Mrs. B Skrevet 15. oktober 2003 #21 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har to Calvin Klein klokker. Denne bruker jeg daglig - passer til alt. Den andre jeg har er batteriet oppbrukt på så den har jeg ikke brukt på en stund. Den ser slik ut, og det hører med 3 reimer som man kan bytte på med; sølvgrå, sort og beige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 15. oktober 2003 #22 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har ingen klokker. Jo forresten, på mobilen, som sluttet å virke her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 15. oktober 2003 #23 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har en Tissot som jeg har fått av mannen min, men ønsker meg flere klokker. Og da passer det bra at det nærmer seg bursdag og jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funker Dette? Skrevet 15. oktober 2003 #24 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har en i stål fra Tag Heuer....den passer til alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. oktober 2003 #25 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ombestemte meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 15. oktober 2003 #26 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg pleier å bruke mine klokker ganske lenge. Mannen min kjøpte meg en Baby G som jeg brukte lenge, da kjøpte jeg en Swatch denne sommeren som hadde liten smagodt festet på, men det var ubehagelig å gå med. Da kjøpt jeg dette her som jeg er VELDIG glad i: http://a1216.g.akamai.net/f/1216/955/6h/im...arge/104412.jpg Har det i hvit men har mye lyst på denne lys rosa og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. oktober 2003 #27 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har også et Tissot ur som jeg har fått av av kjæresten min til bursdagen for et par år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #28 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har to men bruker nesten bare den ene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. oktober 2003 #29 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har ingen klokker jeg......bare den på mobilen?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 15. oktober 2003 #30 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har heller ingen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 15. oktober 2003 #31 Del Skrevet 15. oktober 2003 En Tag Heuer som jeg aldri tar av meg... som jeg fikk av mannen min etter en litt vanskelig periode, så jeg er veldig glad i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 15. oktober 2003 #32 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har ei klokke, jeg. Et Tissot-ur med stållenke. Holder i massevis.. eller, det gjør det jo ikke - jeg klarer jo aldri å holde tida :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. oktober 2003 #33 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har ikke klokke. Har ikke brukt det på mange år. Det er utrolig mange klokker rundt omkring (på husvegger, i biler, etc etc) faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 16. oktober 2003 #34 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har bare en. Denne (Uten det gullet på siden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 16. oktober 2003 #35 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ingen.... Ikke jeg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2003 #36 Del Skrevet 16. oktober 2003 Bruker ikke klokke, men har en pen klokke i stål uten batteri og en arvet gullklokke. Gullklokka bruker jeg som smykke når jeg skal pynte meg. Stålklokka ligger i ei hylle i tilfelle jeg skulle gidde å bytte batteri på den en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 16. oktober 2003 #37 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har en drøss med klokker, mange billige fra bokklubber som bare ligger der med utgått batteri, men kule i designet. Jeg bruker 3 klokker; et Omegaur, et av merket Alfex og et Seikour til fritidsbruk og sport. Liker klokker, har en eller annen form for klokke i alle rom. Kanskje derfor jeg er presis og forventer at andre skal være det også? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 16. oktober 2003 #38 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har tre klokker : En fra Inex - kjedelig sak jeg har blitt lei av for lengst. En fra et obskurt merke, "NOW" som likner litt på Storm-klokkene - fin men ikke feminin nok synes jeg. Litt "svær" Et "søster-ur". "Arvet" av bestemor (selv om hun fremdeles har lenge igjen hehe). Det er nokså gammelt. Går ikke med klokke nå fortiden, ser kun klokken på dataskjermen, på mobilen og den sølvfargede IKEA klokken oppå tv`n (av alle steder :o ) Venter spent på om jeg får råd til denne Eller denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. oktober 2003 #39 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tips til diva: Velg den i stål, du, den forgylte flasser fort av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 16. oktober 2003 #40 Del Skrevet 16. oktober 2003 Takk skal du ha for tipset :D Har forsåvidt lagt min elsk på den i stål:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå