Gå til innhold

Hvor mange klokker har dere?

philippa starck

Anbefalte innlegg

Har to Calvin Klein klokker. Denne bruker jeg daglig - passer til alt. Den andre jeg har er batteriet oppbrukt på så den har jeg ikke brukt på en stund. Den ser slik ut, og det hører med 3 reimer som man kan bytte på med; sølvgrå, sort og beige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en Tissot som jeg har fått av mannen min, men ønsker meg flere klokker. Og da passer det bra at det nærmer seg bursdag og jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke mine klokker ganske lenge. Mannen min kjøpte meg en Baby G som jeg brukte lenge, da kjøpte jeg en Swatch denne sommeren som hadde liten smagodt festet på, men det var ubehagelig å gå med. Da kjøpt jeg dette her som jeg er VELDIG glad i:

http://a1216.g.akamai.net/f/1216/955/6h/im...arge/104412.jpg

Har det i hvit men har mye lyst på denne lys rosa og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En Tag Heuer som jeg aldri tar av meg... som jeg fikk av mannen min etter en litt vanskelig periode, så jeg er veldig glad i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei klokke, jeg. Et Tissot-ur med stållenke. Holder i massevis..

eller, det gjør det jo ikke - jeg klarer jo aldri å holde tida :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Har ikke klokke. Har ikke brukt det på mange år. Det er utrolig mange klokker rundt omkring (på husvegger, i biler, etc etc) faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke klokke, men har en pen klokke i stål uten batteri og en arvet gullklokke. Gullklokka bruker jeg som smykke når jeg skal pynte meg. Stålklokka ligger i ei hylle i tilfelle jeg skulle gidde å bytte batteri på den en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cruella

Jeg har en drøss med klokker, mange billige fra bokklubber som bare ligger der med utgått batteri, men kule i designet.

Jeg bruker 3 klokker; et Omegaur, et av merket Alfex og et Seikour til fritidsbruk og sport.

Liker klokker, har en eller annen form for klokke i alle rom.

Kanskje derfor jeg er presis og forventer at andre skal være det også?

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre klokker :

En fra Inex - kjedelig sak jeg har blitt lei av for lengst.

En fra et obskurt merke, "NOW" som likner litt på Storm-klokkene - fin men ikke feminin nok synes jeg. Litt "svær"

Et "søster-ur". "Arvet" av bestemor (selv om hun fremdeles har lenge igjen hehe). Det er nokså gammelt.

Går ikke med klokke nå fortiden, ser kun klokken på dataskjermen, på mobilen og den sølvfargede IKEA klokken oppå tv`n (av alle steder :o )

Venter spent på om jeg får råd til

denne

Eller

denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...