Gå til innhold

TV-aksjonen


*Kaisa*

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen! :D

Jeg satt sammen med sønnen min i går kveld å så på "presentesajonen" om årets Tv-aksjon. Inntektene går til Redd Barna, spesielt til Guatemala, men også til formål her hjemme.

Jeg bestemte meg for at dette skal vi to være med på. For det første så tror jeg alle barn har godt av å være med på å gjøre noe for andre barn. For det andre så er det en kjempemulighet for foreldre og barn å gjøre noe meningsfylt sammen. Slik de sier i Tv-Aksjonen; Oppfordrer alle andre til det samme! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg meldt oss på :hoppe: . Håper at været blir bra, slik at vi slipper å kjøre bil. Gleder meg faktisk. Også er det jo til en god sak , ikke minst. :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betyr det at vi ikke kan gå før klokka 15? Hvor lenge utover kvelden kan man holde på da? Vi skal ha selskap for vår nybakte tiåring klokka 15.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, men som mamma til tiåringen kan jeg ikke være borte hvilke som helst timer heller.....

Er det bare fra klokka 15?

Ta og ring eller skirv en mail til kontakten i ditt område (mail adresse finner du sikkert på nett), og spør når de begynner. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat snakket med de nå.... Det er oppmøte klokka tre uten unntak, og jeg kan rett og slett ikke droppe bursdagen til jentungen.....

Skal planlegge bedre neste år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...