, av og til Hello magazine, Henne og Elle

*mange penger ut vinduet*

jeg eeelsker blader!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Abonnerer på KK og Elle, kjøper i tillegg nesten alle Henne og Det Nye. Elsker å lese blad, så jeg leser alt jeg kommer over!!! Selv om ikke Hjemmet og Norsk Ukeblad ikke akkurat er favorittene blir de og lest når jeg finner de på hytta... + leser samboerens Vi Menn og alle bilbladene han kjøper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Min økonomi tillater meg kun å kjøpe avisen.

Men det kan da stå mye spennende der også til tider da icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

leser mesteparten av tiden når jeg har fri, også blader, men mest bøker. ukeblader som hjemmet og allers treffer meg ikke akkurat midt i blinken for å si det sånn, og se&hør syns jeg er noe vanvittig søppel. shape-up blar jeg gjennom på jobben, det er fullstendig useriøst og det ville ikke falle meg inn å bruke penger på det, men jeg får meg en god latter en gang i blant. det nye blar jeg gjennom på biblioteket og konstaterer at de ikke har forandret seg på ti år. i norske elle er det ingenting å lese, og så blir jeg så irritert av den dumme redaktøren. mag synes jeg ikke er så verst, samme gjelder henne og kk. ellers kjøper jeg britiske marie claire og elle stort sett hver måned, new woman hver 2./3. måned. noen ganger britiske cosmopolitan eller vogue hvis jeg bare må ha litt innholdsløs glamour, eller marie france når jeg får det for meg at jeg skal friske opp fransken. utenom damebladene leser jeg psychology today, scientific american, national geographic og new scientist. har et nesten komplett sett med the face fra hele 90-tallet, men det kjøper jeg ikke lenger. samme gjelder melody maker og nme, der er samlingen overhodet ikke komplett, men utgjør et par kubikkmeter med minner fra 90-tallet. larsons gale verden leser jeg gratis på jobb, ellers hadde jeg nok kjøpt det også. ellers får jeg med meg alle utgaver av gateavisa. i tillegg går det med noen bøker i uka, opptil 20 hvis jeg kan kjøre bil hjem fra biblioteket. begynner å lure på om jeg har en slags sykdom som går ut på at jeg må lese et visst antall tusen ord om dagen, for jeg er helt avhengig og har vært det i 20 år. strekker ikke dagen til, blir jeg sittende så langt utover natta at jeg bare rekker å sove en time eller to.

det verste er nesten at jeg har fått det for meg at jeg må ta vare på alt, i tilfelle det er noe jeg vil finne tilbake til. idiotisk, for det er umulig å finne noe som helst. trenger mer plass og privat bibliotekar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det står mye spennende i aviser.

Jeg leser to utgaver av Aftenposten hver dag, morgen og aften, Dagens Næringsliv, lokalavisen hjemmefra, Klassekampen på lørdager og Forsvarets Forum.

Og så av og til kjøper jeg Kvinner & Klær, Se & Hør til jul og påske, eller et annet blad når jeg skal på ferie, eller det er en spesialutgave av noe... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

Kjøper i blant Elle og Vouge (KK hender også). (aldri se og hør!)

Abonnerer på Illustrert Vitenskap (er ikke sikker på om denne kommer under kategorien "ukeblad"?)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...